skoda-roomster Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Moc nechápu, za co ho napadáš. Jestliže je podle Škody motor v pořádku a přesto se olej ředí benzínem, je to z logiky jeho "vlastnost". To přece není žádná konspirace. Jako majitele Tsi tě to asi nepotěší, ale nemusíš se ventilovat, koupil sis to sám. Jestli ty nové motory budou spolehlivější nebo budou mít také svoje "vlastnosti", se ukáže časem. S jedním 81kw už jsem jel a zázrak to nebyl. V nízkých otáčkách, narozdíl od starého, moc netáhl (asi 16v), ve vysokých nevím, nebyl zajetý. 1.4 16v jezdí podle mě líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Nevím o čem tu píšeš, vlastnost že by všechny TSI žraly olej tu rozhodně není. To že tento konkrétní případ posuzuje škoda zatím takto, na situaci nic nemění, a já věřím že to dotyčnému člověku nějak pořeší. A navíc já nemám žádné TSI, ale mám stejnou zdechlinu ve stejném autě jako ty. A to že jezdí podle tebe tento motor líp než TSI se jenom usmívám. Já vím že ty tento motor chválíš kde můžeš, ale za mne kdybych dnes vybíral tak je tento motor mimo můj výběr..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 (editace) no, neni to jen mkaba, problemu s pronikanim paliva do oleje u Tsi motoru je vic... to, ze se to tu jen nepise neznamena, ze to neni.. tak ono tech benzinovych atmosfer uz moc v nabidkach nebude.. tusim jen dacia,fiat, skodovka ve fabii, mazda.. vetsina znacek prechazi na maly objem a turbomotory, bohuzel Editováno: 30. leden 2015, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 ten benzín přibývá u každýho auta, u přímovstřiku víc a při hodně krátkejch jízdách ještě víc. akorát to třeba každej nesleduje, protože o tom neví. nebýt internetu, resp. tohoto fóra, tak by mě nenapadlo to nikdy řešit. v autě mám kontrolku na nedostatek oleje, pokud nemizne chl. kapalina, kterou vidím, když dolívám do ostřikovačů, tak na měrku oleje nehrabu jak je interval mezi výměnama dlouhej. třeba je to vlastnost a třeba taky ne, chtělo by to mít dvě stejný auta a jezdit s nima uplně stejný trasy stejným stylem a pak by se vidělo. jo a k tomu 1.4 16V, kdyby jezdil podstatně líp, tak by mi jeho majitelé nečuměli neustále do výfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 (editace) Poslední 1,4 co jela jak z praku byla stará 8 ventilová co dávali do Pola nebo Cordoby či Golfa,všechno po tom se 16 ventily nestojí za řeč.Ten motor je ke konci cyklu celkem spolehlivý,ale to je asi tak všechno.Zábava s ním rozhodně není. Editováno: 30. leden 2015, autor: standavfr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombicek Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Zdravím, tak vidím, že je tato debata stále aktuální. U mne stále trvá přibývající olej. U nového servisu sem nepochodil, dělala se zkouška se starým olejem a samozřejmě úbytek oleje a jednání v servise byla katastrofa, psal sem do škodovky. Auto jsem dal do starého servisu, nová zkouška a nárůst asi 0.2 l na 1000km a čekám na vyjádření ze škodovky. Sem zvědavý s čím zase příjdou, technik nadhodil něco o změně intervalu výměny oleje, což by znamenalo měnit co 2000km. No uvidíme, ale ja to vidím na černé ovce. Tak zatím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Tak to jsem docela zvědavej jak dopadneš, protože se mnou si zatím vytřeli podlahu Černé ovce už mám, ale také na seznamu. Takže pokud moje stížnost ve škodovce dopadne blbě a budu nucen se poohlédnout po soudním znalci, jdu do toho. Pokud pak budeš chtít můžem se spojit, určitě to bude výživná reportáž 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Každopádně ty jejich argumenty jsou fakt do zabávného pořadu na Silvestra. Měnit olej po 2tis na radu servisu, hmm to už si zahrávaj, že si z nich v reklamě nebude dělat prdel jenom H. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 Máte ale jednu jistotu,ten motor bude uvnitř pořád neuvěřitelně čistej....No nic odpoledne se podívám,kolik oleje mám já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 ten benzín přibývá u každýho auta, u přímovstřiku víc a při hodně krátkejch jízdách ještě víc. akorát to třeba každej nesleduje, protože o tom neví. nebýt internetu, resp. tohoto fóra, tak by mě nenapadlo to nikdy řešit. v autě mám kontrolku na nedostatek oleje, pokud nemizne chl. kapalina, kterou vidím, když dolívám do ostřikovačů, tak na měrku oleje nehrabu jak je interval mezi výměnama dlouhej. třeba je to vlastnost a třeba taky ne, chtělo by to mít dvě stejný auta a jezdit s nima uplně stejný trasy stejným stylem a pak by se vidělo. jo a k tomu 1.4 16V, kdyby jezdil podstatně líp, tak by mi jeho majitelé nečuměli neustále do výfuku. přibývá olej u většiny Tsi, stačí se trošku informovat,to víš, že ti olej nebude svítit, když ti tam chčije benzín, takže ho tam máš dost,jen jeho mazací schopnosti jsou jaksi jiné,než když je tam jen olej, bez benzínu.. na zbytek reagovat nebudu stačí si přečíst vlákna u tsi a u 1.4 a člověk si udělá obrázek sám...ta 1,4 bude jezdit i s najetým 300t km, to už to tve tsi bude ležet v kopřivách... pokud se teda dožije aspoň pulky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombicek Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 No sem zvědavý jaké auta si budem kupovat, protože atmosférické motory končí a u těch nových tsi se výrobce už jistí údajem možnosti přibývajícím benzínem v oleji už v návodu a proměnlivým intervalem výměny oleje, dokonce prý je tam čidlo, které rozpozná kvalitu oleje, takže se může opravdu stát, že někdo bude měnit olej co 2000km a nic už stím neudělá i když tam je třeba nějaká jiná závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 (editace) no to by mě fakt zajímalo, jestli mě maxidot pošle na servis dříve než mám jet pokud bude v motoru nekvalitní olej...zatím ten odpočet je jak má být...vedoucí servisu kam jezdím mě ale řekl že pokud si chcu auto nechat delší dobu tak bych měl přejít na roční interval..nejspíš tím myslel to prolínání benzínu Editováno: 31. leden 2015, autor: vasnivykolista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 (editace) tam žádny čidlo kvality oleje není, co to píšeš za blud.... akorát řídící jednotka vyhodnucuje dle provozování auta... a vyrobci diktují prodloužený intervaly, takže tak. jak máš longlife interval, tak dřív jak za rok tě to na servis nepošle Editováno: 31. leden 2015, autor: kokta7 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombicek Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 Píšu jen to co mi tvrdil vedoucí servisáků a jet to prý u motorů, které sou tak měsíc na trhu, tak nevím asi mi lhal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 Nepleť sem jiné motory. A ukaž nám, kde se v návodu píše o prolínání paliva do oleje. Nic takového jsem tam nenašel. A o "znalostech" některých pánů ze servisů víme své. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 31. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2015 No sem zvědavý jaké auta si budem kupovat, protože atmosférické motory končí a u těch nových tsi se výrobce už jistí údajem možnosti přibývajícím benzínem v oleji už v návodu a proměnlivým intervalem výměny oleje, dokonce prý je tam čidlo, které rozpozná kvalitu oleje, takže se může opravdu stát, že někdo bude měnit olej co 2000km a nic už stím neudělá i když tam je třeba nějaká jiná závada. Skodovka ma zbrusu novy atmosfericky motor 1,6 rady 211,jen ho nabízí všude mozne,jen ne u nas,ale pry se dela pruzkum trhu,jestli by u nas byl o nem zajem,myslim,ze i splnuje euro 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 Zpět k tématu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 (editace) Jo asi ti lhal, to je fakt blábol :-D Kde se píše o možnosti prolínání benzínu do oleje jako vlastnost?? Na to bych se teda rád podíval. Jakékoli měřitelný nárůst oleje je špatný. Při krátkých jízdách může docházet k určité kondenzaci benzínu ve spalovacím prostoru a tím pak k protečení do olejové náplně, ale max v desetinách promile. A ten se pak snadno odpaří. Ovšem pokud dojde k naředění olejové náplně 1:10 tak jde o fatální závadu. K protékání benzínu do olejové náplně u zmíněných případů TSi dochází nikoli při kondenzaci nespáleného paliva ve spalovacím prostoru, ale vlivem netěsnosti vstřikovací soustavy. Natlakovaná palivová soustava přímovstřikového TSi pracuje při tlaku cca 10 MPa. Při zastavení motoru zůstane systém natlakovaný. Benzín s tímto tlakem se v tuto chvíli nacházi mezi vysokotlakým čerpadlem (neplést s palivovým) poháněný od vačkového hřídele a vstřikovači. To jsou jediné dva prvky, kterými se může benzín dostat do olejové náplně. Buďto přes netěsnost hřídelky VT čerpadla přímo do bloku motoru, případně přes netěsný vstřikovač do spalovacího prostoru válce, kde pak proteče přes pístní kroužky až do bloku. Takhle ovšem proteče značné množství benzínu do bloku a nestíhá se odpařit jízdami do 20 km (váhová zkouška probíhala u mne v režimech 10-30 km, při venkovních teplotách cca 10-20°C). To jsou konstruktéři v ŠA opravdu takoví amatéři, že toto neumí vyřešit??? Editováno: 31. leden 2015, autor: froggy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 Stejně je to komedie,comon-rail 20 mPa a nic takového se tam neděje,když přibejvá tak při regeneraci FAPu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 Konečně mám písemný výsledek reklamace. Musel jsem se, ale u toho rozčílit, proč to vše trvalo tak dlouho a hlavně po mě chtěli uhradit váhovou zkoušku. Prej když není co opravovat tak jí musím zaplatit. S tím jsem samozřejmě nesouhlasil. Upozornil jsem je, že s vyjádřením reklamace zásadně nesouhlasím a vše jim zašlu doporučeně. Kopii s průvodním dopisem pak na zákaznickou linku škodovky. Nic jiného teď stejně dělat asi nemůžu Nebo má někdo jinej nápad. Soudním znalcem jsem pohrozil, ale to bude asi stejně na řadě až co na to Škodovka. Tady můžete mrknout na postup reklamace a vyjádření servisu: https://drive.google.com/file/d/0B-bHhnbm3dlVVmpFbkctN0JTRXc/view?pli=1 https://drive.google.com/file/d/0B-bHhnbm3dlVZmlSamtLS0djYmc/view?pli=1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 To jsou keci. Tak když pojedu 2km do krámu tak musím jezdit okolo města než najedu 20km aby se motor ohřál na provozní teplotu. To je zajímavé že já problémy nemám a to jak jsem psal jezdím jediné krátké trasy. Po dálnicích nejezdím vubec. A oleje mám od výměny do výměny stejně. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 (editace) je to hnus..to aby si člověk koupil dvojkolák aby si mohl zajet do supermarketu, když autem nemože já taky zatím olej pořád na maximu..kontroloval jsem ho i po ceste do HR tam i zpět...teď párkrát krátké trasy ale olej pořád stejně Editováno: 2. Únor 2015, autor: vasnivykolista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 (editace) Jsem zvědavej až do návodu daj, že se musí najet min 20km , jinak nesmíš vyjet ,aby nebylo co reklamovat. Editováno: 2. Únor 2015, autor: michal9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 nemám slov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 no to je mazec, takže při tvojich jízdách přibylo skoro půl kila benzinů a oni s tím pak najeli 300km a všechno to odpařili? To mi trochu smrdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.