Pawouk Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Ne, jsou to katalogová čísla dílů - podle nich se díly třeba hledají v Etce (což je koncernový elektronický katalog dílů) a hlavně objednávají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas_b_b Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Potom to může být označení dle výkresu, protože každý výrobek má nějaké číslo, aby se dal přesně identifikovat konstruktérem. Podle toho konstruktér přesně určí výrobek. Každý výrobce má svůj styl číslování výkresů, protože jinak by nebyl schopen výrobek identifikovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Asi si nerozumíme - je to tak, jak jsem napsal v předchozím příspěvku. Čísla, případně jen jejich část (koncový index), se mění jen když nastane na tom konkrétním dílu nějaké změna. Jinak k tomu není důvod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capri Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 (editace) Ani je to přesně tak jak píše pawouk koncový index značí nějakou změnu . v případě toho víka to může být opravdu jen materiál případně nějaká tolerance nicméně pohledově jsou ty víka B i D stejné Editováno: 13. leden 2016, autor: Capri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 14. leden 2016 Sdílet Vloženo 14. leden 2016 B - horcik C - horcik D - hlinik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capri Vloženo 14. leden 2016 Sdílet Vloženo 14. leden 2016 prostě šetří :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yeckel Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Ahojte, koupil jsem WV Caddy MAX s 1.2 TSI 77kW CBZB vyroben 12/2010, 105 tisic Km na LPG (Prins). Auto jezdi super, motor pri startu obcas kratce zazvonil, ale byl jsem ujisten, ze to jsou hydrostely. Ale ted naposledy vyrazne kovove zadrncel tak 2s (jako na videich na yt). A zda se mi, ze i celkove jinak zni. Takove slabe pravidelne rany nekde uprostred. Driv nebyl motor na volnobeh v aute vubec slyset. Ale mozna je to jen ma presdtavivost, po precteni celeho fora Podle servisky byl ve 47000km zmeneny retez. Kryt mam 210B. Kdyz by to preskocilo, tak by se rozsvitila kontrolka motoru ne? Co by jste mi dororucili? Cekat, nebo honem rychle do servisu? Vezmou me jeste po 5+ letech, 110kkm a s LPG v ASO? V rodinnem servisu me ujistili, ze prinejhorsim by u nich vymena motoru by stala cca "jen" 60 kKc a ze to nemam resit. Zitra jedem 400km na hory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 (editace) Zajeď do AS a nech si změřit řetěz, mají na to přípravek, vyšroubují napínák řetězu a zašroubují ten přípravek. Nemělo by to trvat dlouho a nemělo by to být ani drahé. Podle výsledku se zařídíš, jestli necháš vyměnit rozvody nebo nebude třeba. Myslím si též, že te´d už ti nikdo toho moc zadarmo neudělá, obzvláště s tím plynem. Pak dej vědět jak jsi dopadl a kolik to změření stálo. Komplet rozvodová sada stojí necelé 3tis a i s prací by to mělo stát v AS do 8-9tis, pokud budeš měnit i vodní pumpu. Editováno: 29. leden 2016, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yeckel Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Diky Petrrre za radu. Zavolal do ASO Volkswagen Automobile Berlin, kde mi rekli ze bych uz radsi jezdit nemel a ze za 14 dni budou mit cas mi to premerit a vymenit. Pak jsem volal do Auto Schoner Sokolov, kde mi rekli, ze to ani merit nemusi, ze jestli to chrasti pri startu, tak vymenit. Jenze maji taky cas az za 10 dni. No a v Car Point Karlovy Vary mi technik rekl, ze chrasteni do 5s je normalnim projevem motoru, nez se retez namaze. Ale muzu prijet na premereni. Proste kazdy ASO ma jinou metodiku Prekvapive jsou i casy vymeny. V Berline tri dny, Schoner Sokolov 8hodin, Schoner K.V. 3 hodiny, Car Point K.V. 5-6h. Cert se v tom vyznej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 pokud je možnost nech to každopádně přeměřit, pak budeš chytřejší...nic jiného stejně nevymyslíš pokud bude délka ok, budeš klidnější, pokud bude délka už za hranicí tak budeš vědět na čem seš a necháš to vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 (editace) Shodou okolností jsem z Karlovarska, já jezdím k Shonerovi Sokolov. Jinak krátkodobé zachrastění po startu je opravdu vlastnost, řešilo se to tady kolem toho spousty. Proto jsem ti doporučil to přeměření než se začně dělat cokoliv jiného. Mně občas po 3 letech a 55tis km ten řetěz tak na 1s při startu taky zachrastí a to mám poslední modifikované rozvody co se do tohoto typu motoru dávaly. Já jsem ovšem k AS nedůvěřivý a pokud si to platí zákazník sám, to pak říkají lehce něco jiného než kdyby se to mělo řešit v rámci záruky nebo kulance. Editováno: 29. leden 2016, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOstruszka Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Já přestal parkovat se zařazeným kvaltem a chrastění při startu skoro vymizelo, ale až se dostanu za hranici 74 mm (těď mám 73) tak to nechám vyměnit... Snad se dočkám kulance. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Na všetkých autách do 06/2011 nemá zmysel meniť iba reťaz, treba to prerobiť na komplet novú verziu hrubšej reťaze, pastorka, vodiace listy a napináku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Přesně tak - pokud to necháš měnit, tak si to ohlídej. Servisům se občas příliš nedá věřit. Je to kompletní opravná sada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 (editace) no mě to taky na 1 vteřinu zařehtá..mám 37 500km MR 2014 ...a starty jsou tak slabě v prospěch nezařehtání 60:40 Editováno: 29. leden 2016, autor: vasnivykolista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Ahoj Také se musím podělit o mé poznatky Před týdnem jsem byl na servisní prohlídce při 85000 a nechal jsem si změřit řetěz. Měl 73. A bylo mi řečeno že nový má 72.4 a mění se při 74 a víše.A wd jsem prý uprostřed a že je vše ok. Měřeno v porsche HK.a řetěz je poslední verze úzkého,najeto 50tis. styl jízdy klidné.Rachoceni do 1s max. Motor nechávám na volnoběh před vypnutím motoru asi 10sekund běžet. To myslím pomáhá hodně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOstruszka Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Taky hooodně pomáhá když se nenechává auto zaparkované na kvaltu, ale pouze na ruční brzdě opravdu mi rachocení přestalo, tedy skoro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Já tedy nejdříve vypnu motor a pak teprve dám zpátečkuťauto musí býti na rovině,asi to není ideál ale jinak nevím jak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Kolik chtěli za zmereni řetězu v HK v Porsche? V Pce to bude u Bartha podobný. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 460 kčs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 To je nehorázná cena ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 (editace) 460 kčs Kčs se už dlouho nepoužívá Editováno: 3. Únor 2016, autor: Woody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Únor 2016 Sdílet Vloženo 4. Únor 2016 ty krávo.to si dělají srandu, to by u těchto motorů měli měřit zadarmo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Únor 2016 Sdílet Vloženo 4. Únor 2016 Je to diagnostickej úkon stejně jako připojení na diagnostickej PC - platíš časovou cenu = určitou paušální částku za hodinu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Únor 2016 Sdílet Vloženo 4. Únor 2016 Děkuji za objasnění. Ovšem to nemírní mé rozhořčení. Řetěz je doživotní, tudíž bych jej neměl v podstatě řešit vůbec, ani Škoda jej neřeší, protože nemá v servisním plánu předepsanou jeho kontrolu ( třeba alespoň při 90tis). Ale protože se ví, že je to všeobecně špatné konstrukční řešení a řetěz občas chrastí a občas skáče a Škoda si je toho vědoma, jinak by ten přípravek na měření protažení řetězu nikdy dodatečně nevymýšlela, tak proč to není zařazeno do servisního plánu a nebo tomu přizpůsobena cena ( změření třeba za 200) stejně jako je tomu u rozvodové opravné sady kdy cena je více než příznivá. No asi není jejich zájmem problému úplně předcházet a je lepší aby to po záruce skočilo a zákazník platil a platil a platil, za problém, za který může sama automobilka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.