prassat Vloženo 23. Duben 2017 Vloženo 23. Duben 2017 Je to normální... když mi auto regeneruje na místě a já protůruju, tak v tu chvíli taky světle zakouří... Citovat
r_e_n_e Vloženo 24. Duben 2017 Vloženo 24. Duben 2017 (editace) Normálne. Mne to dokonca robilo aj pri jazde okolo 90-100km. Len co som zoslapol plyn, z vyfuku vychadzal dym... Pri kludnej jazde nic nezbadas. Editováno: 24. Duben 2017, autor: r_e_n_e Citovat
Lancelot Vloženo 24. Duben 2017 Vloženo 24. Duben 2017 Ok, díky. Nikdy jsem si toho nevšiml právě. Citovat
chnapka Vloženo 26. Duben 2017 Vloženo 26. Duben 2017 Jo taky se mi to parkrat stalo. Presne jak pise r_e_n_e a prassat. Citovat
N@pster Vloženo 24. Srpen 2017 Vloženo 24. Srpen 2017 Tak pro info pridam stav DPF po 480 000km. Regwnwrace je sice castejsi,nez driv,ale i tak je to stale super. DPF me nicim neomezuje,jen nase re,kdyz za den najedu 600km,prijizdim k baraku a sepne se mi regenerace a ja se musim jet 20km projet jinak o nem ani nevim 2 Citovat
Erik666 Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 Ahoj, chtěl bych se zeptat na automatickou regeneraci DPF. - Jak poznám,že probíhá? - Jak si ji můžu ,,odsledovat,,? Zatím u mě nepozoruju žáden problém,jen jsem si všiml,že když zasunu klíč,tak v první pozici(když svítí kupa kontrolek)svítí i žlutá kontrolka DPF,po nastartování zhasne. Počítač nehlásí nic. Jen mám pocit,že se tam dříve neobjevovala ta kontrolka vůbec - je to možné? Citovat
Clerfayt Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 (editace) Všechny kontrolky se rozsvítí po zapnutí klíče a postupně zhasinaji. Některé zhasnou až po nastartování. Editováno: 24. Září 2017, autor: Clerfayt Citovat
Clerfayt Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 Regeneraci poznáte: Zvýšené otáčky na volnobeh Jiný zvuk motoru Vysoká teplota spalin až 660 stupňů Bez diagnostiky pozná jen velice citlivý a zkušený řidič Nejjednodušší způsob je použít apku pro mobil VAG DPF. Citovat
Erik666 Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 (editace) Díky, zvýšené otáčky na volnoběh - kolik to tak býva konkrétně? Stáhl jsem tu apku zatím jen free verzi,k propojení potřebuju něco přikoupit? Nebo by to mělo frčet přes standartní BT ? Přes BT se to spojilo,ale apka žádné údaje neukazuje.... Pokud by mi někdo trochu blíže popsal jak by to mělo fungovat byl bych moc vděčný. PS: jak zjistím kód motoru bez velkého TP ,zda můj motor ta aplikace vůbec podporuje,no přepokládám,že by měla,když je Vámi používaná .... někde dělám chybu. Ď. Editováno: 24. Září 2017, autor: Erik666 Citovat
Clerfayt Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 K aplikaci VAG DPF jěště potřebuješ adaptér ELM327 (stojí pár stovek). telefon se spojí s tímto adaptérem před blue toth. A adaptér dáš do diagnostické zásuvky ve voze. Jinak na apku je zde samostatné vlákno..... Citovat
Clerfayt Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 Volnoběh je zvýšený cca na 1000 ot. Dej bacha, abys ho neměl zvýšený kvůli jiné záležitosti. Třeba po startu kvůli nízké teplotě, nebo kvůli vysokému zatížení alternátoru. A pak se zaměřit na ten zvuk motoru. Citovat
Clerfayt Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 Co máte zavozidlo? Kod motoru vyčtete i na datovém štítku auta (vedle rezervy) Citovat
Erik666 Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 (editace) Díky adaptér zítra koupím. Mám Superb II 2.0. TDi 103Kw (vyr. prosinec 2013) štítek sem našel,ale kurna zrovna v tom místě je sedřený vyfotil jsem to,ale nedaří se mi to z toho vyčíst :/ Ještě je někde nějaké místo, kde by se to dalo vyčíst? Editováno: 24. Září 2017, autor: Erik666 Citovat
Erik666 Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 Super ten adaptér ELM327,mám objednat nějaký konkrétní? google jich na mě vyplivl více druhů,tak abych nekoupil nějaký aušus. může být ? http://www.baterieeshop.eu/Autodiagnostika-ELM327-OBD-II-BLUETOOTH-d1461.htm Citovat
Clerfayt Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 Osobně používám ten větší. S tímto kolega neměl dobré zkušenosti. Vyfotím a umístím sem. Ale bude to tak 2 až 3 hodiny trvat, páč musím teď pryč. Citovat
Erik666 Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 diky Takže tohle by měl být cajk ? http://profidiag.sk/produkt/univerzalna-obd2-bluetooth-diagnostika/ Citovat
Clerfayt Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 Jojo, to bude cajk (jestli Vám to pošlou funkční). Jo, s VAG DPF to jde spárovat dobře... 1 Citovat
Erik666 Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 Nějaký tip na solidní eshop,kde bych to objednal s klidným svědomím,že nekupuju nějaký shit? Ten obchod co jsem objevil se mi moc nezdá :/ Citovat
sk0d@ Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/138926-Nakup-vhodneho--bezdrotoveho-OBD-adaptera-pre-kodovanie-a-diagnostiku-Skoda/VW/Seat/Audi-na-smartfonoch Citovat
Clerfayt Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 před 53 minutami, Erik666 napsal: Nějaký tip na solidní eshop Nemohu sloužit, kupoval jsem to dávno... Citovat
Pawouk Vloženo 25. Září 2017 Vloženo 25. Září 2017 Erik666 - Tip už máš, takže tímto tuto debatu končím. Citovat
Chlumec Vloženo 4. Říjen 2017 Vloženo 4. Říjen 2017 Ahoj. Mam najeto 145tis Siperb 2 combi 2011 a taky mam výfuk lehce černy. Vyzkousel jsem to cca u 10 Superbu a ani jeden nemel výfuk cisty. Je to známka odchazenícího filtru? díky Citovat
N@pster Vloženo 4. Říjen 2017 Vloženo 4. Říjen 2017 U tech 10superbu byl nejspis CBBB a nebo starsi 1.9tdi(u tech si nevzpomenu na kod motoru) tam jsou DPF cisty jak lilie. A u CFBG je mozne,ze je koncovka cerna. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.