Přejít na obsah

OII 2.0 TDI 103kw duplex vyfuk


ivanrs

Doporučené příspěvky

Caute chcel by som na moju oktavku r.v.2007 dat duplex vyfuk od firmy ulter sport ale ten je vyrobeny pre verziu RS alebo scout. Myslite ze to pojde aj na obycajnu octaviu? Mestia sa tlmice? Myslim ze ak sa tam mestia tak s trubkami by uz nemal byt problem. Mate s tym niekto skusenosti?

http://www.autowija.sk/eshop-270/skoda/3

Editováno: , autor: ivanrs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

caute, chcem dat na O2 2.0tdi 103kw duplex vyfuk a nasiel som len od ulter sport duplex verziu ale ta je na RS 125 kw. Bol by to problem keby to dam na 103kw? Taktiez duplex od ulter sport je aj pre superb II a to je aj na 103kw ale ma ine vedenie trubiek a uchytenie. Trubky by neboli problem tie sa daju prevarit. Casom chcem dat chip na 125kw. Je jedno ktory vyfuk dam alebo musim presne podla vykonu? Co by ste odporucili?

Superb II 08-12 2,0 TDI 103/125kW

O2 Scout 06-12 1,8 TSI 118kW, 2,0 TDI 103kW

O2 RS 06-12 2.0 TFSI 147KW, 2.0 TDI 125KW

http://www.autowija.sk/eshop-270/skoda/3

Editováno: , autor: ivanrs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

No a co bys chtěl slyšet?

Když chceš, tak si ho tam dej, ne?

Pokud bude mít koncový tlumič rovné vyústění, budeš mít zadní nárazník od sazí.

Ale to ti třeba nevadí a tak nemusíš hledat tlumič s vyústěním dolů.

Pokud se zvyšuje výkon motoru, může od určité úrovně být problém v průměru výfukového potrubí, ale to je pak třeba řešit už od turbíny turbodmychadla a ne až na konci.

Myslím si, že vhodnost nebo nevhodnost bys měl primárně řešit s výrobcem/prodejcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ide mi o to ci vyfuk vyrobeny pre 125 kw bude rovnako fungovat aj na 103kw ci tam nebude nejaky iny protitlak ktory by uskodil chodu.

Preco by mal byt naraznik od splodin ked bude mat rovne vyustenie?

O vykon mi absolutne nejde.

Pisal som do servisov aj predajcom a dostaval som odpovede typu ze to je len na RS nie na obyc. a ked som sa spytal na konkretny dovod preco to tam nemozno dat tak nevedeli udat ziaden technicky dovod.

Preto som cakal odpoved od cloveka ktory sa rozumie vyfukom a odpovie mi z tej technickej stranky ohladne spätneho tlaku atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preto som cakal odpoved od cloveka ktory sa rozumie vyfukom a odpovie mi z tej technickej stranky ohladne spätneho tlaku atd.

Ne, ty potřebuješ odpověď od člověka, který konstruoval/vyrábí/prodává ten konkrétní tlumič výfuku.

A který ti bude umět říct třeba:

" Když jsme nahradili sériový koncový tlumič tímhle, tak to na brzdě ukázalo, že má 103 kW motor lepší průběh výkonových křivek, ale 125 kW ne."

nebo že to bylo lepší u obou motorů, nebo horší u obou...

Čert ví.

To se přece podle tvaru ani ceny nedá uhodnout, ať už je někdo odboník na výfuky nebo ne.

A co bych ti doporučil?

Nech výfuk plavat a zbav se filtru pevných částic - budeš mít lepší reakce na přidání, větší výkon a nižší spotřebu.

Jen nezapomeň v datech nechat ošetřit to, že tlak za původním filtrem pevných částic je vždy OK, ať už je jakýkoliv a taky softwarově vypnout regeneraci - je zbytečné, aby ti tam každých 800 až 1400 km šla zbytečně další nafta, když tam nebude co regenrovat.

Editováno: , autor: Tonda-B
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...