Fajfy Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 rkonf: Podle VAGu mám taky spínač vpořádku, nic méně mi to nedalo a snímač koupil a zítra odpoledne namontuju. Dám vědět a pevně doufám v kladný výsledek, dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 tak to jsem sám zvědav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 nebude to delat egr ventil???? me to skube na dvojku mezi 2000-2400ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Může být, ale pozdější ročníky už EGR ventil nemají a těch tady myslím také pár poškubává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Já EGR nemám vůbec a škubalo to taky, po výměně spínače mám klid :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 ok na jare zkusim ten spinac:-) a asi i ten ventil poleti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Ahoj, tak jsem před chvílí namontoval nový spínač spojky :-) Demontáž spodního dílu plastu proběhl hladce během tří minut (mám to již natrénované), když jsem vyjmul starý spínač, první co mě překvapilo bylo, že táhlo starého spínače bylo pouze 1 cm a nový spínač má táhlo cca 3 cm dlouhé. Následně staré táhlo šlo ručně povytáhnout o ty zbylé 2 cm, ale následně po stisknutí opět zustalo na 1cm. Navíc tam něco cvaká. Asi ho ještě rozkuchám, abych se podíval dovnitř. Když jsem nový snímač nasadil a projel se, tak cuknutí sice zmizelo, ale při přeřazení mi pokaždé otáčky vyletěli někdy i k 3000 ot/min. Proto jsem snímač vyndal, prohlédnul ho a znovu nasadil a pak už vše bylo v pořádku (nejspíš špatně nasazené). Výsledek: Cuknutí při sešlápnutí plynového pedálu zmizelo, zmizelo cuknutí při přeřazení z vyššího stupně na nižší, převážně ve vyšších otáčkách, které se projevilo jako cukání v karburátorovém favoritu. Rozjezdy a couvání si myslím jsou taky lepší (hůř se hledal záběr spojky), ale to uvidím až časem, třeba ta výměna momentálně působí jako placebo efekt, takže ještě uvidím časem. Každopádně všem, kterým auto při sešlápnutí plynového pedálu, nebo řazení cuká (cukne), radím investujte těch 300Kč do nového snímače. Výměna trvá opravdu cca 10 minut a dá se dělat i před barákem Moje díky patří uživateli "Jabdusko" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jabdusko Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Fajfy- Nemas zac hlavne nedakuj , som rad ze som sa mohol podelit z mojim odstranenim Problemu ktory ma dost trapil . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Tak jsem ho objednal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Nebudeš litovat ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Bacha chlapi, na někoho ten černý petr padnout musí :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 tak já ještě počkám, jak dopadne pesimista rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 cawte, mam taky problem, auto po nahriati na prevadzkovu teplotu pri jemnom plyne cuka a ak pridam viac plynu ide auto v pohode (to robi iba asi takych 15 az 20 min po nahriati na prevadzkovu teplotu, potom ide uz dobre), vykon ze by malo auto slabsi nepocitujem, do teraz mi vypisovalo ze je chybny egr ventil ten som najprv skusil vycistit a vymazat chybu. Najazdil som od vtedy asi 200 km ale chybu ziadnu zatial nevypisalo a cuka stale. Viete mi poradit co by mohlo byt este chybne? Sviecky boli menene, indukcne cievky tiez, lambda tiez. Moze s tym mat nieco aj skrtiaca klabka? Najprv som si myslel ze to bude plynom ale ked som prisiel na prehliadku povedal ze vsetko je OK, lebo to robi aj na benzin a ze budu zle ventily. Tak teraz uz neviem co robit, za kazdu radu budem vdacny Jedna sa o Fabiu 1.2 HTP, 47 KW, AZQ, (2003) + LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 zaslep EGR na zkoušku, popř. odpoj od konektoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 Najprv som si myslel ze to bude plynom ale ked som prisiel na prehliadku povedal ze vsetko je OK, lebo to robi aj na benzin a ze budu zle ventily. Tak teraz uz neviem co robit, za kazdu radu budem vdacny daj si pre kľud duše zmerať tlaky vo valcoch..zaberie to chvíľku času Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 to tu dieru zaslepit co ide do nej ta hadicka z krytu motora ci ako? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 nene, musíš si vyrobit záslepku ve tvaru těsnění co je pod přírubou trubky co vede od škrtící klapky, akorát jí necháš plnou jen s otvory na šrouby. Ale jak psal Libero, nech si prvně změřit ty tlaky pro klid duše, pak můžeš zkusit laborovat s tím EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 a z akeho materialu je dobre spravit to tesnenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 něco jako klingerit, z čeho se dříve vystřihovalo těsnění, tak něco na té bázi, ne papír, ale zase aby to šlo vystřihnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 něco jako klingerit, z čeho se dříve vystřihovalo těsnění, tak něco na té bázi, ne papír, ale zase aby to šlo vystřihnout Niečo podobne(okrem rozmerov).Uvedená záslepka je z 1,9 TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Tak dnes rano do prace nakoniec zasvietila kontrolka motora s kopu chybami. Viete povedat co dalej ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 na 100% ti to dělá EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 jinak rozměrově je to opravdu jiné, dohledal jsem co jsem kdysi posílal Fajfymu, takže záslepku možno vytvořit dle oskenovaného origo těsnění, akorát jí udělat plnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 este sa chcem spytat po zaslepeni toho EGR ventilu mi bude stale svietit kontrolka motora nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 ano bude, pokud si nenecháš udělat od Cimbu úpravu řídící jednotky za 3 litry (více zde http://forum.skodahome.cz/topic/118152-egr-ventil-chyby-omezeni-vyrazeni-kontrolky/?p=1691591). Ono když to smázneš tak do 50-80km se ti chyba nízkého průtoku po zaslepení objeví znovu. Také to tak mám ... za 14 dní mě čeká technická, takže také budud resetovat před emisema, aby to nesvítilo a nedráždilo to technika, jinak to nepozná, už jsem kdysi takhle jedno STK absolvoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.