Přejít na obsah

fabia 1.9 sdi vymena prevodoveho oleja


hoffmans

Doporučené příspěvky

zdravim potreboval by som pomoc jako mam vymenit olej v prevodovke po nete som pozeral navody ale nic som nenasiel...som da sa povedat laik ale chcel bych si to vymenit sam....vie mi niekdo poradit ako na to?? moja fabia ma uz skoro 250000km.. a na 5ke taky iny zvuk tak myslim ze je to olejom alebo jeho nedostatkom,,,,

Editováno: , autor: hoffmans
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zespodu převodovky máš vypoušťák (když koukneš, nepřehlédneš) - povolíš, olej vyteče, zašroubuješ. z boku, nad reakční vzpěrou motoru máš napouštěcí otvor - na rovině budeš lít do té doby, než začne olej téct ven, zašroubuješ, nastartuješ, necháš 2 minuty brblat na volnoběh, vyšroubuješ napoušťák, doliješ opět než začne olej vytékat, zašroubuješ a jezdíš.

olej si kup origo v "salůnu", paradoxně je levnější než náhrady "renomovaných" značek. tabulkově tam patří 1,9l oleje, takže 2l ti budou stačit.

převodovka je typově stejná pro sdi, 1.4 55kW a 74kW, 2.0 apod.

Editováno: , autor: boobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo dikes moc:))) ja som to sak nasiel ale len na tu 1.4 tdi tak som nevedel ze to bude rovnake aj u 1.9 sdicka....ale diky moc a neviete co by mohlo byt ten divny zvuk na 5ke?? vsetky rychlosti v pohode len ta 5ka zmeni zvuk,,, tak to mi pride take divne... moze to byt aj hladinou oleja v prevodovke?lebo inak si to neviem domysliet...ci uz opotrebovane zuby v prevodovke...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zvuk je potřeba slyšet, ne o něm psát :kol-47:

pokud nemáš převodovku poblitou od oleje, tak zřejmě problém nebude v hladině oleje. bohužel někteří lidi trápí motor a tím pádem převodovku ve velmi nízkých otáčkách, ty to pak koupíš jeté a pak máš problém. ložiska apod. pokud ti to do kopce v zátěži na 5 kňučí, tak by to mohl být ten případ. je potřeba to někomu osobně ukázat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky