Publikováno Listopad 19, 201212 r Ahoj všem, chci se zeptat - na O1 mi blbnou řidičovi dveře - okna stahovat jdou, ale nejde první poloha ovladače, stáhnu ho až na druhou, kde mi někdy sjede celý a někdy se chová jako u první polohy, při vytahování podobně (konektory u tlačítek jsem taky čistil - nepomohlo). Pak mi vůbec nereaguje el zrcátko na řidičově straně, jak nastavení, tak vyhřejvání. Pokud přepnu ovladač pro pravou stranu, stejně se mi hejbe levá. U centrálu to zase dělá to, že dveře za řidičem musím zamykat a odemykat růčo, řidičovy odemknout jdou, ale nezamknou se. U těch zadních okno jde, jak nahoru, tak dolů, řidičovo taky, ale s tou výhradou co jsem psal.Při držení klíče v zámku okna taky reagují. Dveře jsem měl rozdělaný, koukali sme na porušení kabelů, čistili konektory, zkoušel jsem i přehodit ovladač na el. zrcátka ke kámošovi do auta, jestli není vadnej (není), ale nic nepomohlo. Tady jsem taky hledal a píšete tu o komfortce. Mě v tuhle chvíli jde o to, jestli to podle vašich zkušeností, vypadá na to, že komfortka dosloužila (?). Kdyžtak bych rovnou sháněl jinou, než aby se v tom furt někdo hrabal. Předem díky za rady. Upraveno Listopad 19, 201212 r od PKcz
Listopad 20, 201212 r Na 99% to bude RJ stahovania okien v soferovych dverach (hned vedla motora stahovania)...odporucam z nej odpojit konektor a skontrolovat ci nieje zatecena (moj pripad) a riesit co najskor, u mna to doslo az ku vyskratovaniu a roztaveniu kablov v danom konektore, po tomto nefunkcne zrkadla, nefunkcne otvaranie palivovej nadrze, nefunkcny central a to tak, ze som mal zamknute vsetky dvere safelockom (nemoznost otvorit ani zvnutra) okrem soferovych aj to len vdaka mechanickej vlozky zamku. Okrem RJ som musel menit aj komplet kabelaz, vyskratovalo to v konektore, do ktoreho ide cca 30 kablov. Udajne zatecenie tychto RJ je pri octaviach castym javom. Pri vymene treba pozerat na cip v RJ, nie vsetky su rovnake a nemusi potom dana RJ komunikovat.
Listopad 20, 201212 r JJ Jak píše Marek. Mozek a kontrola konektorů na něm. Totéž i v zadních dveřích. Jinak nastavování zrcátka např. u ročníku 2000 je přesně a správně tak jako píšeš. Pravá současně s levou naopak jen jedna. Může se stát že by byla špatná komfortka ,ale to jen zcela vyjímečně. Chyby napřed hledej ve dveřích , v mozku a v kabeláži.
Listopad 22, 201212 r Autor Díky za radu, kouknu na to. Nevíte jak se pohybují ceny za tuto jednotku? Má cenu shánět starší, nebo rovnou radši novou?
Listopad 22, 201212 r Rozhodne by som zhanal starsiu, ale ak sa ti bude dat tak ju najskor odskusaj resp. vymontuj tu svoju a kup podla nej presne taku istu, cislo dielu je 1U4 959 801 D 03P, cena novej je cca 5 tis Kc, soferova je najdrahsia. Upraveno Listopad 22, 201212 r od Marek_Norway
Listopad 22, 201212 r Prosímtě rozeber to, zjisti jestli tam není jen mokro, nebo přece jen náhodou poškozená kabeláž A potom teprve něco sháněj a nakupuj. Pokud máš starší model O1 tedy do roku 2001 Tak mám nějaké mozky doma. Myslím LZ chybí. Když tak napiš který a domluvíme se jistě za rozumnou cenu. Podle tvého ovládání zrcátka bych typoval, že máš ročník 2000. Tam zcela jistě nepatří jednotka s písmenem D na konci. To je třetí generace a model 2000 má generaci 2,5.
Listopad 24, 201212 r Autor Do dveří jsem už koukal a poškozená kabeláž není. Konektory jsou pročištěný a tím to taky není. Zbejvá už jen ta jednotka. Mokro tam může bejt, protože mi těma dveřma teče na kobereček pod nohy. Rok mám 99. Budu řešit vodní clonu - někdo ji vyškub, ale chtěl jsem ji tam nalepit, až budu mít vyřešený dveře. Kouknu na to ještě jednou a zjistím i kterou tam mám.
Listopad 27, 201212 r Autor Tak chvíli nepršelo a vše začlo fungovat (až na zadní dveře, tam bude v háji ta jednotka). Jde mi teď o to, jak mám tu jednotku izolovat od vlhkosti? Clonu tam nalepím stejně, ale i tak pak dveřma protejká voda...
Listopad 27, 201212 r Nijak, nikdo ji od vlkhosti nijak nadstandartně izolovanou nemá a funguje všem. Ta je vodotěsná sama osobě. I konektorové spoje. Takže demontovat, podívat se co je špatně, opravit/vyměnit, namontovat zpátky.
Duben 6, 201411 r Chci se zeptat, jak bez poškození oddělit samotný motorek centrálu od stahovačky.Nechci za to rvat silou abych něudělal víc škody než užitku...A myslíte si, že by šel opravit upadenej pin(viz foto).Díky.
Duben 6, 201411 r to veľmi neopravíš , ja som to riešil naletovaním káblov priamo od plošáku a nový konektor na rozpojenie , lacné funkčné
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.