wifizn Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 (editace) Páni, Bol som cez víkend z BA do RV a s hrozou zistil som ze spotreba tam s klimou 7,2 podla PP a spat 6,7 bez klímy, takže spotreba pomaly ako je v papieroch v meste, je spravda ze pred tým bola okolo 6,3 - 6,4 podla PP, zajtra volam do servisu! Takže SW 9695 je stále aktuálna verizia? Neexistuje niečo podľa čoho by sa dalo zistit o co je novsia (napr. 9695.1)? Nechápem ako sa dá nastaviť turbo ked sa tam da podložka a nahrá SW ktory pri nahrávaní automaticky porovna ver. a ak je novsia tak ju stiahne zo servera... ? jednine ze je nová opravnena verzia...... Mám 9697 77kW akcia robena 4/12 tiez tupe. Mozno to bude nastavenim turba ako tu spomina Rumik Editováno: 10. Červenec 2012, autor: wifizn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Debelka Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Dik Milane za tip. Neni zac. Hlavne ze to pomohlo. Ja to mam do Veroldu take daleko. cely 2 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finley Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Také jsem zajel do Veroldu (dík Milane za info a naplnění smyslu fóra), auto se zase chová stejně jako před 24W6. Takže spokojenost. Jen nevím, jestli ne na úkor životnosti motoru. Jednání bylo velmi vstřícné, celé to trvalo cca 15-20 minut. Také prý špatně (nebo vůbec) nastavená základní poloha klapky turba po 24W6. Mám DSG a nyní opět drží nízké otáčky motoru. Při režimu D s lehkou nohou přeřazuje na vyšší stupeň při cca 2000 ot/min, po 24W6 to bylo cca 2500-3000 ot/min, což bylo negativní na spotřebu, ale jistě pozitivní na silové namáhání motoru. Nízké otáčky v tahu také vytvářejí vibrace motoru, což může být příčina většího namáhání rozvodového řetězu torzními kmity. Teď se mi to ale líbí víc, tak uvidíme co to udělá v budoucnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andynko Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 (editace) Uprimne, ono treba kúsok viac šlapať na pedál v nízkych otáčkach, ale ak sa šlápne nad 2900 ot/min tak ide ako blbe len ta spotreba nie je ako bola stale viac mimo mesta o 0,5 l/100 km, spytam sa na nastavenie turba v servise a zajtra dam vediet. PS: tá spotreba je s dialnicou kde som v kuse šiel od 150 do 180 cca150 km. ale aj aj tak velka podla mna. TSI je super az na 26W6, takže zajtra zistit nastavenie turba..... Editováno: 10. Červenec 2012, autor: Andynko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Debelka Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 ... dík Milane za info a naplnění smyslu fóra... No není také zač. Jsem rád, že moje zkušenost někomu jinému pomohla - teda hlavně Verold HK. Gloria Verold. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Debelka Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 Dnes rano jsem zkousel spotrebu motoru po prehrani toho softu a po ujeti cca 1000 km. cesta 26 km, teplota 18 st.C a spptreba 4.6 l, bez toho aniz bych byl brzda provozu. proste jsem jen dodrzoval rychlost a jel trochu predvydave. Coz normalne nejezdim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andynko Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 Som volal dnes a povedali že po nahratí nového SW nastavili zakladné nastavenie klapky turba, zajtra tam idem potom dám vediet. Ale že sa to už pohlo správnym smerom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 to Finlej a Rumik ahoj,chci se Vas zeptat,kdy mate auta vyrobene a jestli jste zmenu k lepsimu vypozorovali hned,ja jsem taky zajel do toho Veroldu,mam to pri ceste a zadnou zmenu nepozoruji(jel jsem ale jen 20km) a i technik mi rikal,ze zmnenu bych mel vypozorovat,tak za 200km nez si to RJ nacte ,me totis fles delali asi pred mesicem jinde a tam trochu zlepseni bylo a proto si myslim,ze ted to mam to samy,ale aby to jelo tak jak kdyz to bylo nove,tak do toho to ma hodne daleko,proto by me zajimalo,kdy mate auta vyrobene,ja mam 9-2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finley Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Ahoj, změnu jsem pozoroval dá se říci ihned, neboť DSG začalo držet nízké otáčky a zbytečně nepodřazovalo (asi již je dostatečný tlak od turba=dostatečný krouťák i při nižších otáčkách motoru). Myslím, že teď to jezdí jako po koupi, vyrobeno 06/2011. Dnes jsem jel do práce cca 40km a pr. spotřeba lehkou nohou (ne však brzda provozu) byla 5,5 l, začátek zátahu od cca 1550-2000 ot./min, takže nyní jsem zase s tímto motorem (1,2tsi 77kw) velmi spokojen. Uvidím jak dlouho. Po úspěšném zásahu od Verolda mám cca 400km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumík Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Auto koupeno 8/2010 a změna byla ihned po nasednutí do auta.Protože po změně v mém servisu to byla líná lemra a žralo to.Ta spotřeba se , ale na velkou vzdálenost snížila například do Veroldu jsem jel za 5,8 po dálnici celkem 227 km.Na krátkou vzdálenost spotřeba o 0,5l větší. Teď stačí jen lehká noha na plynu a jede ekonomicky a když sešlápnu plyn tak akcelerace krása ( když bylo nové tak to možná bylo o trošku lepší , ale současný stav jsem spokojen).Spotřeba na krátkou vzdálenost opět šla o 0,5l dolu.Najeto po přehrátí 300km.Každopádně jsem rád , že jsem absolvoval cestu do Veroldu , příjemné jednání . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Debelka Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Já mám auto 09/2010 a je to jak píše Rumík. Asi tió není úplně stejné jako po koupi, ale se současným stavem jsem spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombicek Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 Zdravím. Tak uz sem taky v klubu servisní akce. Auto samozdřejme líné ,když sem servisákovi řek o nastavení klapky, říkal že to nemají v popisu od ŠA ,ale že se na to zeptá tak uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mida Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 To je divné, že nemusel nastavovat klapku. U mého auta to po vložení podložky a přehrání programu, vyhazovalo na diagnostice chybu nastavení klapky a to zřejmě proto, že se změnila naučená hodnota při úplném zavření a při úplném otevření klapky. Po naučení a výmazu vše OK. Nyní jsem na nádrž (54l) najel 980 km (rekord) a to byla polovina jízd s klimatizací a ještě jsme absolvovali víkend na horách (Javorníky) - se spotřebou spokojenost, ale nebyl jsem spokojen s výkonem při předjíždění TATRY 148 do kopce na 2 a při rychlosti cca 25km/h, mě nenapadlo řadit jedničku a auto nenapadlo se rozjíždět, vyrazilo vpřed až když motor dosáhl 2000 otáček. Řekl bych, že dřív zabralo turbo dřív. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombicek Vloženo 14. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2012 Neví tady někdo prosím jak se provádí to nastavení polohy klapky turba? Dělá se to přes diagnostiku nebo nějak mechanicky? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 14. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2012 nastavení přes diagnostiku VAS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombicek Vloženo 14. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2012 Ono kdyby to šlo ,tak by bylo nejlepší nechat odpojit turbo a vyzkoušet tah motoru bez něj ,aby byl vidět rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 15. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 To jsem zvědavej jestli tento problém mnoha z nás,kteří mají motor TSI,slabší po této akci ,donutí fabriku se tím zabývat.Osobně bych rád vyzkoušel jízdu s novou fábkou TSI,abych to mohl porovnat,jak to jede ted a jak to dřív chodilo bez podložky nám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumík Vloženo 15. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 Tak to ti řeknu naprosto přesně .Původní TSI co jsem měl jelo trochu lépe, než současné nové TSI.Mám to osobně vyzkoušené u mého Roomstru vyrobeno 8/2010 proti fabia II vyrobeno 3/2012 obě auta jsou moje. Pokud bych to měl srovnat tak nový motor TSI jede asi tak stejně jako po akci podložka opravené v servisu Verold. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 15. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 Dík za info,asi nám už nezbývá nic jiného,než vzpomínat na krásné svezení s origo motorem TSI.Každopádně od Škoda auto je to pro nás rána pod pás.Je vidět,že normální zákazník pro ně absolutně nic neznamená.Nyní je vidět ,že přidané peníze za lepší motor spolkla automobilka v Boleslavi a co se týče aspon omluvy,tak nic a lže jako když tiskne.V Německu by jim to neprošlo.Člověk,který byl hrdý na to že jezdí se Škodovkou,jsi holt bude muset příště rozmyslet,jakou značku auta si koupí.Bohužel. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 No tím Německem bych tady moc neoperoval. Najdi si články na AutoBild.de,kde se dočteš,jak se chová VW ke svým zákazníkům v Germanii...speciálně s motory TSI. Samá výmluva,snůška lží a snaha odrbat zákazníky... Nakonec je mediální nátlak donutil k nějaké akci - tak nějak neochotně se koncern vyjádřil,že teda jako upraví alespoň podmínky kulancí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 16. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2012 Auto koupeno 8/2010 a změna byla ihned po nasednutí do auta.Protože po změně v mém servisu to byla líná lemra a žralo to.Ta spotřeba se , ale na velkou vzdálenost snížila například do Veroldu jsem jel za 5,8 po dálnici celkem 227 km.Na krátkou vzdálenost spotřeba o 0,5l větší. Teď stačí jen lehká noha na plynu a jede ekonomicky a když sešlápnu plyn tak akcelerace krása ( když bylo nové tak to možná bylo o trošku lepší , ale současný stav jsem spokojen).Spotřeba na krátkou vzdálenost opět šla o 0,5l dolu.Najeto po přehrátí 300km.Každopádně jsem rád , že jsem absolvoval cestu do Veroldu , příjemné jednání . Vieš mi povedať, či to servo turba nastavovali aj pri naštartovanom motore? Ja som robil nastavenie, keď som skúšal auto bez podložky a samozrejme keď som ju dával naspäť, obidva pri vypnutom motore, ostatne podložka sa bez nastavenia polohy vložiť nedá, lebo servo je v krajnej polohe a tie 2mm na podložku tam jednoducho nie sú. Vyhodiť podložku som skúsil ako akt zúfalstva po treťom základnom nastavení v servise, s podložkou, či bez nej to bolo s novým FW stále na prd. Keď tu píšete o nastavení, tak sa s tým asi ešte skúsim pohrať, len predpoklad je, že vo Verolde nenahrávali novší FW, teda v reči VASu prebieha prispôsobenie SW riadiacej jednotky....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombicek Vloženo 16. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2012 Tak dnes sem byl v servise. Bylo mi řečeno že s nastavením klapky turba to nemá nic společného ,ale nastavovali mi kompresní tlaky do max. možných hodnot, aby prý to zabíralo už na 1750ot. Auto sem projel ,nějaké malé zlepšení tam bylo , ale nic moc ješte uvidím jak spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumík Vloženo 16. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2012 Vieš mi povedať, či to servo turba nastavovali aj pri naštartovanom motore? Ja som robil nastavenie, keď som skúšal auto bez podložky a samozrejme keď som ju dával naspäť, obidva pri vypnutom motore, ostatne podložka sa bez nastavenia polohy vložiť nedá, lebo servo je v krajnej polohe a tie 2mm na podložku tam jednoducho nie sú. Vyhodiť podložku som skúsil ako akt zúfalstva po treťom základnom nastavení v servise, s podložkou, či bez nej to bolo s novým FW stále na prd. Keď tu píšete o nastavení, tak sa s tým asi ešte skúsim pohrať, len predpoklad je, že vo Verolde nenahrávali novší FW, teda v reči VASu prebieha prispôsobenie SW riadiacej jednotky....... Pro případné další dotazy napíšu odpověď sem, protože dostávám i soukromé zprávy pořád se stejným dotazem.Při provadění opravy v servisu Verold jsem u auta nebyl.Takže nevím co a jak dělali , ale byla to chvilka.Takže pokud vás zajímá postup tak ten neznám!Jediné co mohu poradit,tak si tam skuste zavolat nebo napsat a uvidíte jestli vám to řeknou.Já jsem se nakonec rozhodl , že si tam zajedu (458km) a vyplatilo se.Každopádně rozhodnutí je na každém a musí se rozhodnout sám za sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumík Vloženo 16. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2012 (editace) Tak dnes sem byl v servise. Bylo mi řečeno že s nastavením klapky turba to nemá nic společného ,ale nastavovali mi kompresní tlaky do max. možných hodnot, aby prý to zabíralo už na 1750ot. Auto sem projel ,nějaké malé zlepšení tam bylo , ale nic moc ješte uvidím jak spotřeba. Můj servis mě také říkal , že se nic nenastavuje a že to udělali přesně podle popisu od ŠA auto dokonce mě ten postup chtěli ukázat abych jim věřil.Takže asi ve Veroldu opravdu znají něco co ostatní neví. Editováno: 16. Červenec 2012, autor: Rumík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 17. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2012 Myslim,ze Verold nic vic nezna,protoze kdyz mi udelali fles v Porsche HK,tak to je uplne stejne,jako od veroldu HK,jedine?ze mi to ve veroldu delal jiny technik,ale je to mensi servis,tak myslim ze jich tam zas tak moc neni,protoze prijimaci technik rikal,ze na servisaka musime pockat,vedel o co jde,tak si myslim,ze kdyz si pozadate o fles kdekoliv jinde,ale to nevim s urcitosti,tak by to tam meli udelat taky,v tom veroldu to trvalo tak 10min,tak proc by to nevedeli jinde,/porsche HK me to udelalo uplne stejne/,ale stejne nic moc, v pondeli jedu do Boleslavi,tak se tam na to zeptam,jsem zvedavej jak se budou tvarit,ale tech problemu je mnohem vic,aspon u me,Fabia zadna slava,me prvni nove koupene auto,ale co skodovka nema vychytane,to me az zarazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.