michal2009 Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 Vis jak to musis vymenit? Je jasny, ze nevymenis vse. protoze mas kapalinu i v bloku motoru. musis vypustit vse co tece pak nasadit hadice a pak dolit destilkou tak 2 l. potom nastartovat a pockat az se otevre termostat a zacne dovnitr kolovat voda a jen uvidis zmenu barvy v expanzce.pak zas hadice, vypustit, nasadit vse zpet a dolit jen g12( neco zredenyho mas jeste v bloku a pak zkontrolovat do kolika je nemrznoucka nemrznouci. ale bohate to staci jak jsi to udelal ty, opravdu:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 Ale mu to nestačí tak jak to udělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 prochy603: chlape viděl si ty hadice jak vedou ??? ta malinká určitě neslouží k cirkulaci ale jako přetlak aby to melo kudyma utéct.... brc.majkl: njn stacit stací ale co mám ted dělat se zbytkem G12 ? vsak me zbyl litr na -80 ten sme nepouzil vubec a 3 litry na -40 naředěné...Koupil jsem to stim,že to udělam komplet a to mě štve... žralok:ale přijedeš uvidíš :-D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 Ne ne ne, nepřijedu. PROCHY ví všechno nejlíp. Ten ti poradí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 Nějaký čas jezdi, kapalina s v okruhu promíchá a pak opět vyměň zbytek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 a nebo si ji nech.Až ti prdne termostat tak to využiješ.A nebo to dřív jebne mi a já ji od tebe koupím :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 jj nech si ji já vozím v autě nikdy nevíš co se může stát.. i olej s sebou vozím ač auto nežere ani kapku ale nevíš co se stane.. já vozím věcí když si tak uvědomuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 Vick: oukej :-D Brc.majkl: ja to nevozim olej mi to nežere po 3tisicich tam je pořád stejně a kdyžtak mam mobil tak zavolam kamaradovi a přijede :-) Už sem to jednou využil pomoc na telefonu :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 já taky a proto si to radši vozím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 20. Květen 2013 Sdílet Vloženo 20. Květen 2013 Mám dotaz, když budu měnit termostat, musí dolu nárazník, nebo se tam ze spodu dá dostat? Já to teda dělat nebudu, známej mechanik, na tohle si fakt nevěřim ani trochu, jen abych tušil, jak dlouho jim to asi bude trvat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Bud to vymeni jak clovek, tzn sunda naraznik a vypusti kohoutem kapalinu a pote oddela prirubu termostatu, nebo oddela rovnou termotat a kapalina vytece tama. Ja jsem to delal i s proplachem, takze jsem naraznik sundaval, aby voda protekla i chladicem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Takže může i nemusí, jde o to, že kapalinu mám měněnou cca 2 měsíce a je tam skoro čistej fridex, a i to proplachovali, čili to je znova zbytečné. No tak uvidíme, jak se stim zejtra poperou. Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 skoro čistý fridex je hovadina - žere těsnění pod hlavou a hůř chladí a topí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Nebo je to na bod mrznutí -35 - 40 , takže nevim jestli uplně čistej, ale jsou to machři, takže předpokládám vim co můžou a co autu škodí. Ale právě horší chlazení jsem přikládal k termostatu, hlavně ho měnim, kvůli tomu, že když mě vyleze teplota na 90, tak pak stačí nějakej kopec dolu a jsem lehce nad čtvrtkou, což neni moc pro motor fajn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 tak to jsi napsal uplně blbě. Pokud máš do - 40 cca, tak máš zředěno 1:1 což je OK. Rozhodně to není skoro čistý fridex jak uvádíš, proto jsem ti to psal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Aha, tak pardón za mystifikaci ,doufal jsem, že by neudělali něco co by vozu ublížilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 nene, neboj se, 1:1 je naprosto v pohodě - sám jsem dával myslím 1:1 nebo 1:1,5 tedy o málo víc destilky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 No jasně, jenže já mám ženu ze slovenska z oravy, a loni v unoru zrovna když jsme tam byli tam bylo mínus 38, takže jsem nechtěl nic riskovat a varoval jsem je na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Já si naředil kapalinu na -45 a v zime jeste použivam větrnou clonu :-) Jinak by bylo good kdyby si pridal foto vymeny termostatu na nasem naftacku nekterym by to pomohlo treba do budoucna :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Nad tou clonou jsem taky přemýšlel, právě jak mi to nedrželo tu teplotu, pak už jsem doufal, že zima bude končit, což se teda hned tak nestalo, ale že to pak bude teplotu držet a když bylo venku 15 stupňů a s kopce mi to stejně klesalo, tak jsem usoudil termostat a na clonu se zatim vykašlal a uvidíme příští zimu, zas je dobrá, že to asi topí rychlejc. Já u tý výměny bohužel nebudu, musim makat, ale zkusim se s klukama dohodnout, že by dělaly nějaký průběžný foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Nevím, ta clona je celkem k ničemu, když to chladič nechá volný. Dávám na zimu vyrobený dekl který zakryje komplet chladič a masku zezadu a v pohodě, ale ani tak jsem rychlejší zahřívání nějak nezpozoroval, mám benzín. Za to v motoru krásně čisto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Tak já bych tu clonu zas tak neodsuzoval aspoň hned nebičuje studeny vzduch tak moc motor je jasne ze zespod se tam chladny dostane.... Každopadně já v -25°C ujedu max 5 km a sem minimalně na teplotě 70°C se clonou bez ni jsem to neskousel....Já řikam clonu určitě ano člověk ti mnic nezkazi... Já dekl přes cely chladič nemám a v motoru mam taky čisto :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 Takže termostat vyměněn a paráda, teplota drží jak přibitá a druhý plus je, že to mám mnohem dříve ohřátý, takže super. Udělali dvě foto, tak přikládám. Šlo to bez sundání nárazníku, měli to na zvedáku, sundali šusplech, aby mohli ten antifreez co byl měněnej před 2 měsícema chytit do kanistru, jelikož kdyby to vypustili u termostatu, tak je celej antifreez všude, jen ne v kanystru. Pak už jen odšroubovali, na ten spodní šroub šli takovim tim dlouhym ohembnym šroubovákem, jelikož přístup fakt na prd, stáhly hadici, vyndali starej termostat, dali novej, těsnění předtim namočeno do kapaliny, vše zas nasadili, pak už jen nalili kapaliny co se vešlo, chvilku počkat, dolejt co se dál vešlo a pak s otevřenou expanzkou nastartovat, aby to celé profrčelo a vytlačilo vzduch, i trochu pomasírovat hadice a dolejvali zbytek. Mám to ještě po ujetí pár km zkouknout a kdyžtak dolejt. Snad jsem to popsal správně, fundovanější klidně doplňte co jsem vynechal, či napsal špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.