Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Hmm taky by mě zajímalo, jak provádějí výrobu. Mám objednanou barvu Béžová Cappuccino a ta není moc na rapidech rozšířená. Tak si říkám, jestli nečekám tak dlouho i kvůli toho.

Vim jiste ze auta ve zvlastnim lakovani se vyrabeji az se nahromadi urcity pocet aut v dane barve. Proto na ty auta je vetsi cekacka. To sice zatim neni pripad Rapidu, ale predpokladam, ze u normalnich barev to bude podobne.

Upraveno od mike_k

Když prodejce chce tak dokáže auto sehnad i za 14 dní prostě to tak funguje :) 

 

Já jsem čekal cca 3-4 týdny..

Ja jsem vzdycky zil v domneni ze prodejci maji na zaklade asi odbytu nejake jakoby "postaveni" Tudiz např. Auto Jarov s prodejem stovek vozů muze mit prednost pred prodejcem Frantou ze Lhotky kterej proda 30 aut rocne....

 

presne takhle to je.

  • Autor

Ssebo:objednával jsi od"Franty ze Lhoty"? raději tedy pokud nechci čekat půl roku na nový vůz objednávat jen u velkých prodejců?  :kol-47: to je mazec.. :kol-44: 

manfroto, nechapu cemu ae divis. Na pivo taky pujdes tam, kde toho vytoci nejvic, coz je zaruka, ze to pivo bude za neco stat. U aut to asi bude podobny, velkej prodejce asi prevalcuje malyho co se tyce at uz samotneho dodani, tak i kvality/urovne servisu.

Upraveno od pusher...

Kvalitou/úrovní servisu? A na to jsi přešel kde?

Tak manfroto se pořád něčemu diví,to je již takový místní folklor. :kol-28:  Ale pushere,ehm,co se týče velikosti prodejce a s tím související kvalitě a úrovně servisu,tak s tím nemohu v žádném případě souhlasit,mezi tím není žádná přímá úměra...

  • Autor

ano,teď už fakt z posledních několika příspěvků divím.. :kol-28:

Źe by velký servis znamenal automaticky lepší servis je hovadina.

Service = sluzba.

Napsal jsem to nepresne, myslel jsem kvalitu sluzby. Omlouvam se za zavadejici prispevek.

Takova je aspon moje zkusenost s autorizakem z cca 400tis. mesta a cca 5-10 tis. mesta. Proste na tech "vesnicich" lidem vse strasne trva, nez nekdo odpovi na mejl, nez zjisti pozadovanou informaci, atd..

Jinak co se tyce urovne servisu jako takoveho, tak ikdyz to nemusi byt pravidlem, a zalezi to na osobni zkusenosti kazdyho, tak ja mam zkusenost, ze ten velkej servis funguje lip.

Upraveno od pusher...

Nene,tak to nefunguje,vždy záleží jen a pouze na konkrétních lidech. Podívej,já mám zkušenosti z několika škodováckých značkových servisů (opraven) z Prahy,větší už u nás asi nenajdeš, a je to dost katastrofa. U nákupu nového vozu nevím,s tím nemám zkušenost.

Tímto téma o velikosti a kvalitě služeb uzavírám. Nadále  :noot:  Rapid. :kol-28: 

No ja mam zkusenost s opravou i objednanim a oba pripady sly lip v tom vetsim autorizaku. Ale souhlasim je to o lidech. Ok, stop OT ;-)

Upraveno od pusher...

  • Autor

Dá se odhadnout,kdy budou objednávky na Rapida dodávány zhruba v řádném termínu?

co je řádný termín?

Ano, dá se to odhadnout. Dle vyjádření Škoda auto by to mělo být po prvním zářijovém úplňku.  :kol-44:

 

A teď vážně - na základě čeho bys tohle chtěl odhadovat?? Nikdo přece nemůže tušit, jaký bude zájem o auto, ale vzhledem k tomu, že Rapid se prodává slušně, tak já osobně nečekám nějaké výraznější zkrácení dodacích lhůt. Takže pořád cca ty 2,5 - 3 měsíce (ano, vím že se našly výjimky, které to měly bohužel později).

Nedokaži soudit jak je to se servisem u velkých a u menšich, ale moje zkušenost s prodejcem konkretne porsche (řekl bych jeden z velkých) šel jsem obědnat podle standartich čekaček bych čekal do konce srpna, ale protože větši prodejci vědi že prodaji nějaky počet aut tak maji nasmlouvano dopředu nejake vozy u kterých zmení konfiguraci dle požadavku zakaznika tudiž se zkrátí doba čekani... Toď moje zkušenost....

Hmm taky by mě zajímalo, jak provádějí výrobu. Mám objednanou barvu Béžová Cappuccino a ta není moc na rapidech rozšířená. Tak si říkám, jestli nečekám tak dlouho i kvůli toho.

Mám stejnou barvu jako ty, čekal jsem tři měsíce. Až budeš mít auto,tak mi prosim napiš jakou máš napsanou barvu v techničáku. Mě napsali do velkýho žlutá a v malém je žlutá metalíza. Diky

Nechápu jednu věc - jaký smysl má čekat, až se zlepší/zkrátí dodací lhůty? Dejme tomu, že teď je to např. 3,5 měsíce a v září to bude lepší a bude to už jen např. 2,5 měsíce. Stejně tak jako tak, když to auto objednám teď, tak ho budu mít dřív než když ho objednám později. Nebo to chápu špatně? Přece nejde, aby auto objednané za 2 měsíce šlo do výroby dřív. Prostě čím dřív objednám, tím dřív dostanu (a neberu teď v úvahu výjimky kdy např. byl problém s dodávkou nějakého konkrétního dílu atd.).

Presne tak. Ti co objednali v Unoru uz davno jezdi. Ti co cekaj na to az se zkrati dodaci lhuty tak jeste nemaj ani obednano:-)

:D

:palec2:  tak tak :) už abych jezdil

Ja si jdu pro meho zitra:-D

zavidim, ja az tak za 10 dní :( pozejtri se bude teprv vyrabet ....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.