Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Dírka toho moc neřeší, navíc zvyšuje hlučnost.

No na tomhle testu na níže uvedených stránkách kladně hodnotí odvod kondenzátu vpředu skloněnou trubkou. například u origo a economy.

Tak mě napadlo , že se tam hromadí voda a takhle by mohla volně ven. Tak dírka v přední části výfuku by tomu mohla pomoci.

Hlučnější by to být nemělo neboť z toho prostoru podle mě vede trubka rovnou ven.

 

 

 http://www.vyfuky-tyll.cz/download/vyfuky-tyll-test.pdf

Bosal hlučnější je,okolo té dírky to začne reznout a nakonec uhnije v pertlu.Originál bude určitě lepší.

A co ten Tyll docela dobře ho hodnotí.

Origo bude asi násobně dražší.

 nakonec uhnije v pertlu.

 Myslíš v té přední části ? Kde by byla ta díra ?

Jo,přesně tam.Mám velice dobré zkušenosti s MTS,Tyll jsem nemontoval,tak nevím,jen když jsem ho vyndaval z felicií tak byl vždycky vyhnilý uvnitř.

Jak dlouho MTS na benzínu vydrží ? A jaká je cena ?

Jsou nějaké webovky kde najít katalog a ceník ?

Upraveno od Ludva 77

Máš ho v tom testu,prodává ho Elit.S tou výdrží záleží na provozu,ale ty 3-4 roky určitě.Bosal jsem u sebe měnil po dvou letech a nejen u sebe.Mluvím o posledním dílu,prostřední vydrží déle.

Máš ho v tom testu,prodává ho Elit.S tou výdrží záleží na provozu,ale ty 3-4 roky určitě.Bosal jsem u sebe měnil po dvou letech a nejen u sebe.Mluvím o posledním dílu,prostřední vydrží déle.

Jo máš pravdu jsem si nevšiml.

Cenu za origo tu nikde asi nenajdu (1,2 HTP) jen asi na dotaz ve Škodě.

 

Originál na autě z výroby je taky ten nerez  co je v testu ?

Podle mě by ten nerez měl hooodně dlouho vydržet. Jestli se to nakonec nevyplatí investovat.

Podívej se na cc-autodíly.cz,mají dobré ceny,originál vydrží zhruba tak 5-6 let,přece jen u htp byly výfuky trochu horší.

No na tomhle testu na níže uvedených stránkách kladně hodnotí odvod kondenzátu vpředu skloněnou trubkou. například u origo a economy.

Tak mě napadlo , že se tam hromadí voda a takhle by mohla volně ven. Tak dírka v přední části výfuku by tomu mohla pomoci.

Hlučnější by to být nemělo neboť z toho prostoru podle mě vede trubka rovnou ven.

 

 

 http://www.vyfuky-tyll.cz/download/vyfuky-tyll-test.pdf

No k tomu testu výfuků:

1/jsem jedinej, komu připadá divný, že na stránkách Tyllu je test kterej hodnotí Tyll jako výbornej?

2/už jsem ze zvědavosti řezal svůj uhnilý origo nerez výfuk a rozhodně zevnitř nebyl jak zrdcadlo, jak píšou v tomhle testu

Test tak nějak musí vždy někdo vyhrát,a logicky se tím výrobce toho produktu bude chtít pochlubit.Ten test je ze světa motorů a tyto testy jsou tam vcelku objektivní,narozdíl od testů škodovek-nejlepších to aut ve vesmíru.

  • 3 měsíce později...

Cez víkend sa chystám meniť výkon na svojej fabke (2004 1.2 HTP, 12V, 47kW, AZQ) 2. a 3. časť. Chcel by som sa opýtať nasledovné:

1) Je možné bez problémov vybrať zadnú časť i keď zadné kolesá auta stoja na rampe? Všimol som si, že trubka výfuku je tvarovaná a ide dosť blízko záťažového regulátora a teda aj blízko trubiek s brzdovou kvapalinou (nebude to problém?)

2) Je možné prerezať flexou/rozbrusovačkou trubku výfuku medzi 1. a 2. časťou? ... samozrejme, so zdvihnutými iba zadnými kolesami..., je nato dosť miesta?

Vďaka

  • 2 týdny později...

Tak si odpoviem sám.

1) Trietiu časť výfuku je bez problémov možné vybrať po vyjdení auta na rampu zadnou časťou. Akurát treba dať trochu pozor na brzdové trubky, inak to ide v pohode.

2) 1. a 2. časť výfuku vlastne nieje v celku a buď sa rozoberie spona, ktorá to drží alebo sa prereže rozbrusovačkou...

Problém ale nastal pri založení novej spony. Po utiahnutí sa mi stredná a celá zadná časť pretáčala a hrozilo, že trubka výfuku mi poškodí pri jazde brzdové trubky pri regulátore záťaže. Musel som to poistiť ešte ďalšou sponou a pastou na výfuky... tak to už drží. Podľa môjho názoru, by mohli byť závesy výfuku umiestnené na iných miestach, aby nemohlo dôjsť k pretočeniu výfuku pri slabo utiahnutom spoji...

  • 10 měsíců později...

Ahojte,

pred necelym rokom som menil 2. a 3. diel vyfuku vratane drziakov, ale nedavno som zistil, ze 2 drziaky na poslednom diely su akesi popraskane. Je to podla Vas normalne? Vydrzi to este nieco? Neviem ci v tej gume, je este nejaka vyztuz a ci sa mi to v kratkej dobe nepretrhne. Co myslite? Podotykam, ze som nekupoval z ciny...

IMG_7334.jpg

jestli neupadne ti nepovím, ale já bych to tam ještě nechal a např za dva měsíce si to vyfoť znova a porovnej, jestli se to horší. 

pokud se zrovna nechystáš na štreku (dovolená) a nechceš to někde drátovat pak po cestě, nechal bych to, v opačném případě pro klid duše vyměnit

maximálně bych to pro klid duše pozoroval

  • 2 měsíce později...

Ahoj,

před týdnem mi odešel původní výfuk co byl na autě z výroby 12 let a nechal jsem si bohužel dát nový střední a zadní díl TYLL. Prý že je na škodovky nejlepší druhovýroba. Počítal jsem s tím že to bude mít horší zvuk než orig, ale že to bude pískat jak tu psal dříve Miloš to mě štve. Píská to při záběru v rozmezí asi 2600 až 3300 ot. za jízdy. Při stání na neutrál to píská jen někdy a nepravidelně, ale za jízdy pokaždé. Byl jsem to reklamovat a ochotně mi technik vyměnil zadní díl za stejný jiný kus a dělá to stále a možná i trochu víc. Připadá ještě možnost že to způsobuje střední díl, který zkusíme vyměnit příště a nebo už nevím. Mám strach že vyměníme i ten střední a bude to stejné. Jsem si ale jistý že než odešel ten původní nikdy to nepískalo. Je možné že se mi při ježdění s ruplým výfukem nebo při výměně a cloumání s předním dílem třeba nějak právě poškodil vlnovec nebo katalyzátor? Já najezdím ročně jen kolem 3000km a to čekat jestli se to po půl roce nezanese a přestane pískat se mi nechce. Aspoň vím že ten zadní díl to nezpůsobuje, jedině že by byli oba kusy vadné a to se mi nezdá. Každopádně kdybych tušil co mě čeká asi bych to radši nechal udělat draze ve škodovce.

Tak teoreticky je to možný, že vlnovec už byl třeba načatej a montáží zbytku výfuku se dorazil, ale myslím, že ten by nepískal (nebo co já měl vlnovec špatnej tak nepískal), ale taky mě bude čekat výměna výfuku :( a po zkušenostech z minulýho auta už do druhovýroby nejdu a nechám to udělat ve škodovce. Já jsem si vyptal v autorizáku šekovou knížku pro starší auta a je tam mimojiné i sleva 20% na výfuk. Program pro vozy 4+ ŠKODA

Jojo teez jsem po vymene piskal , ale spis si myslim , ze to delal naky svar , kdy vevnitr neco zustalo (proste jak fletna) po nake dobe to prestalo tak jsem to neresil. Proto nechapu jak s 3t km za rok to nevydrzis. Dej volume doprava a ono to prestane. Nebo si kup cely vyfuk origo a dej ho tam. Jen musi byt svar ok a nesmi tam nic zustat.

  • 1 rok později...

Začátkem září jdu na emise a STK. Emise nechávám měřit v autoriz. servise Porsche, spolu s diagnostikou po dvo letech (jinak si běžný servis - náplně a filtry - dělám sám). Autu bude už 18 let - najeto ale jen cca 80.000km. Ale mám trochu obavu, jak se budou na STK tvářit na vejfuk - je pořád původní :D. Říkal mi starý mechanik, že prý to je německej Ebespächer - nebo jak se to píše, ať to tam nechám co nejdýl, protože cokoliv tam dám nové tak to nevydrží ani zdaleka tolik. Přední díl i trubky pohoda - jen povrchová koroze a bez děr. Ale vrchní plášť zadního dílu už je na dvou místech prasklý, ale nefouká, takže úplně děravé to rozhodně není. Pravda zvuk na volnoběh je už diünivější (asi bude už i vevnitř vysypaný). Ale po zkušenosti co známý má z STK s opravdu zachovalou OII FL mám trochu hrachy aby mě s tím nevyhodili (a jeden poplatek za STK v háji). Ten starý výfuk se mi zatím moc měnit nechce... Nemáte někdo nějakou aktuální zkušenost ?? Díky

Pokud není výfuk děravej nebo upadlej, tak by tě vyrazit neměli.

A opakovaná prohlídka bývá zdarma, alespoň tady u nás a kontroluje se jen ta věc za kterou tě vyhodí.

no myslím že ve většině ostatních stanicích rozhodně opakovačka zdarma není, ovšem nelatí se znovu plná pálka. Jinak souhlas, kontrolují už jen závadu, pro kterou, tě vyhodili a rovněž si nemyslím, že kvůli rezavému výfuku (pokud se na povrchu neloupe jak papír), že by tě vyhodili. Max to napíší do drobných závad a doporučí ti jeho výměnu.

pokud to není extrémně hlučné, či to neovlivňuje emise, tak tě nevyhodí ani s dírou.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.