Březen 3, 20196 r před 20 hodinami, Clerfayt napsal: Pokud chceš RS, má nesmělá rada zní, jít do skladovky a získat tak motor bez GPF, dokud to ještě jde. Dobrá připomínka, díky ...ovšem mám stejně nesmělý hloupý dotaz - dle čeho se dá poznat, že už má GPF? Je to od MR19? Tzn. verze se 180kW? A 169kW budou všechny bez?
Březen 3, 20196 r 169 by by měly být bez. Ale nikdy jsem se o RS nezajímal, tak nevím. Na jistotu bys to poznal podle datového štítku výbavy
Březen 3, 20196 r před 4 hodinami, Dex Drexler napsal: A 169kW budou všechny bez? Ano,vsetky bez...nastastie.
Březen 21, 20196 r Vaham zda koupit 1,4 gtec ci novou 1,5 gtec. Cenove to vyjde podobne, protoze na novou 1,5 mohu mit slevu, ktera vyjde podobne jak lehce jeta 1,4. Plnicku mam u baraku, strasi me jen ten nizsi dojezd, mensi benzinova nadrz, pokud pojedu autem nekam na jih Evropy, abych se neutankoval a mel kde :-/ jak je to se spolehlivosti techto dvou motoru?
Březen 21, 20196 r Těžko tady seženeš někoho, kdo má 1,5Gtec tak dlouho aby k ní dokázal říct pořádně reference. Dokonce nevím že bych tu s 1,5 v CNG vůbec někoho už zaznamenal. Dle toho jak je tu ale obecně 1,5TSI velmi špatně hodnocena (viz. témata o klokaním motoru), tak bych vůbec neváhal a vzal geniální 1,4 než nedořešenou 1,5, která tedy naštěstí jak se zdá konkrétně v O3 není až takový průser jako v jiných typech aut (i když tam asi uvažuješ o jeté 1,4 za cenu nové 1,5, kde už to tak smysl ovšem nedává)
Březen 21, 20196 r před 8 hodinami, The_DoctoR napsal: Vaham zda koupit 1,4 gtec ci novou 1,5 gtec. ... Já bych dal přednost té 1.4. Jednak je to už osvědčený motor, a za druhé to má plnohodnotnou benzínovou nádrž. Je to tak jak píšeš, při dlouhých jízdách, do zahraničí a pod. ti to poskytne velkou výhodu. A naopak při běžném provozu zde budeš jezdit jen na CNG.
Březen 28, 20196 r V 2.3.2019 na 23:35, Dex Drexler napsal: …. Mám tříletou OIII 1,4 TSi a uvažuju co dál. Auto je absolutně spolehlivé a s 1,4TSI jsem spokojen. Ale stárne a uvažuju o výměně dokud má aspoň nějakou solidní hodnotu. A aby mi to dávalo smysl, chci získat aspoň něco navíc. Výměna za 1,5TSI, zvlášť po tom co tu občas čtu, asi výhrou nebude. Takže mi zbývá pouze RS, kde bych krom "pár koníků" navíc získal i trošku lepší jízdní vlastnosti, což je asi jediná věc, která mi na OIII vadí, …. A proč se rozhodovat jen mezi problémovou 1.5TSI a rovnou až RS ?? Já ještě před rokem pořídil 1.8TSi, které je nyní nahrazeno 2.0TSi 140kW, kterou můžeš i bez RS. Motor tichý, jízdní projev perfektní. Teď jezdím půjčeným S3 2.0TDI 110kW, sice výkonné, ale pro mě to je již šílený Zetor, hlučný, vibrující... Za mě ta 2.0TSi s DSG. Byť nyní již asi jen již s DPF... A pokud jsi před koupí, velmi, velmi doporučuji si připlatit za adaptivní podvozek DCC, který je u FL skutečně velmi dobře odladěn a funkční, jízdní vlastnosti tím hodně upgraduješ. Tady se ten příplatek opravdu vyplatí. Upraveno Březen 28, 20196 r od omicron
Březen 28, 20196 r To omicron: diky za nazor, nad 140kW jsem taky uvazoval, jenze kdyz jsem tam nasypal vybavu jakou bych chtel, jsem na stejne cene jako RS. A v tom pripade mi RS pripada jako lepsi volba. Nicmene u me uz je vyreseno, uz mam bezfiltrovou 169kW RS.
Březen 28, 20196 r V tom jsem měl ještě před časem o něco jednodušší rozhodování, když jsem vzal opět 1.8TSi 132kW (samozřejmě ještě bez DPF OPF/GPF). To jsem ještě netušil, že jí již zvoní umíráček, a bude náhrada jen v 2.0 140kW, resp. té problémové 1.5 110kW ... Upraveno Březen 28, 20196 r od omicron
Březen 28, 20196 r Ano upsal jsem se, takze OPF ci GPF, u Skody mozna cGPF. Samozrejme jsem mel na mysli filtr pevných částic pro benzinový motor
Červen 12, 20196 r L&K s 2.0 TSI + DSG přišel o drtivou většinu barev. Zůstaly tam tři barvy. Má k tomu někdo více informací? Plus teda je dostupná pouze varianta 2.0 TSI 4x4. Ještě před třemi měsíci jsme objednávali do firmy jen předokolku. ? Upraveno Červen 12, 20196 r od Sabiza
Červenec 1, 20196 r Mam 1.5TSI 110kW, s vykonem jsem spokojeny a nikdy jsem nejel v tissim aute, s vyjimkou hybridu nebo plne elektriky. Podle mne nejlepsi motor, ktery aktualne Skoda ma.
Červenec 2, 20196 r @seku I Škoda má ještě tišší benzin motor než 1.5TSi, byť se již objednat nedá - svez se někdy v 1.8TSi :-) To byla mj. vždy jeho velká deviza. Ale 1.5 je také velmi tichá, bohužel až na ten její "klokaní" jízdní projev.
Červenec 2, 20196 r @omicron Mě teda při srovnání 1.8TSI vs. 1.5TSI přijde tišší patnáctistovka. Nemluvě o spotřebě, která je tak o litr lepší.
Červenec 2, 20196 r Nepsal jsem nic o spotřebě ? Kvůli té si nikdo 1.8 jistě nepořizoval... Zánovní O3 s 1.5TSi jsem mě před časem zapůjčenou o servisu (místo mé 1.8), bylo to pro mě velké zklamání, před časem jsem to zde někde popisoval. Hlučnější. Upraveno Červenec 2, 20196 r od omicron
Červenec 2, 20196 r No já jezdím oběma pravidelně, takže mám dlouhodobé srovnání, a 1.5TSI je fakt tišší. Upraveno Červenec 2, 20196 r od j57
Červenec 3, 20196 r Zrovna u toho motoru bych se nebal rict ze zalezi taky na zajeti a ohleduplnosti k nemu, takze tam to fakt kus od kusu bude. Dalsi veci je odhlucneni. Style a L&K se stejnym motorem maj jiny hluk uvnitr, proste maji. Kdo neveri, at si to nekde zkusi porovnat Upraveno Červenec 3, 20196 r od M_ike
Únor 27, 20205 r Jedna z posledních šancí https://www.auto.cz/dosluhujici-skoda-octavia-jde-do-vyprodeje-poridite-ji-se-zvyhodnenim-pres-150-tisic-133476
Únor 27, 20205 r https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/a769509a-926e-4146-b529-77ed4b7ba2e1/octavia-ceník.cd2e7ca4c8236818f9e51a7039684735.pdf Myslím, že dobrý.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.