Jump to content

Elektrické stahování oken - problémy, závady

lubos.x.

Recommended Posts

zdravím všechny, prosím o radu zda se někdo nesetkal s podobným problémem. při zhasnutí motoru se mi po chvilce sami stáhnou přední el ovládaná okýnka a nepravidelně cvakají zámky dveří jako by se snažily stále odemykat. auto bylo vystavené několikadenním dešťům tak je možné že jsou navlhlé nějaké kontakty ale netuším jestli to je možné nebo ne pokud mi někdo dokáže poradit budu moc vděčný. předem děkuji

• 6 months later...

Ahoj,dokázal by mi někdo pomoct?Tři stahovačky chodí normálně a čtvrtá(levá zadní)jde opačně-tzn. při zmačknutí jede nahoru,při povytažení ovladače jede dolů.Dal jsem to na diagnostiku a nic.Dokonce jsem přehodil kabely plus a mínus na motorku a pořád stejné.Je možné,že je tam ta mechanická část z druhé stany a proto se to navíjí opačně?Díky za každou radu.

No to není zrovna po ruce,ale pokud nenajdu něco blíž-ozvu se.Mluvil jsem s technikem od Bosche,který už lecos viděl a ten mi poradil ať to zkusím zavřít a otevřít klíčem,že by se to mohlo srovnat,ale nic i když to vypadalo ,že to půjde.

Dám ještě pár pokusů,zkusím ještě odpojit baterku a uvidím.Každopádně dík za nabídku-ozval bych se.

• 2 weeks later...

Se ti trochu nacpu do tématu.. :)

Někdy s mi stane, že když zavírám okýnko u spolujezdce, tak ho dovřu uplně nahoru a ono zase sjede samo dolů, a pak když ho zavřu, tak normálně drží zavřený.. Měnil sem vypínač, byl takovej pofidérní, ale dělá to občas furt.. Četl sem tady na foru radu o jakýmsi kalibrování horní a dolní pozice, to sem ještě nezkoušel.. Nemám teď auto u sebe..

dík M.

Maikl: To by mohla byť odchádzajúca sťahovačka. Mne sa to prejavovalo tiež tak nejak na začiatku, vytiahnuté okno samo padlo o pár cm. A pár dní na to pri otváraní okna v tom zapraskalo a bolo :blink:

stahovacka je opravovana, a okno sjede uplně dolů..