vormen Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 (editace) v etce je prd poznat a obrázky na netu nemůžu najít a dost mě to zajímá Editováno: 9. Duben 2013, autor: vormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 (editace) Takúto štatistiku som už tu chcel vidieť dlhšie. Nemáš náhodou číslo aj o tom, že z akého celkového množstva majiteľov 1.2 TSI je táto štatistika robená, resp. koľko ľudí ešte reťaz nemenilo? Ja osobne problém s reťazou nemám, r.v. 12/2011, najazdených 32800 km. Možno iba preto že mám DSG prevodovku, a tá je nastavená tak, aby šetrila reťaz. Potom sa ale problémom nevyhnem ani ja, len možno ma to zastihne až keď mi skončí záruka... To bohužel nemám,počítal jsem jen ty,co mají alespoň jednou vyměněné rozvody. Obecně jsou to všichni,co přispívají na forum a nemají ještě vyměněno. A souvislost s DSG je zajímavá myšlenka. Mám takový pocit,že to jsou samé manuály (možná výjimka tam je,nevím to přesně,protože ne všude je jasné,jakou převodovku uživatelé mají a sám jsem to nesledoval ) - ať už pěti,či šestistupňové. Ohledně DSG převodovky na tom něco možná bude. Sam jí mám teď ve Fabce (5/2010), má najeto něco přes 63 000, jsem 2. majitel, nicméně podle výpisu ze servisu jsem zjistil, že byl řetěz měněn v 18 tis. spolu s podložkou turba a změnou software. Řetěz se zatím nijak neprojevuje, ale mám auto cca 3 000 km. Takže má zatím cca 45 tis. na vyměněném řetězu. Naopak Golf VI 6-st. manual (také 5/2010), který doma máme od novoty ho měl měněný v 12 tis. (jen jsem se v servise zeptal a rovnou to vyměnili, hlučný start byl maximálně každý desátý , takže v pohodě, ale když to bylo v záruce... ) .. teď má něco kolem 20 000 a už rachotí tak každý druhý start a cca půl minuty, než se to zklidní, nicméně je po záruce, tak se to už neřeší a snad to zvládne... Editováno: 9. Duben 2013, autor: Galvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Aha,takže ani ve spojení s DSG to není až tak úplně záchrana. Nicméně je možné,že si lépe rozumí s opravnou sadou. Ale to jen spekuluji. To ty pak poznáš lépe. Jinak s Fabií jsem na tom podobně,také rok výroby 05/2010. To jsou jedny z prvních 1.2 TSI ve Fabiích. Nicméně ty mě v tom mém seznamu chybíš a vzpoměl jsem si ještě na jednoho s Fabií. Takže teď již 46 ks. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 TSi jsou v dnešní době takřka neprodejné za rozumnou cenu... jsou toho plné bazary a nikdo to nechce 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 to jsou kecy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 TSičko má v dnešní době takovou pověst, že ho už opravdu lidi, kteří se trochu zajímají co kupují, nechtějí. Chtěl jsem prodat svoje TSi po roce provozu za 210 tisíc (Fabia Ambition Magic, MR 2012, combi), původní cena cca 280 tisíc !!! a ozval se jediný člověk, který chtěl ještě slevit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 jo a podle toho usuzujes, ze jsou jich plny bazary a nikdo je nechce. o htp sly taky povesti a v bazarech mizi jako prvni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Já si stejně v globálu myslím, že ty TSI jsou v podstatě v pohodě. Tady na foru je sice kritiky na první pohled moc, ale v celkovém prodaném množství je to strašně malé procento. Možná se mýlím, ale takto je to z každým výrobkem na každém foru, když jsem neměl internet a nečetl fora, byl jsem štastný člověk...... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 akubus, keď už máš ten napínák vyšróbovaný, môžeš zmerať v akom stave máš reťaz. Zatlač nejakú tyčku do otvoru pre napínák silou aspoň 20kg aby si pretlačil ventilové pružiny a napol reťaz, je to cítiť keď si na doraze, potom poznač na tyčke okraj dosedacej plochy napínáku. Zmeraj vzdialenosť od okraja po rysku. Ak máš cez 77mm, reťaz je na výmenu. Rozsah napínáku je 57-77mm. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Tak tu je rozdiel v napinakoch retaze. cca 6 mm. Navzajom zamenne to nie je. Ten novsi je kratsi preto, lebo zjavne novsie motory maju sirsiu retaz, preto aj opasanie je vacsie a napinak kratsi. Opravna sada 03F198229 je pre motory do 31.05.2011 Opravna sada 03F198229A je pre motory do 06.11.2011 Opravna sada 03F198229B je pre motory od 07.11.2011 1004752.jpg Tak ja vlastně budu dostavat stale 03F198229 , už sem ho dostal dvakrat a jina cesta asi není ,? Jak dokažou malej jednoduchej moturek takhle zkonit a to sem nechtěl 1.4 tsi že je zbytečně složitá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Myslím si také že těch vadných TSI nebude moc, kdybych nechodil sem tak ani nevím že je nějaký problém. Jen mě zaráží že ty co ho vyměněný měli tak to mají znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Jojo, kdybych tady nedošel, tak taky o tom problému snad ani nevím. Že to občas zarachotilo jsem bral jako že to k tomu patří.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peti_o Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Pani, auto mam druhy den v servise, odniesol som ho tam z tym, ze rachotenie retaze sa po 2500 km od vymeny prvej retaze objavuje znovu. Najprv mi servisak povedal ze to moze rachotat retaz na olejove cerpadlo, co podla mna je blbost, pretoze tam ziadny napinak nieje a pritom je to ten isty zvuk ako v prvom pripade. Dnes poobede som tam volal, ze robili diagnostiku, vsetko ok, kontrolovali rozvodovu aj olejovu retaz a technik mi presvedcivo tvrdil ze je vsetko v poriadku.. tak ja neviem pani, prvy rok zaruky budem mat o mesiac za sebou. Vymena povodnej retaze 19000 Rachotanie novej 21500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Kurňa, už po 2500? Tak to je celkem extrém . Jak už jsem sem psal, tak už je u mě po první výměně na řetězu najeto cca 45 000 a nic nepozoruji. U tebe mě to připadá spíš, že to ani nevyměnili a nechali tak jak to bylo, protože že by to už nevydrželo ani těch 2500 se dost divné a nebo zrovna vadný kus?.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 peti trvej na potvrzení, že je vše v pořádku písemnou formou nenech se odbýt 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 To máš ještě dobré. Mně to poprvé zachrastilo 850 km po výměně rozvodů. Jinak bych postupoval dle KoNGova návodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Tady je fotka nového řetězu-nekvalitní,ale pro představu.... http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=231&t=208781&start=165 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Tak ja vlastně budu dostavat stale 03F198229 , už sem ho dostal dvakrat a jina cesta asi není ,? Jak dokažou malej jednoduchej moturek takhle zkonit a to sem nechtěl 1.4 tsi že je zbytečně složitá ja mam rok vyroby 09-2010 při 45000 jsem si nechal po druhe retez vymenit a dostal jsem číslo 03F198 158A a mam na nem 4500 a zatím nezavrcel tak nevim ze ty cisla ze nesedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Těch sad je několik,takže nevěš hlavu. Ale co která vydrží je ve hvězdách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Ja som dostal pri cca 19000km rovno 03F198 158A, ale mám to asi tak ako peti_o, od cca 21500km som občas počul zarachtanie reťaze, teraz mám cca 23500km a počujem ju každý deň aspoň jeden raz, pravda je, že od výmeny reťaze mám už menený olej nakoľko som ho mal +20mm, po výmene oleja bol nejaký čas pokoj, teraz mám oproti stavu po výmene zase cca +15mm, od začiatku týždňa sa snažím dohodnúť váhovú skúšku, nakoľko na to už nemám nervy, našťastie mám predĺženú záruku, inak by som mal 3 už dni po. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 To je fakt nehorázná smůla u jinak příjemného motoru... Tys mě teď také zapadl do sbírky - už jako místní padesátý případ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sasa2002 Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 No kluci. Už se těším na pátek. Dneska to nepřestalo ani po 100 km. Projev motoru kovový...řetěz evidentně na pokraji možností. Jsem zvědav jestli třetí rozvodová sada už bude OK, nebo po záruce budu mít skleník. Má to někdo TSI s nájezdem alespoň 200 tis. km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Najviac ma irituje, že až do ročnej prehliadky a sprznenia 24W6 som ho vnímal ako úplne spoľahlivý a bezproblémový motor, prvé a zarachrotenie reťaze som začul pri prvom štarte s podložkou a new FW, potom postupne prišli asi všetky spomínané problémy TSI, okrem iného mám pomaly sa zväčšujúci mastný fľak na turbe, neviem či je to dôležité. Jedno z mnohých odporučení servisu je nepočúvať, to nie je hudobný nástroj, jazdiť, je to auto . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Myslím,že u Yetistů se někdo mihnul,co má přes 100 tis.km. Mastný flek na turbu jsem tady ještě snad neviděl. Můžeš sem dát foto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.