Přejít na obsah

Výfuk, výměna...


Wassermann

Doporučené příspěvky

No na tomhle testu na níže uvedených stránkách kladně hodnotí odvod kondenzátu vpředu skloněnou trubkou. například u origo a economy.

Tak mě napadlo , že se tam hromadí voda a takhle by mohla volně ven. Tak dírka v přední části výfuku by tomu mohla pomoci.

Hlučnější by to být nemělo neboť z toho prostoru podle mě vede trubka rovnou ven.

 

 

 http://www.vyfuky-tyll.cz/download/vyfuky-tyll-test.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš ho v tom testu,prodává ho Elit.S tou výdrží záleží na provozu,ale ty 3-4 roky určitě.Bosal jsem u sebe měnil po dvou letech a nejen u sebe.Mluvím o posledním dílu,prostřední vydrží déle.

Jo máš pravdu jsem si nevšiml.

Cenu za origo tu nikde asi nenajdu (1,2 HTP) jen asi na dotaz ve Škodě.

 

Originál na autě z výroby je taky ten nerez  co je v testu ?

Podle mě by ten nerez měl hooodně dlouho vydržet. Jestli se to nakonec nevyplatí investovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na tomhle testu na níže uvedených stránkách kladně hodnotí odvod kondenzátu vpředu skloněnou trubkou. například u origo a economy.

Tak mě napadlo , že se tam hromadí voda a takhle by mohla volně ven. Tak dírka v přední části výfuku by tomu mohla pomoci.

Hlučnější by to být nemělo neboť z toho prostoru podle mě vede trubka rovnou ven.

 

 

 http://www.vyfuky-tyll.cz/download/vyfuky-tyll-test.pdf

No k tomu testu výfuků:

1/jsem jedinej, komu připadá divný, že na stránkách Tyllu je test kterej hodnotí Tyll jako výbornej?

2/už jsem ze zvědavosti řezal svůj uhnilý origo nerez výfuk a rozhodně zevnitř nebyl jak zrdcadlo, jak píšou v tomhle testu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Cez víkend sa chystám meniť výkon na svojej fabke (2004 1.2 HTP, 12V, 47kW, AZQ) 2. a 3. časť. Chcel by som sa opýtať nasledovné:

1) Je možné bez problémov vybrať zadnú časť i keď zadné kolesá auta stoja na rampe? Všimol som si, že trubka výfuku je tvarovaná a ide dosť blízko záťažového regulátora a teda aj blízko trubiek s brzdovou kvapalinou (nebude to problém?)

2) Je možné prerezať flexou/rozbrusovačkou trubku výfuku medzi 1. a 2. časťou? ... samozrejme, so zdvihnutými iba zadnými kolesami..., je nato dosť miesta?

Vďaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak si odpoviem sám.

1) Trietiu časť výfuku je bez problémov možné vybrať po vyjdení auta na rampu zadnou časťou. Akurát treba dať trochu pozor na brzdové trubky, inak to ide v pohode.

2) 1. a 2. časť výfuku vlastne nieje v celku a buď sa rozoberie spona, ktorá to drží alebo sa prereže rozbrusovačkou...

Problém ale nastal pri založení novej spony. Po utiahnutí sa mi stredná a celá zadná časť pretáčala a hrozilo, že trubka výfuku mi poškodí pri jazde brzdové trubky pri regulátore záťaže. Musel som to poistiť ešte ďalšou sponou a pastou na výfuky... tak to už drží. Podľa môjho názoru, by mohli byť závesy výfuku umiestnené na iných miestach, aby nemohlo dôjsť k pretočeniu výfuku pri slabo utiahnutom spoji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Ahojte,

pred necelym rokom som menil 2. a 3. diel vyfuku vratane drziakov, ale nedavno som zistil, ze 2 drziaky na poslednom diely su akesi popraskane. Je to podla Vas normalne? Vydrzi to este nieco? Neviem ci v tej gume, je este nejaka vyztuz a ci sa mi to v kratkej dobe nepretrhne. Co myslite? Podotykam, ze som nekupoval z ciny...

IMG_7334.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

před týdnem mi odešel původní výfuk co byl na autě z výroby 12 let a nechal jsem si bohužel dát nový střední a zadní díl TYLL. Prý že je na škodovky nejlepší druhovýroba. Počítal jsem s tím že to bude mít horší zvuk než orig, ale že to bude pískat jak tu psal dříve Miloš to mě štve. Píská to při záběru v rozmezí asi 2600 až 3300 ot. za jízdy. Při stání na neutrál to píská jen někdy a nepravidelně, ale za jízdy pokaždé. Byl jsem to reklamovat a ochotně mi technik vyměnil zadní díl za stejný jiný kus a dělá to stále a možná i trochu víc. Připadá ještě možnost že to způsobuje střední díl, který zkusíme vyměnit příště a nebo už nevím. Mám strach že vyměníme i ten střední a bude to stejné. Jsem si ale jistý že než odešel ten původní nikdy to nepískalo. Je možné že se mi při ježdění s ruplým výfukem nebo při výměně a cloumání s předním dílem třeba nějak právě poškodil vlnovec nebo katalyzátor? Já najezdím ročně jen kolem 3000km a to čekat jestli se to po půl roce nezanese a přestane pískat se mi nechce. Aspoň vím že ten zadní díl to nezpůsobuje, jedině že by byli oba kusy vadné a to se mi nezdá. Každopádně kdybych tušil co mě čeká asi bych to radši nechal udělat draze ve škodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teoreticky je to možný, že vlnovec už byl třeba načatej a montáží zbytku výfuku se dorazil, ale myslím, že ten by nepískal (nebo co já měl vlnovec špatnej tak nepískal), ale taky mě bude čekat výměna výfuku :( a po zkušenostech z minulýho auta už do druhovýroby nejdu a nechám to udělat ve škodovce. Já jsem si vyptal v autorizáku šekovou knížku pro starší auta a je tam mimojiné i sleva 20% na výfuk. Program pro vozy 4+ ŠKODA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo teez jsem po vymene piskal , ale spis si myslim , ze to delal naky svar , kdy vevnitr neco zustalo (proste jak fletna) po nake dobe to prestalo tak jsem to neresil. Proto nechapu jak s 3t km za rok to nevydrzis. Dej volume doprava a ono to prestane. Nebo si kup cely vyfuk origo a dej ho tam. Jen musi byt svar ok a nesmi tam nic zustat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Začátkem září jdu na emise a STK. Emise nechávám měřit v autoriz. servise Porsche, spolu s diagnostikou po dvo letech (jinak si běžný servis - náplně a filtry - dělám sám). Autu bude už 18 let - najeto ale jen cca 80.000km. Ale mám trochu obavu, jak se budou na STK tvářit na vejfuk - je pořád původní :D. Říkal mi starý mechanik, že prý to je německej Ebespächer - nebo jak se to píše, ať to tam nechám co nejdýl, protože cokoliv tam dám nové tak to nevydrží ani zdaleka tolik. Přední díl i trubky pohoda - jen povrchová koroze a bez děr. Ale vrchní plášť zadního dílu už je na dvou místech prasklý, ale nefouká, takže úplně děravé to rozhodně není. Pravda zvuk na volnoběh je už diünivější (asi bude už i vevnitř vysypaný). Ale po zkušenosti co známý má z STK s opravdu zachovalou OII FL mám trochu hrachy aby mě s tím nevyhodili (a jeden poplatek za STK v háji). Ten starý výfuk se mi zatím moc měnit nechce... Nemáte někdo nějakou aktuální zkušenost ?? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

no myslím že ve většině ostatních stanicích rozhodně opakovačka zdarma není, ovšem nelatí se znovu plná pálka. Jinak souhlas, kontrolují už jen závadu, pro kterou, tě vyhodili a rovněž si nemyslím, že kvůli rezavému výfuku (pokud se na povrchu neloupe jak papír), že by tě vyhodili. Max to napíší do drobných závad a doporučí ti jeho výměnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...