veliz Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 před 13 minutami, veliz napsal: Můžeš mi napsat, o jakého prodejce VW se jednalo? Dík. Už to asi vím, pokud je to ten uvedený na podložce RZ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Jj, to je on jednal se mnou konkrétně velmi ochotný Aleš Prokop - ten kontaktoval oficiální zastoupení VW a ti vydali povolení. Že by nakonec můj Apík nebyl jediným Truck-up!-em? Ještě dlužno podotknout, že schválení VW bylo i ke konkrétnímu typu TZ MVG, které má německé národní schválení (TUV) pro tažení přívěsů (patrně všechny ostatní jsou jen držáky nosičů kol). Pan Hulička, kde lze TZ MVG koupit (doveze ho z Německa), mi říkal, že další může záviset na konkrétním registru - někde by prej mohli žádat vyjímku na MDČR pro TZ (má totiž homologaci německou ale ne evropskou), jinde ne (u mě jí nepotřebovali, z logiky věci stačilo schválení VW ke konkrétnímu typu TZ, díky tomu nebyla pro něj nutná vyjímka), zákon neni naprosto jednoznačný. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 Dotaz: co na tu kouli říká parkovací senzor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 Bez přívěsu pípá. Když je ale zapojenej přívěs, tak nepípá, páč jsem koupil elektriku tažného s automatickým odpojováním parkovacích senzorů při zapojení přívěsu (a taky odpojuje mlhovku na autě, když je zapojenej přívěs). Co je ale zajímavý, tak grafické znázornění na navigaci někdy zobrazuje i přibližujícíse překážky, které jsou za koulí bez přívěsu! (ale nespoléhám na to). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janečka V. Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 (editace) Bacha na to. Tažná zařízení pro up! Citigo Mii mívají sice Evropskou homologaci, ale jen jako nosiče kol! Výrobce tažného sice uvede hmotnost přívěsu, na kterou je tažné stavěné, ale na registru vozidel je to k ničemu! I Steinhof V 161 z obrázku výše je homologován jen jako nosič kol! (pokud se něco nezměnilo, psal jsem i dotaz do eshopu) Tak ať si někdo nenaběhnete. Všechno zbytečně blokuje výrobce up! Citigo Mii, který nenechal homologovat tyto modely pro tažení přívěsu (třebaže konstrukčně tomu nic nebrání), a tudíž ani výrobci TZ nemohou svůj výrobek homologovat pro tažení přívěsu pro auto, které homologaci na tažení přívěsu nemá. Tedy jak už jsem psal zde dříve, musíte jedině vydyndat od výrobce schválení ke konkrétnímu VIN vašeho auta ve kterém uvede i kokrétní typ TZ - to registr uzná (šťouravej ouřada prej ještě může chtít navíc vyjímku od MDČR, které ji sice díky schválení výrobce dá, ale trvá to jim to prej...prostě byrokracie po evropsku). Editováno: 12. leden 2017, autor: Sir_Jarek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.