Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Normálne. 

Mne to dokonca robilo aj pri jazde okolo 90-100km.

Len co som zoslapol plyn, z vyfuku vychadzal dym...

Pri kludnej jazde nic nezbadas.

Editováno: , autor: r_e_n_e
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Tak pro info pridam stav DPF po 480 000km. Regwnwrace je sice castejsi,nez driv,ale i tak je to stale super. DPF me nicim neomezuje,jen nase  re,kdyz za den najedu 600km,prijizdim k baraku a sepne se mi regenerace a ja se musim jet 20km projet :D jinak o nem ani nevim ;)

20170822_110635.jpg

  • o 5 týdny později...
Vloženo
Ahoj,
 
        chtěl bych se zeptat na automatickou regeneraci DPF.

- Jak poznám,že probíhá?
 - Jak si ji můžu ,,odsledovat,,?

 

Zatím u mě nepozoruju žáden problém,jen jsem si všiml,že když zasunu klíč,tak v první pozici(když svítí kupa kontrolek)svítí i žlutá kontrolka DPF,po nastartování zhasne.
Počítač nehlásí nic.
Jen mám pocit,že se tam dříve neobjevovala ta kontrolka vůbec - je to možné? :blink:

Vloženo

Regeneraci poznáte: 

 

Zvýšené otáčky na volnobeh 

Jiný zvuk motoru 

Vysoká teplota spalin až 660 stupňů

Bez diagnostiky pozná jen velice citlivý a zkušený řidič 

Nejjednodušší způsob je použít apku pro mobil VAG DPF. 

Vloženo (editace)

Díky,

zvýšené otáčky na volnoběh - kolik to tak býva konkrétně?

 

Stáhl jsem tu apku zatím jen free verzi,k propojení potřebuju něco přikoupit? Nebo by to mělo frčet přes standartní BT ?
Přes BT se to spojilo,ale apka žádné údaje neukazuje....

Pokud by mi někdo trochu blíže popsal jak by to mělo fungovat byl bych moc vděčný.

PS: jak zjistím kód motoru bez velkého TP ,zda můj motor ta aplikace vůbec podporuje,no přepokládám,že by měla,když je Vámi používaná ....

někde dělám chybu.:unsure:

 

Ď.

 

Editováno: , autor: Erik666
Vloženo

K aplikaci VAG DPF jěště potřebuješ adaptér ELM327 (stojí pár stovek). telefon se spojí s tímto adaptérem před blue toth. A adaptér dáš do diagnostické zásuvky ve voze. 

Jinak na apku je zde samostatné vlákno.....

Vloženo

Volnoběh je zvýšený cca na 1000 ot. Dej bacha, abys ho neměl zvýšený kvůli jiné záležitosti. Třeba po startu kvůli nízké teplotě, nebo kvůli vysokému zatížení alternátoru. A pak se zaměřit na ten zvuk motoru.

Vloženo (editace)

Díky :)
adaptér zítra koupím.
Mám Superb II 2.0. TDi 103Kw (vyr. prosinec 2013)

štítek sem našel,ale kurna zrovna v tom místě je sedřený :angry: vyfotil jsem to,ale nedaří se mi to z toho vyčíst :/
Ještě je někde nějaké místo, kde by se to dalo vyčíst?

2.jpg

Editováno: , autor: Erik666
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj. Mam najeto 145tis Siperb 2 combi 2011 a taky mam výfuk lehce černy. Vyzkousel jsem to cca u 10 Superbu a ani jeden nemel výfuk cisty. Je to známka odchazenícího filtru? díky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...