Přejít na obsah

Geometrie v rámci záruky


Juran

Doporučené příspěvky

Ahoj,

chtěl bych poprosit o Váš názor - je dle vás v pořádku, že mi Škoda odmítla v rámci záruky seřídit geometrii(podrobnosti níže)? Nejde mi ani tak o těch pár korun za seřízení, ale hlavně o princip - u auta v ceníkové ceně více než 1mio Kč bych čekal trošku jiné jednání. Je ale možné, že mám příliš velká očekávání a že bych se měl smířit s tím, že nájezd 20tis. km je u auta za milion už dost na to, aby bylo "opotřebované". Možná i trošku naivně jsem očekával náhradu zničeného pláště ve formě nabídnuté slevy na nové obutí přední nápravy.

Dík,

Juran

Můj mejl na zákaznické oddělení Škoda Auto:

Dobrý den,

Měl bych dotaz na seřízení geometrie v rámci garance:

- Škoda Superb Combi 2.0TSi Exclusive

- zakoupeno v 11/2011

- najeto 18 500 km

- na levém předním kole se sjel dost nepravidelně plášť - vnitřní hrana je zcela sjetá

- o tom, že bych proletěl nějakou větší dírou nebo dostal na předek velkou ránu nevím, jsem jediný řidič tohoto vozu Je možné řešit seřízení geometrie v rámci záruky?

Předem děkuji za odpověď,

...

Odpověď:

Vážený pane ...,

k Vašemu dotazu sdělujeme: pokud se jde o změny v geometrii podvozku, ke kterým dojde během provozování automobilu, nejedná se o výrobní záležitost. Jako takovou ji proto také nelze řešit z titulu záruky.

Moje reakce:

Dobrý den,

Děkuji za odpověď - znamená to tedy, že u vozu Škoda Superb II je normální, že po cca 19tis. km provozování vozu je geometrie přední nápravy "rozjetá", že se jedná o běžné opotřebení a že použité výrobní technologie, materiály a postupy umožňují tyto provozní změny?

Je jisté, že byla geometrie v pořádku při přebírání nového vozu? Jakou má zákazník možnost toto zkontrolovat, případně je kontrola geometrie jedním z kontrolních bodů, které jsou provedeny těsně před přebráním nového vozu?

Dnes jsem byl v servisu a bylo mi potvrzeno, že seřízení geometrie bylo mimo toleranci - žádné poškození však nebylo zjištěno.

Na moje náklady bylo provedeno seřízení - budu tedy muset se svým vozem Škoda Superb II absolvovat toto seřízení každých dalších 19tis. km, případně méně tak, abych zabránil opětovnému zničení pneumatiky?

Děkuji za další odpovědi na mé otázky,

Reakce Škody

Vážený pane ....,

ke změnám v geometrii podvozku může dojít pouze z provozních příčin, a proto její seřizování nelze řešit na náklady výrobního závodu. O její kontrolu můžete kdykoliv požádat autorizovaného obchodníka Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedivím se Škodovce, jejich argument je logický. Divím se prodejci co Ti auto prodal..... tam bych očekávál v rámci přístupu k zákazníkovi že by tu geometrii udělali na vlastní náklady. Pokud jsi od nich koupil auto za mil, považoval bych to za samozřejmé. Dělám geometrii vždy při přezouvání léto/zima. A vždycky je to rozhozené. A to najedu za každou sezonu cca 15tis. Jezdím poslední roky na 18" kolech a na našich silnicích dostává podvozek holt zabrat.

Editováno: , autor: anthelmos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...