dzejkob Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 jo ja nemam paru...... ale hlavne ze ty mas paru o vsem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterv Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 a dnes už môže mať 250 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 (editace) Přečti tu servisku do konce. K dnešku má 325000 km. Dělali tam 2x rozvody a jednou turbo. Je to původní motor z prvních "potížistů" 2010. Editováno: 8. Prosinec 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 jo ja nemam paru...... ale hlavne ze ty mas paru o vsem To jistě nemám, ale nežvaním tady kraviny. Co je asi tak přínosného na příspěvcích znějících "Kecy"??? Takže trochu soudnosti. Mimochodem, pravidla hovoří toto: "Zbytečné, nesmyslné a urážlivé příspěvky se budou též bez upozornění mazat." Tak se podle toho zařiď. Kubino pěkné, ale co s tím? To snad by mělo být normální, že se obyčejný motor dožije nějakého slušného nájezdu km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzejkob Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 tak si smaz pulku svych prispevku, beztak tu jen narazis na ostatni a chytracis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Hele, jestli nemáš něco konstruktivního k tématu, tak sem laskavě nepřispívej, nikdo tě k tomu nenutí. Tímto toto dohadování končím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Kubino pěkné, ale co s tím? To snad by mělo být normální, že se obyčejný motor dožije nějakého slušného nájezdu km. Pawe, já tím nemyslel světobornou věc, jen to že jsou exempláře co to už "někam" dotáhly. Příště to dám do příspěvků v klidnější atmosféře. Se divím, že zrovna Ty se necháš vytočit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 (editace) doprdele že se tu řeší takové pičoviny...mě kdyby naskočila na maxidotu nějaká hláška tak valím do servisu..nebo když nejsu doma tak volám škoda asistent nebo můj servis...to sem už vyzkoušel 2x v česku a 2x v chorvatsku s starým HTP.. Editováno: 8. Prosinec 2014, autor: vasnivykolista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Pro jistotu z indispozice a možné chyby systému jsem se naučil udělat restart-smazání chyby vypnutím motoru. Jednou jsem dofičel po sedmi nouzácích s HTP z Německa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 jj, restart je moje "oblíbená" činnost u tohoto (TSI) motoru. A řetěz si občas opět chroupne.Vytáčí mě žvanění o ničem. Už je toho tady (na foru) dost. Ať si žvaní v hospodě, ta je k tomu určená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterv Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Přečti tu servisku do konce. K dnešku má 325000 km. Dělali tam 2x rozvody a jednou turbo. Je to původní motor z prvních "potížistů" 2010. Pravda, nevšimol som si že to má viac strán ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finley Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Ježíšmarjá, co tady chceš přes internet řešit? Máš výpis z diagnostiky? Pak můžeš něco řešit. Někdo tady už skočenou 1.2 TSI měl, ale ne každý sem chodí denně. Pawouku, už delší dobu pozoruji Tvoje reakce a nejsou tedy zrovna hodné moderátorovi, který by měl zůstat vždy nad věcí a být vzorem pro komunikaci, tj. vyvarovat se výrazů ''ježišmarjá'' nebo ''mazej na dignostiku'', protože to prostě a jednoduše není slušné. Někdy je cítit Tvoje určitá nadřazenost daná funcí moderátora, ale bohužel v tom negativním smyslu. Možná by neškodilo začít používat slovo ''prosím'', např. ''vaťte se k tématu, prosím'' aj. Nechápu Tvoji otázku ''co tady chceš řešit, máš výpis z diagnostiky?", to už rovnou můžeš napsat "máš to rozbitý" nebo "dej si to opravit". Smysl fóra je přeci zjistit něco, abych nemusel do servisu, abych si to mohl opravit sám, abych ušetřil, abych nemusel věřit všemu co řekne servis, abych se něco naučil či dozvěděl, ale abych i já byl užitečný pro ostatní mou radou či zkušeností ... Uvědom si prosím, že to není diskuse "expertů z vysokých škol automobilních" je to přeci fórum všech a je třeba to tak brát . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Budu se držet jen toho konkrétního případu - kolega lubikSK dostal jasnou radu (a nejen ode mně, ale i od dalších, ba dokonce i profesionálů v oboru), bez dodržení tohoto doporučení mu těžko někdo poradí něco smysluplného. Jeho problém může způsobovat X věcí. Takto se tady popíše mnoho stran o ničem a nic se nevyřeší. Tudíž to nepomůže ani jemu a ani nikomu jinému. A jestli autům moc nerozumí, tak tuplem ne. Dnes je při takovýchto problémech naprostý základ provedení diagnostiky (výpis závad), věštit z křišťálové koule tady nikdo neumí. Víc k tomu nemám. Ke zbytku se nebudu vyjadřovat a ani to sem nepatří. 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finley Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Pavouku, myslíš si, že všem těm tisícům příspěvků na fóru předcházela vždy diagnostika? Určitě ne, máme je tedy považovat za zbytečné či dokonce hloupé včetně těch Tvých? Obávám se, že skutečně nechápeš rozdíl mezi fórem a odborným seminářem, prostě mohou být příspěvky kvalitní i špatné to je na fóru normální a nezadává to důvod k pohoršování či dokonce k osočování ... Ano, příčin poruchy může být X, ale proč nevyjmenovat (či nevyvrátit) některé z nich i bez diagnostiky, zejména když jsou na základě konkrétních vzkušenistí ostatních a tím pádem se všichni vlastně navzájem "poučujeme". 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 ak je 325 000km a dvakrát vymenené rozvody a turbo dobrá životnosť motora tak potom fajn ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bercyy Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Takze, v prispevku #1236 som pisal o tom, ze som bol na servisnej a pri vymene olejoveho filtra pouzili modifikovany filter, ktory ma zabranit poklesu oleja a pri starte by tak nemalo dochadzat k tomu, ze retaz nebude premazana a nemala by zarachotit. Od vymeny mam nabehane cca 2 000 km a vsetko bolo ok, ale predvcerom veru retaz zarachotila. Takze asi bude platit to co napisal lubikSK v prispevku #1253, len dufam, ze to nebude take zle ako tam popisuje. Pravdou je, ze som, asi tyzden, jazdil prevazne kratsie trasy, cca max 7 km na jeden start, takze aj to tomu mohlo prispiet. Akonahle som isiel na dlhsiu trasu, no problem. Chlapi a NEBLBNITE s tymi osobnymi invektivami. Na kazdom fore sa najdu ludia, ktory su ako Truhlik s Ferda Mravca. Kto nevie aky bol, nech si to precita. Ja viem, ze ako moderator to niekedy musi byt na nervy (sam som to zazil na inom fore), ale na druhej strane je pravda aj to, ze sem nahliadne niekto, kto hlada odpoved na svoju otazku, aj ked je banalna. Myslim si, ze ked mame auta, tak sme dospeli a ako taki by sme mali aj vystupovat. Velmi by som bol nerad aby dalsie forum, dobre zabehnute, zacali ludia opustat kvoli par jednotlivcom. Potom nastane doba, kedy servisaci budu na koni a my im zozerieme uplne vsetko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 (editace) Pawouk: Ibaže lubikSK položil jasnú otázku, na ktorú doteraz nedostal odpoveď. Teda prosím o prepáčenie, viac sa tu teda pýtať na nič nebudem. Editováno: 9. Prosinec 2014, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Tak hledej, to je přece také základ činnosti na tomto foru. Třeba to najdeš (přeskočené motory tady jsou). Anebo taky ne. Mnoho otázek zde zůstane nezodpovězených. Už jsi byl někde na diagnostice?Bercyy - lubikSK dostal profesionální radu. Ne nějaký z prstu vycucaný blábol. Jak s ní naloží, je již jeho problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 (editace) Pawouk má pravdu, řešit tenhle problém bez diagnostiky je nesmysl. Pokud nic diagnostika neukáže pak má smysl hledat, ale takhle můžeš zbytečně řešit něco co může být i jednoduše vyřešeno. Samozřejmě jako info pro ostatní je to dobrý, ale určitě by to bylo lepší s nějakým výsledkem ;-) Editováno: 9. Prosinec 2014, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 Ja som ale nedostal odpoveď na jasne položenú otázku. Chcel som len vedieť ako sa prejavuje ako sa prejavuje o zub preskočený rozvod, ešte raz prepáčte. Ale keď do toho stále motáte diagnostiku, tak diagnostika bola hneď prvá vec: 6352 P0303 00 a 11836 P130A 00, kto chce, tak si kódy nájde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezname Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 (editace) tak sa mi vidí, že tu v tom vlákne je troška dusno, no aj tak to risknem. Niekde vyššie som spomínal, ako som raz nemohol naštarovať auto (Yeti 1,2 TSI) naklonené na ľavú stranu (vodičova strana nižšie) a že mi to tam spod kapoty čudne drnčalo a chrastilo. Teraz si to všímam viac a pozorujem, že pokiaľ je auto naklonené na ľavú stranu a motor beží, tak či stojím na mieste alebo idem pomaly alebo sa pohýňam, tak to dosť hnusne chrastí a ozýva sa to niekde spredu zľava, myslím. Ako keby tá reťaz ktorá sa tam točí a chveje o niečo šúchala. Ak s autom stojím na rovine alebo naklonený na pravú stranu tak to nerobí. Niekto tu rozoberal aj drnčanie nejakých plechov či trubiek pri náklone auta. Kým sa teda vyberiem na diagnostiku tak mám prosbu a otázku - je tu niekde nejaký taký frajer jak ja, čo mu to tiež robilo či robí? Mám na aute cca 9 500 km ... Editováno: 12. Prosinec 2014, autor: bezname Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 (editace) Diagnostika se tady zřejmě vzpomínala proto, že se lubikovi rozsvítila kontrola "porucha motoru" Editováno: 12. Prosinec 2014, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 Jenže kontrolku zapíná svým signálem elektronika - ŘJ motoru, a ta je právě zblbnutá nesprávným signálem, kterej MŮŽE PRODUKOVAT vadnej brzdovej spínač. Pokud někdo bude tvrdit, jak by se od brzdovýho spínače dostall signál do ŘJ motoru, když brzdovej spínač má jen rozsvítit brzdový světla, tak ho ujišťuju, že to propojený JE, protože ŘJ při současným sešlápnutí brzdy a plynu omezí výkon - je to tak nastavený, aby se předešlo zbytečnýmu "pálení" spojky a brzd. Prostě ŘJ motoru dostane signál o sešlápnutí pedálu brzdy - a při vadným spínači ten signál páše všecko možný, jen ne to co dělat má... Jak to vím - kdo je obeznámenej se "soutěžáckým" způsobem jízdy, kdy se v určitý situaci musí zároveň brzdit i řadit "dolů", určitě poznal, že se při sešlápnutí brzdy v moderních autech dost blbě dává meziplyn - motor prostě odmítá prudce přidat... Ano, je to jen pro někoho a využije se to jednou za uherskej rok, pokud vůbec - ale auta s E-gasem se prostě takovýmu "zneužívání" aktivně brání... A bude hůř, ono je to poznat už z toho, že kazdý v €urochujerským Sajúzu nově vyrobený auto musí mít povinně nevypínatelný ESP a podobný sračky... Kdo to ještě nemáte, potěšte se dokud můžete - v dalším autě už tu možnost "zablbnout si na ručku" vůbec nemusíte dostat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2014 brzdový spínač u týchto vozidiel sa pomaly už vôbec nemení ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.