KubinoPv Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Neso haklivé, sranda vypadá inač. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Neni to sranda. Mam 69.000km, 1x menene rozvody a 73,2 mm napinak. Takze ma to trapi ako vas, s tym rozdielom, ze neverim kazdej rozpravke VW. VW rozpravka spociva v tom, že vam povedali, že vam hrkoce retaz, aby ste/sme ju chodili menit. Ano, retaz je spatna, ale nejake vedlajsie pazvuky posluzili VW na to, aby sme my ubohy chudaci s Fabiami a Roomami chodili menit tie rozvody, aby sa im nerozmnozili skocene motory. Tak vam dali do hlavy tu bachorku o hrciacich retaziach. Ja do toho patrim tiez, pochopitelne. E211 má ten istý debilný hrkotavý zvuk 3 sekundy po starte, tak mi tu vy odbornico nevypravajte o tom, ze je to retaz!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Tak vidíš. Nakonec to možná není takový humbuk, jen VW s ulepenou zádelí raději dělal vícečetná křečovitá opatření než aby se z toho stal prrrrrůůůůůserrr ještě větší než byl a nebo velkým zdál. To že se to pár expertům, včetně mne podělo je asi fakt nepodstatné procentuální minimum, ale hospody měly o čem dunět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 rootpereyda - neodpověděl jsi na položené otázky, jen zase spekuluješ a fantazíruješ, Nepleť sem EA211, ten motor je něco jiného a už jsem ti napsal, kde je podezření na problém. Já ti poradím - požádej někoho, ať ti nastartuje motor a ty si strč hlavu do motorového prostoru, kde budeš pořádně naslouchat. A pak přestaneš psát ty báchorky. Sorry, ale je to tak. Jestli nehodláš konstruktivně debatovat, žádám tě, abys sem nepřispíval a s fantazmagorickými teoriemi se přesunul do hospody, tam si plácej, co hrdlo ráčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Kluci, ste moc upjatí na jednu teorii a pak neumíte myslet s nadhledem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 To není teorie - to je praxí prověřené. Stále jsi neodpověděl na položené otázky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 v starých TSI hrkajú nenapnuté reťaze, v nových hydraulicke nastavovače vačkových hriadelí. priemer piestu v napinaku je 15mm a olej v nom slúži na tlak, ale aj ako tlmič, preto bez oleja to bude hrkať. A či olej vytečie alebo nie záleží na polohe v akej zastaví motor. Ak niekto skúsil točiť vačkovou hriaďelou vie, že na pretočenie treba značnú silu aby sa prekonala pružina ventilu (aj pružina vysokotlakového čerpadla), po prekonaní pružiny zas naopak vačka ženie cez rozvod kľuku. To vytvára napínanie reťaze stridavo na jednej a druhej strane. Ak motor zastaví v polohe, že reťaz je napnutá na strane napínáku a napínák má mäkšiu pružinu ako vyvoláva ťah ventilovej pružiny a pružiny čerpadla, tak napínák je prekonaný, zasúva sa, olej z neho sa vytláča a pri ďalšom štarte sa ozve hrkotanie. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Vie niekto čísla tej rozvodovej sady, ktorá v 1.2 Tsi vydrží naveky? koncovka 229A... B? 158A? Čo treba v servise odkontrolovať, aby mi tam zas nenamontovali nejakú pytlákovinu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iwoteck Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 voodoo123 : Dik za popsani daneho problemu..Ted je mi vse uplne jasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezname Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Vcera som bol na ryby a zaparkoval som na miernom svahu tak, ze som mal predok auta hore na svahu, zadok auta dolu a este som mal auto naklonene tak, ze lava vodicova strana bola nizsie ako prava spolujazdcova. Asi po troch hodinach som sadol do auta a chcel nastartovat. Skoro ma omyvali. Asi minutu (naozaj som to nestopoval) som sa s prestavkami pokusal nastartovat a motor nenaskocil. Akoby nedaval palivo ci iskru. A okrem toho tam pekne drncala pravdepodobne retaz. Spomenul som si na prispevky tu, ze olej stecie a ze to drnci, tak som vyslapol spojku a odbrzdil rucnu a cuvol samospadom na rovnejsi teren. Chvilku som pockal a skusil nastartovat a motor naskocil. Teraz ma zaujima ci to bolo kvoli tomu naklonu auta - napriklad cidlo ktore pri nehode (naklone auta) prerusi dodavku benzinu alebo ci ma motor nejaku ochranu ked nema olej. Kludne som si mohol pomylit drncanie retaze pri startovani s drncanim olejoveho cerpadla ked nemalo kvoli naklonu auta olej. Samozrejme v aute je olej OK, kontrolujem to a auto ma asi 8 500 km. Som laik a neviem to posudit. To cidlo mi nepride pravdepodobne, lebo auto velmi naklonene nebolo, tipujem ze predok bol vyssie asi o 30 - 40 cisel oproti zadku auta a prava strana tiez asi 30 - 40 cisel oproti lavej strane. Stretli ste sa niekto s niecim takym? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bercyy Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 To je zaujimave, dobre vediet aspon sa clovek vyvaruje odstaveniu auta na nerovnom terene. Ja som bol predvcerom na prvej servisnej a okrem ineho som spomenul aj to zarachotenie retaze pri starte, aj ked u mna je to naozaj len sporadicky raz za cas, tuk, tuk ,tuk. Bolo mi povedane, ze sa dava iny, modifikovany olejovy filter, ktory zadrzi olej a potom to pomaha aby bolo dostatok oleja pri starte. Neviem ci je to naozaj tak, resp. ci ma na to olejovy filter az taky velky vplyv. Zatial nezarachotilo ani raz, uvidim neskor. Zima by to mala dobre preverit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 V tomto prípade išlo o prívod paliva! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 nebo o prázdnou nádrž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezname Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 hehe, žabiak, veeeeedľa. Deň predtým som Yetíka napojil 50 litrami krmiva vzor 95 Tempo plus no nekúp mu to, keď konečne išla cena benzínu dolu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Taky to mohlo bejt tím náklonem, že se odlil olej zpod sacího koše, čerpadlo ho nenasrklo a napínák včetně hydroštelů se nenaplnil - a teď záleží na tom, jestli má motor Jetýho tlakový čidlo, který svým signálem nedovolí spustit vstřikovací a zapalovací sekvenci, dokud není v mazacím okruhu = za výtlakem čerpadla dostatečněj tlak oleje... Mně se kdysi na šáde "povidlo" něco podobnýho - šáde měla ale olejovou vanu podélně. Měl jsem tenkrát v motoru oleje docela dost "pod ryskou" a jel jsem do Králík - přes Jablonný nad Orlicí. V momentě, kdy jsem sjížděl pod kopec těsně před městem, tak jak auto sklonilo čumák směrem dolů se zbytek oleje odlil dopředu, přitom sací koš byl u šáde v zadní části olejový vany - čerpadlo srklo vzduch, motor se přestal mazat, na palubovce v tu ránu "vánoční stromeček", teploměr mžikem v červeným... Bleskově jsem ho vypnul a setrvačností "doklouzal" dolů na železniční přejezd, tam jsem VOPATRNĚ zkusil nahodit motor přes dvojku - kupodivu se roztočil a já jak šnek vyjel na výjezd směrem k Suchýmu Vrchu, kde už léta letoucí stojí pumpa - naštěstí měla tenkrát otevřeno, já koupil litr Super Mogulu, šáde vděčně polkla a já pokračoval dál v cestě, poučenej o nutnosti vozit v šáde litrovou flašku oleje "do foroty"... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 (editace) Na tom oil filtri niečo bude. Momentálne tretia modifikácia W712/94 sivý zvršok. Štarty sú u mňa oveľa tichšie. Auto malo od nova W712/90 Editováno: 29. Říjen 2014, autor: akubus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 aký sivý zvršok? akože aj horný kryt rozvodov plastový nieje čierny ale sivý alebo ako to mám chápať? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 teďv pondělí jsem byl na prohlídce, je to tenhle typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 Taky mám už šedivej původně bylo 03C115561D teď je 03C115561H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 před 14 dny výměna oleje a taky mám tento šedivý filtr, rozvody zatím ok, nikdy jsem je zatím neslyšel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bercyy Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 Na tom oil filtri niečo bude. Momentálne tretia modifikácia W712/94 sivý zvršok. Štarty sú u mňa oveľa tichšie. Auto malo od nova W712/90 Tie starty ma tiez milo prekvapili. Musim povedat, ze celkovo sa mi vidi o cosi kultivovanejsi chod motora. Novy olej spravy svoje, to je jasne, myslim, ze nicim inym to nebude, lebo diagnostika bola cista, takze nic neriesili. Alebo placebo teďv pondělí jsem byl na prohlídce, je to tenhle typ Ja som bol tiez v pondelok a bohvie ci nie aj mkaba pred tymi 14-timi dnami. Ze by to bola len pondelkova akcia? Ako malo staci k spokojnosti, dufajme, ze to ten filter vydrzi pocas celeho "pracovneho zivota". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 Neviem o com tu tocite, aj keby nemal ziaden olej motor natoci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezname Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 --> rootpereyda už sme o level ďalej, už neriešime moju otázku, už tu fešáci rozoberajú skutočnosť, že pri výmene oleja v 1,2 TSI dávajú iný, novší olejový filter, ktorý dokáže zadržať v motore viac oleja ako ten predošlý a vraj vďaka tomu už nie je tak počuť reťaz a pazvuky po naštartovaní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 W712/94 už použivam aj ja (Mann) aj som si myslel, že mu tam dorobili nejake chlopne proti vytoku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzejkob Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 (editace) co to je zas za kecy. sedy filtr mam taky a chrasti to uplne stejne....................... Editováno: 30. Říjen 2014, autor: dzejkob Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.