johny.89 Vloženo 9. Prosinec 2012 Vloženo 9. Prosinec 2012 Zdravím, Už několik dní se snažím vyřešit problém s cukáním až zdechnutím motoru. Děla to při optimálních otáčkách a nižších,dále při studenem motoru a při rychlostech 1,2,3 a 4. Pokud tomu pořádně vrznu tak to dělat přestane,a to už tam mam přes 3000 otáček. Mám Octavii r.v. 97, najeto ma necelych 130 000, motor je to 1.6 55 Kw. A všiml jsem si že to dělá ejčastěji pokud je tam mín benzínu jak 1/4 nádrže. Diagnostika nic nenašla. Citovat
Mirek 835 Vloženo 9. Prosinec 2012 Vloženo 9. Prosinec 2012 Možná to je blbost,ale menil jsi někdy palivový filtr? Citovat
johny.89 Vloženo 9. Prosinec 2012 Autor Vloženo 9. Prosinec 2012 Filtr byl menený cca týden zpět Citovat
johny.89 Vloženo 9. Prosinec 2012 Autor Vloženo 9. Prosinec 2012 Pokud by to bylo čerpadlo, mysím,že by to diagnostika objevila;)... Citovat
Exon Vloženo 9. Prosinec 2012 Vloženo 9. Prosinec 2012 To já bych řekl zase že na to diagnostika nepříde :-) To by muselo být uplně v hajzlu.. Nech si změřit tlak paliva nebo rovnou zkus jiné čerpadlo. Citovat
VAG BoBo Vloženo 9. Prosinec 2012 Vloženo 9. Prosinec 2012 Diagnostika ti neodhalí slabé čerpadlo. Citovat
beny250 Vloženo 10. Prosinec 2012 Vloženo 10. Prosinec 2012 Podle toho co jsi psal to vidím na vadné čerpadlo paliva. Diagnostika ti nic neukáže. Pokud by byla závada jinde (zapalování, vstřik....) napíše to chybu lambda, vstřik atd.... Palivové čerpadlo nenapíše nic! Proběhni konektory (od pojistky až po přívody k čerpadlu a prostříkej je kontaktolem) - možná to pomůže. Jinak nejčastěji čerpadlo odchází pokud jezdíš "na doraz s palivem" čerpadlo se palivem zároveň i chladí. Pokud čerpá naprádzdno, tak se přidře, nemá pak tlak a dělá to prašiviny. Oprava / výměna za nové cca 3000-6000,- dle typu čerpadla. Citovat
johny.89 Vloženo 15. Prosinec 2012 Autor Vloženo 15. Prosinec 2012 (editace) Zavada ohlana;) Tryska vstřiku + lambda. Kdyz jsem cca po mesici jel znova na diagnostiku uz to naslo tyto zavady;) Ted by měspíš zajímalo jak vyměním vstřikovací trysku:D do serivisu to davat nechci prijde mi to zybtecne vse co jde tak si delam na aute sam:)... Editováno: 15. Prosinec 2012, autor: johny.89 Citovat
Under Vloženo 18. Prosinec 2012 Vloženo 18. Prosinec 2012 Na vrakáči kup kompletní vstřikovací lištu za pár stovek a vyměň ji. Lambdu kup novou. Citovat
yoseph Vloženo 20. Únor 2013 Vloženo 20. Únor 2013 no mne sa stalo nieco comu sam nerozumiem... isiel som z prace, studeny motor, prva krizovatka 1, 2, neutral, za krizovatkou znova 1, 2 a zrazu neskutocny dym z vyfuku (bielo sedy) akoby niekto seno zapalil, vykon ziadny auto islo zdochnut. Motor som nevytacal ani nikdy nevytacam za studena na viac nez 2500-3000 otacok. Vypol som auto a pockal kym prejde dym nech nieco vidim a uz som chcel volat aj odtahovku. Skusil som nastartovat, vyfuklo este posledny zbytok dymu z vyfuku a auto slo v pohode celu cestu az domov. Ma niekto nejake napady z coho to mohlo vzniknut? Dokonca za studena? Dik Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.