Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Preboha načo čakať hodinu? Zalej,zavri a štartuj! Nezabudni na skúšobnú jazdu a kontrolu tesnosti

  • 4 týdny později...

maxop ako dopadla vymena pal. filtra ? octavia 2, 1,6TDI CR, r.v.2010

nastartoval si ? stacilo filter zaliat naftou ? alebo bolo potrebne odvzdusnit system diagnostikou ?

diky za info...

Mám octavia 2, 1,6TDI CR, r.v.2010, musím pri výmene palivového filtra zalievať naftou, alebo len 3-4 krát pootočiť kľučom na nasatie nafty? Pekne ďakujem za radu.

 

Zase někdo, kdo nehledá, nedodržuje pravidla fora a rozdělení sekcí podle typu motoru... Příspěvky přesunuty.

  • 3 týdny později...

maxop ako dopadla vymena pal. filtra ? octavia 2, 1,6TDI CR, r.v.2010

nastartoval si ? stacilo filter zaliat naftou ? alebo bolo potrebne odvzdusnit system diagnostikou ?

diky za info...

 

 

Pokud filtr jenom zaliješ naftou tak nenastartuješ. Je potřeba provést odvzdušnění přes diagnostiku.

Přiznám se,že jsem filtr ani nezalil.Párkrát jsem zapl a vypl zapalování.A po nějaké chvilce to chytlo.Takže asi tak.

U CR-ka? Toto skončilo u PD motorov

Tak by  ma velmi zaujimalo ako to teda je z tym filtrom treba ho  odvzdusnovat alebo sa to da aj bez diagnostiky ci staci zaliat naftou a par krat otocit klucom a nastartovat.???  rachal  robil si to na 1,6 TDI :????

najlepšie diagnostikou,ak nie je k dispozícii,tak stačí ho poriadne zaliať ....

Ani pořádné zalití nemusí vždy stačit, diagnostika je jistota.

Aky  je tam technicky problem ze to nemusi stacit zaliat naftou???

A jakto, ze se to vubec musi zalivat? Proc nestaci parkrat zapnout zapalovani, aby podavaci cerpadlo system zalilo naftou (jako u PD)? To se pri tom vzduch neodvede do nadrze?

  • 5 týdnů později...

Tak priatelia ohladom vymeny palivoveho filtra som sa rozhodol natocit video. Som zaciatocnik a nikdy pred tym som to nerobil

Upraveno od Janes360

Dle mého názoru toto je ta správná cesta ke snížení životnosti samotného čerpadla. Viz příspěvek od Pawouka, to odvzdušnění přes diagnostiku se dělá také k tomu aby se čerpadlo zalilo naftou a nejelo na sucho.

Za prvé treba ten tesniaci krúžok namazať , inak je to dosť často o tom že sa sekne a ide to veľmi ťažko ...

Za druhé , ak máš odsávačku tak nerozumiem prečo si to aspoň neodsal s filtra von kým nepôjde čistá nafta , ten štart potom už je zväčša bezproblémový ...

Dle mého názoru toto je ta správná cesta ke snížení životnosti samotného čerpadla.

súhlas .....

 

a Janes360:nezabudni na skúšobnú jazdu,alebo to občas po nejakej jazde pozrieť ...na voľnobeh sa únik/netesnosť nemusí prejaviť

Taky mám 1,6 tdi a dělal jsem to stejně jako Janes 360 a mám najeto od té doby asi 15000 km a v poho.

A přitom by stačilo si při posledním tankování dát trochu nafty třeba do petky a baňku filtru před zavřením zalít naftou... Pak by to bylo bez trápení čerpadla.

  • 1 rok později...

Ahojte tak prispejem aj ja svojou vlastnou skusenostou.Dnes som osobne menil palivovy filter na 1,6 cr .Uz po precitani prispevkou vyssie ze je k tomu potrebne pripojenie na diagnostiku sa mi zdalo prehnane a aj sa to potvrdilo. Je len potrebne zaliat filter az po okraj doslova ako ked skoro prelejes pohar .Vrchny kryt filtra ma zvnutra asi 1 centimetrovy vystupok (trubka) ktora po zaliati filtra a zalozeni vrchneho krytu filtra je ponorena v palive a nie je mozne aby nasala nejaky vzduch.Po vymene som auto nastartoval a nenastal ani len pokles otacok alebo cukanie .Tak ze chlapi ide to v pohode aj bez diagnostiky!! Robyl som to na II r.v 2010 a aj na III r.v 2015 .

Upraveno od hijolem

Tak tak, u svojí 1.6 CAYC jsem měnil naftový filtr dvakrát. Před zpětnou montáží jsem vanu filtru naplnil naftou tak, aby Při zasouvání filtru mirne pretekla. Filtr jsem nořil pomalu, aby se stačil plnit a nacucávat  naftou. Startování motoru bylo v pohodě bez zaváhání a jakéhokoliv vynechávání nebo poklesu otáček. Diagnostiku nepoužívám.  

  • 3 týdny později...

Jak ho zalijete? Jak vite, ze se nedostane do filtru a nenatahnete tedy "neprefiltrovanou" naftu? Jak vite, ze plny az po vrch a vzduch se nedostane do cerpadla? Cerpadlo ja nachylne na suchou naftu, a vzduch je sakra suchy :-)

To radeji koupit VCDS clone a zapnout si cerpadlo v nadrzi, ktere naftu natlaci uplne vsude :-)

Nějakou nepřefiltrovanou naftu si čerpadlo asi natáhne a nějaký vzduch si myslím, že pod víkem zůstane.  Ale upřímně, obojí mi žíly netrhá. 

Jinak souhlasim, koupit si VCDS je profesionální přístup. Bohužel mě to tenkrát nenapadlo a řešitel jsem to jinak, po svém. ... 

VCDS není levné je to levnější dát do servisu. Mále množství nafty se tam asi dostane, ale já osobně to zalévám maxmotionem od OMV. Čerpadlo se pustí samo když dáš motor do polohy startovat a čerpadlo to zaplaví...

Upraveno od 15degren

Obávám se, že v tomto případe se čerpadlo nepustí... 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.