Září 19, 201410 r Motor se musi vice tocit neni to 2.0 aby drel od spoda kdo na 4 se rozjizdi z 50km si zadelava na problemy
Září 19, 201410 r tak aké su ideálne otáčky? Přesně ty, o kterých píše Kolicek, že jsou smrtelné. By mě zajímalo, v jakých jezdí on.
Září 19, 201410 r tiež sa mi to zdalo čudné... buď jazdí ako rezonátor 750-1200 alebo závoďák 5500-7000 a obidva tieto príklady sú PRE TSI ALE AJ KAŽDÝ MOTOR ISTÁ SKORÁ SMRŤ! potom že sa TSI sere... keď si to kúpi dedo a jazdí na hroby a späť na 40 zaradená 5, alebo na jednotke až po 7000 otáčok-šak tam je turbo tak to je zavodiak...
Září 19, 201410 r ....... Olej nemizí ani nepřibyva je pořad na MAX. Jak by se tam dostalo tolik vody? Víš jak se pozná voda v oleji? Říká se tomu žehličkový nebo prskací test. Kápneš na ohřátý kus železa (nebo třeba výfuk) kapku oleje. Když to prská, je v něm voda. ;-) Upraveno Září 19, 201410 r od McMatej
Září 19, 201410 r Styl jizdy kolem 2000 az 3000 to je smrt pro tento motor Proč myslíš? Samozřejmě u mě se to vykompenzuje na dálnici toci 3000 az 4000 otacek kde motor točí víc, ve městě a mimo město jezdím většinou kolem dvatisíce až 3000 otáček když předháním to vytočím někdy až na 4000 otáček. Myslím že tenhle jízdní styl je normální? Když je motor studený tak mu nešlapu na krk dokud nedosáhne provozní teploty. Jinak bydlím v Krušných horách tak když jedu domu tak jedu skoro pořád do kopce. Většinou při každé jízdě se u mě motor prohřeje na 90°. Nebydlím ve městě kde bych jezdil z obchodu do obchodu a motor se neprohřál Upraveno Září 19, 201410 r od legomaniak
Září 20, 201410 r Mezi 2000 a 3000 otačkama si myslim že to je normalni...ja teda motoru dávám běžně nad 3000 otáček
Září 20, 201410 r Ona je taky chyba v prodejcich, ptal jsem se nekolika jestli TSI nebudou vadit kratke trasy a nebude dochazet k pruniku paliva do benzinu a vsichni odpovedeli, ze ne, ze tento motor si kupuji i lide co jezdi jen kratke trasy a ze jim ho doporucuji a problemech v zivote neslyseli. Mne uz je to jedno, vzal jsem atmo 1,4 a to se strasne divili, ze jsem si vybral tak stary motor.
Září 20, 201410 r Ja už taky uvažuju že to vyměnim..ale nevim za co..nemužu si teďka dovolit zase novy auto..a to nejezdim kratky trasy
Září 20, 201410 r Nejsem ani rezonator ani zavodak jen vyuzivam cele spektrum otacek dle grafu tociveho momentu vetsi spotreba ale minimalizuji se problemy s motorem je to jen 1.2
Září 20, 201410 r Pandora ved ešte pred časom si vravel že si objednal tsi a teraz už 1,4 -ku????????
Září 20, 201410 r Pandora - současné 1,2TSI se ohřívá cca stejně rychle, jako 1,4/63kw. V krátkých jízdách bych neviděl potíž, pokud jsou pravidelně střídány delšími úseky.
Září 20, 201410 r Pandora ved ešte pred časom si vravel že si objednal tsi a teraz už 1,4 -ku????????3týdny před výrobou to ještě může měnit, třeba to ještě udělá. Možná si při rozhodování trhá okvětní lístky, má mě ráda, nemá mě ráda, ale každopádně se momentálně rozhodl správně, tj. do 1.2TSI-šrotu nejít. :-)
Září 21, 201410 r udělal jsi spravně, mame v rodině 2x 1,4 63kw, každa najeto 80 000km, obě předělane na LPG a pohodaaaa
Září 21, 201410 r Co to je bomba motor? Nestačí, že 1.4ka celkem spolehlivě jezdí, s rozumnou spotřebou a výkonem odpovídajícím objemu?
Září 21, 201410 r Asi tak..každej motor ma svoje chyby...a nejlepši 1.4 byla stará škodovacka 1.4 mpi 50 kw co se tyče spolehlivosti... Mame v rodině tenhle motor ve fabce a naprosto bez problémů
Září 23, 201410 r Ok, přesuňme se sem:http://forum.skodahome.cz/topic/45814-motor-14-16v-63-kw/page-20 Doufám, že si to nenecháš pro sebe...:-). Jinak máš fakt hezkou Fábii, barva, kola... jenom škoda, že jsi jí nedopřál motor...:-)
Září 25, 201410 r skoda-roomster, prosím ťa už nerieš stále 1.2 TSI vs 1.4 MPI. Pochopili sme, že ty TSI nemáš rád, ale nemusíš tu robiť flame a stále vnucovať svoj názor každému. Niekto má rád TSI, niekto starú atmosféru. A teraz sa vráťme späť k tématu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.