Kolicek Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 Motor se musi vice tocit neni to 2.0 aby drel od spoda kdo na 4 se rozjizdi z 50km si zadelava na problemy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 tak aké su ideálne otáčky? Přesně ty, o kterých píše Kolicek, že jsou smrtelné. By mě zajímalo, v jakých jezdí on. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 tiež sa mi to zdalo čudné... buď jazdí ako rezonátor 750-1200 alebo závoďák 5500-7000 a obidva tieto príklady sú PRE TSI ALE AJ KAŽDÝ MOTOR ISTÁ SKORÁ SMRŤ! potom že sa TSI sere... keď si to kúpi dedo a jazdí na hroby a späť na 40 zaradená 5, alebo na jednotke až po 7000 otáčok-šak tam je turbo tak to je zavodiak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 (editace) ....... Olej nemizí ani nepřibyva je pořad na MAX. Jak by se tam dostalo tolik vody? Víš jak se pozná voda v oleji? Říká se tomu žehličkový nebo prskací test. Kápneš na ohřátý kus železa (nebo třeba výfuk) kapku oleje. Když to prská, je v něm voda. ;-) Editováno: 19. Září 2014, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
legomaniak Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 (editace) Styl jizdy kolem 2000 az 3000 to je smrt pro tento motor Proč myslíš? Samozřejmě u mě se to vykompenzuje na dálnici toci 3000 az 4000 otacek kde motor točí víc, ve městě a mimo město jezdím většinou kolem dvatisíce až 3000 otáček když předháním to vytočím někdy až na 4000 otáček. Myslím že tenhle jízdní styl je normální? Když je motor studený tak mu nešlapu na krk dokud nedosáhne provozní teploty. Jinak bydlím v Krušných horách tak když jedu domu tak jedu skoro pořád do kopce. Většinou při každé jízdě se u mě motor prohřeje na 90°. Nebydlím ve městě kde bych jezdil z obchodu do obchodu a motor se neprohřál Editováno: 19. Září 2014, autor: legomaniak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Kolíček, akú máš spotrebu keď to držíš nad 3000ot/min? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Mezi 2000 a 3000 otačkama si myslim že to je normalni...ja teda motoru dávám běžně nad 3000 otáček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Ona je taky chyba v prodejcich, ptal jsem se nekolika jestli TSI nebudou vadit kratke trasy a nebude dochazet k pruniku paliva do benzinu a vsichni odpovedeli, ze ne, ze tento motor si kupuji i lide co jezdi jen kratke trasy a ze jim ho doporucuji a problemech v zivote neslyseli. Mne uz je to jedno, vzal jsem atmo 1,4 a to se strasne divili, ze jsem si vybral tak stary motor. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Ja už taky uvažuju že to vyměnim..ale nevim za co..nemužu si teďka dovolit zase novy auto..a to nejezdim kratky trasy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolicek Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Nejsem ani rezonator ani zavodak jen vyuzivam cele spektrum otacek dle grafu tociveho momentu vetsi spotreba ale minimalizuji se problemy s motorem je to jen 1.2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Pandora ved ešte pred časom si vravel že si objednal tsi a teraz už 1,4 -ku???????? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Pandora - současné 1,2TSI se ohřívá cca stejně rychle, jako 1,4/63kw. V krátkých jízdách bych neviděl potíž, pokud jsou pravidelně střídány delšími úseky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Delsimi useky stridany nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Pandora ved ešte pred časom si vravel že si objednal tsi a teraz už 1,4 -ku????????3týdny před výrobou to ještě může měnit, třeba to ještě udělá. Možná si při rozhodování trhá okvětní lístky, má mě ráda, nemá mě ráda, ale každopádně se momentálně rozhodl správně, tj. do 1.2TSI-šrotu nejít. :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 udělal jsi spravně, mame v rodině 2x 1,4 63kw, každa najeto 80 000km, obě předělane na LPG a pohodaaaa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Ono ty 1.4 63 kw taky nejsou nějaky bomba motory co sem se s mechanikem bavil.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Ono ty 1.4 63 kw taky nejsou nějaky bomba motory co sem se s mechanikem bavil.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Co to je bomba motor? Nestačí, že 1.4ka celkem spolehlivě jezdí, s rozumnou spotřebou a výkonem odpovídajícím objemu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Asi tak..každej motor ma svoje chyby...a nejlepši 1.4 byla stará škodovacka 1.4 mpi 50 kw co se tyče spolehlivosti... Mame v rodině tenhle motor ve fabce a naprosto bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 A zpět k tematu tohle můžeme rozebrat jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 Ok, přesuňme se sem:http://forum.skodahome.cz/topic/45814-motor-14-16v-63-kw/page-20 Doufám, že si to nenecháš pro sebe...:-). Jinak máš fakt hezkou Fábii, barva, kola... jenom škoda, že jsi jí nedopřál motor...:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 Ok..jj dik ale nekupoval sem ji jako novou a mator dostačuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 Tak tam napiš, v čem je podle tvého mechanika 1.4ka málo bombová. Dík.:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 skoda-roomster, prosím ťa už nerieš stále 1.2 TSI vs 1.4 MPI. Pochopili sme, že ty TSI nemáš rád, ale nemusíš tu robiť flame a stále vnucovať svoj názor každému. Niekto má rád TSI, niekto starú atmosféru. A teraz sa vráťme späť k tématu. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.