Přejít na obsah

1.4 63 kw motor "nakřivo"


Doporučené příspěvky

Proti "kolizím" jsou tam homokinetický klouby a suvný spojení. Náklon agregátu vůči kastli má za příčinu nutnost zachycovat rotační moment, vznikající "záběrem" a setrvačností rotujících hmot. Změř si libovolný 3-4 vzdálenosti mezi motorem a nějakýma pevnýma bodama v motorovým prostoru s motorem v klidu a přesně stejný úsečky podruhý po startu s motorem v chodu. Zjistíš, že po startu se motor "narovná" = rotační setrvačný momenty zatíží silentbloky tak, že se agregát posune. Po rozjetí, kdy se zachycovanej moment ještě zvětší, bude ten posun taky ještě větší (pro tebe pod kapotou ale samozřejmě neviditelnej). Vzpomeň si na nějaký záběry například ze závodů dragsterů, kde je "on board" minikamera namířená na motor - jak s ním setrvačný a záběrový síly "cvičí" během startu a jízdy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...