Přejít na obsah

1.6 TDI CR EA 288


Bofors

Doporučené příspěvky

Tak 210 000 km na rozvody to je hodně velký luxus. Možná je to kompenzace za něco jiného. Třeba DPF nebo nějaké jiné drahé a zbytečné věcičky u těhle motorů.

 

Já mám tedy na své F1 1,4 TDI rozvody po 150 000 km, ale dělal jsem je už v 120 000 km, páč při 115 000 km na STK u emisích se na mě technik díval takovým nedůvěřivým pohledem, něco ve stylu "vydrží ty rozvody měření?".. tohle prodlužování rozvodů mi přijde takové divné. Na starých PD se měnily tuším už po 90 000 km a najednou na rozvody 210 000 km? To je mi nějaké podezřelé :) ale budiž, aspoň je to tak 10 000 kč ušetří většina lidí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Normal a eko rezim bych chapal, ubrat z necoho mi rozum bere.

Ale co rezim sport ?? krom toho ze ztuhne volant zmeni se jeste neco ?? Zlepsi se odezva plynu, zvysi se vykon ?? To by pak byl za ty penize byl docela vyhodnej takovej malej cip-tuning :))

a hlavne pokud by to bylo lepsi, ti co ten system nemaji, by byly trochu ochuzeni jak vyzdimat z motoru neco na vic.

 

Ja ten system v aute mam (1.4/103) , nedokazu ani sam poznat zda tu je nejaky plecebo efekt, nebo se opravdu neco zmeni. Ono taky s vyssim vykonem se to bude pocitovat hure, jelikoz za kazdych okolnosti v motoru bude porad dost koniku. Co dokazu vypozorovat, ze stuhne na rezim sport volant, ale ze by se z toho stala lepsi strela nevim. Ano, v rezimu eko je auto je vlaznejsi.

Proto skoda, ze neni znam graf mezi normalem a sport.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Eko či econ režimy přináší samé pozitiva, třeba jsem nedávno jezdil s Ford Tranzitem, kde už byl taky S&S, a dokonce omezovač rychlosti, nejelo to víc jak 115 km/h. Hrozně jsem se tomu divil, než jsem objevil tlačítko econ, kterým šla tato opičárna vypnout. Nicméně je třeba to udělat po každém startu.

Režim sport, jak říkali v topgearu, auto akorát většinou znepohodlní, ale lepší časy na okruhu nepřinese.

Za mě je tato fičurka zbytečná a spíš jde jen o pocity, když odhlédnu od toho, že to skutečně sníží výkon u toho eco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri rezimu sport se u OIII z pohledu jizdich vykonu nic zasadniho nedeje - jak uz bylo receno ztuhne rizeni a premapuje se citlivost pedalu plynu, takze auto reaguje rychleji - ve skutecnosti je to jen tim, ze pro stejny efekt je potreba seslapnout pedal plynu o mensi drahu nez pri rezimu normal. O zvyseni vykonu motoru nemuze byt rec.

 

Vyzkousel jsem si to pri testovaci jizde, ale vubec me ta srandicka nezaujala, proto jsem ji ani neobjednal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...
  • o 10 měsíců později...

Dnes jsme měli na servisu na geometrii OIII 1,6 TDi 77 kw s 355.000km a auto pouze s jednou závadou v 320.000 kdy proběhla výměna turba.

Další co servisujeme má 160.000 a také bez závad.

Vypadá to na spolehlivé stroje.

Ahoj.
Mám novou OIII 1.6 TDI DSG 81kw najeto 2500 km.
Vše ok .akorát když je studená tak hodně nahlas řehtají ventily nebo hydraulická zdvihátka ???
u starého auta (mercedes) jsem vyměnil zdvihátka a bylo ticho i u studeného)
Je to normální nebo závada ???
dělá to hlavně při popojíždění po městě v nízkých otáčkách...
Díky za odpověď.
případně zavolání 606306266 Zdenek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

Narazil jsem náhodou na tento článek http://autobible.euro.cz/od-felicie-po-octavii-rs-10-nejlepsich-ojetin-znacky-skoda/, kde se mezi top 10 škodovkami objevuje i tento motor. Jestli se mu dá věřit (članku), tak to vypadá na dobrý motor, ikdyž 3 roky je přeci jen málo.

Editováno: , autor: Hlouchyno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 12/15/2016 at 20:49, Hlouchyno napsal:

Ahoj,

Narazil jsem náhodou na tento článek http://autobible.euro.cz/od-felicie-po-octavii-rs-10-nejlepsich-ojetin-znacky-skoda/, kde se mezi top 10 škodovkami objevuje i tento motor. Jestli se mu dá věřit (članku), tak to vypadá na dobrý motor, ikdyž 3 roky je přeci jen málo.

 

Solidní. Teď to chce ovšem reálnou výdrž. To, že v bazarech jsou kousky, které mají 250 tisíc kilometrů ještě bohužel neznamená, že to tak bude u každého auta. 1.6 TDI většinou kupují firmy pro své zaměstnance, kteří se k tomu chovají jak prasata. Bohužel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...