Listopad 24, 201311 r Kokta: Hezké konfigurace, škoda jen že to není myslivec :-) Ale mít tolik peněz tak už do OIII nejdu a beru Superba. OIII mě osobně moc nepřesvědčila a Superb je teď určitě lepší auto. Upraveno Listopad 24, 201311 r od MichalRr
Listopad 24, 201311 r Nevim, osobne bych ted radsi OIII nez SII. Az prijde SIII, bude to zase jina pohadka.
Listopad 24, 201311 r do supa bych nešel, protože jak tam není 3.6 tak to auto je líný... jedině čipnout 2.0 TSI a spotřeba je opět trošku jinde než u OCT 3 S3 nevím co závratného nabídne to samé oct 3 (nejsem udělaný z lane assistantu, traveler přepínání dálkovek atd).
Listopad 24, 201311 r Souhlas s Mavoušem, Sup FL není žádnej zázrak. Počkejme na trojku. Jinak tu 3,6 si musím fakt někde zkusit, abych viděl jak jede....
Listopad 24, 201311 r Stočím to zpět k tématu !! Srovnávací test benzínových verzí : Škoda Octavia III RS Combi vs. Ford Focus ST Combi
Listopad 24, 201311 r Ja s SII V6 jezdil vicerokrat a az tak urvanej jsem z toho nebyl - nejde o to, ze by to bylo pomaly, ale diky atmosferickymu plneni a u V6 beznemu dlouhemu zprevodovani to zase takovej rachot neni. Podle me je OIII RS TSi znatelne dramatictejsi.
Listopad 24, 201311 r sup 2 není zázrak? jelikož to ani nemá oproti pašíkovi DCC a vzducháč může mít jenom A6... takže to místo vzadu pro pasažéry, twindoor, místo pro řidiče. alespon konkurence proti mondeu. mawe to říkáš ty co hobluje pomalou 1.6 tdi? stovku tam máš ihned, do 200 to furt zrychluje slušně. rozhodně ta 3.6 najede více jak nějaká 1.6 se vstřikama od siemensu.... a ještě si zapomněl na to, že SUP je furt větší než nějaká o3... jasně kdo kupuje 3.6, tak musí mít i banány.... tak jasně že přeplnovanej tahá i odspoda a o3 je menší... jde o preference jednotlivců.. já ovšem bych zvolil Golfa popřípadě oktu rs(ovšem zase roční vuz)... zpět k tématu: zase test kombíku v RS, pane bože... focus ST kombi, jéžiši majra koho to napadlo.. zase evropskej trh. Upraveno Listopad 24, 201311 r od kokta7
Listopad 24, 201311 r jestli potřebuješ, tak si napíšem v tvém tématu. zpátky k RS 3 ještě k tomu testu, určitě u verze RS budu řešit kombíka a velikost kufru, spíše bych řešil velikost kol a zvýšení vykonu motoru... hold někdo potřebuje velkej kufr Upraveno Listopad 24, 201311 r od kokta7
Listopad 25, 201311 r jestli potřebuješ, tak si napíšem v tvém tématu. zpátky k RS 3 ještě k tomu testu, určitě u verze RS budu řešit kombíka a velikost kufru, spíše bych řešil velikost kol a zvýšení vykonu motoru... hold někdo potřebuje velkej kufr Je vidět, že ty stále nechápeš, že RS není žádný čistokrevný sporťák. Je to normální vůz své třídy s celkem solidně výkonným motorem a poněkud "ostřejším" vzhledem, vyznačující se vyváženým poměrem mezi užitkem a řekněme nějakým řidičským zážitkem za volantem. Toť vše. Není třeba z něj dělat něco, co ve skutečnosti není. Toto řeší tak maximálně nevybouření puberťáci typu - ty woe, to je kchára, mám RSo, twl to je hustý, to načipuju na tři sta koní woe. Že bys mezi ně patřil? Podle příspěvků ano.
Listopad 25, 201311 r Jsem nějak procházel konkurenční značky a za ty prachy nic tak výkonného a vybaveného člověk nekoupí, kdyby chtěl něco rychlejšího, zhruba tak kvalitního a vybaveného, musel by přitlačit.... Upraveno Listopad 25, 201311 r od Clint
Listopad 25, 201311 r hold každej na to máme jinej názor. no hold plno lidí tam dává Turbo z S3,brzdy z S3,R8 apod, součástky, vyztuhy, intercooler, jiné sání apod a z těch 300 koní z toho dostanou. bez problému z tsi dostaneš o cca 40kw více na manualu bezpečně. Tak běž o stránku zpět a přečti si znova ten srovnávací test Octavie RS s Focusem ST. Není to jen o výkonu motoru! Třeba to ST má výkonnější motor, ale RS ho na okruhu i ve zrychlení porazí, protože nemá problémy výkon dostat na silnici! Možnosti předokolky jsou omezené a když to přemotorizuješ, tak budeš akorát měnit přední gumy každý rok, ale ve zrychlení z místa to krom větších zásahu ARS, či častějšího hrabání nepoznáš. Ale holt jiná prdel, jiný vkus.... Upraveno Listopad 25, 201311 r od Kubis001
Listopad 25, 201311 r "Modrobílí si také tradičně skvěle vyhráli s nastavením ESP, které pustí záď v rychlé zatáčce do mírného přetáčivého smyku. Přestože přetáčivý focus zůstává za všech okolností bezpečně pod kontrolou, není tak „blbuvzdorný“ jako v mezních situacích tvrdošíjně nedotáčivá škodovka..." nejde jen o výkon,ale i o požitek v zatáčkách..
Listopad 25, 201311 r Tak běž o stránku zpět a přečti si znova ten srovnávací test Octavie RS s Focusem ST. Není to jen o výkonu motoru! Třeba to ST má výkonnější motor, ale RS ho na okruhu i ve zrychlení porazí, protože nemá problémy výkon dostat na silnici! Možnosti předokolky jsou omezené a když to přemotorizuješ, tak budeš akorát měnit přední gumy každý rok, ale ve zrychlení z místa to krom větších zásahu ARS, či častějšího hrabání nepoznáš. Ale holt jiná prdel, jiný vkus.... Dovolím si s tebou z časti " nesúhlasiť " . Už napríklad Cupra R mala 265 koní na prednej náprave - Focus RS ešte o čosi viac. Pri rýchlosti do 80 km / h možno ten výkon nevyužiješ - ale prevažná vačšina ľudí nemá potrebu závodiť na križovatkách ale jednoducho chce rýchlejšie " predbehnúť " . A na suchej vozovke ti 350 nm resp 450nm ( po prechipovaní ) na 3,4,5 stupni len veľmi ťažko prekĺzne. A navyše na benzíne je to o trošku menej dramatické ako napríklad nakopnutie na niekdajších TDI v oblasti 2000 ot kde si bežne napríklad na motore ARL mal iba chipom cez 420 - 430 nm. A myslím si že na benzínovej tsi hoc aj s 300 k sa ten plyn bude omnoho lepšie dávkovať ako na obstaróžnejších prechipovaných tdi. Jednoducho je nereálne aby niekto nepostrehol rozdiel v tom istom aute - v zrýchlení napr z 80 na 150 - medzi 220k a 300k.
Listopad 25, 201311 r No já zase lehce nebudu souhlasit s tebou. Třeba ta Cupra R byla známá svou přemotorizovaností a problémy s přenosem výkonu. Ford Focus RS zase nikdy v reálu těch přes 300 koní neměl (tuším na brzdě v reálu kolem 285k) a tam přenos výkonu řešila úplně předělaná, nově vyvinutá a patentovaná přední náprava i za účelem přenosu síly motoru. Vůbec bych se nedivil, kdyby reálný výkon Škodováckého 2,0 TSI na brzdě byl kolem 240 koní. Což mi na danou koncepci přijde dost. Samozřejmě, že poznáš rozdíl načipovaného 300k motoru proti standartu 225k na dálnici, když budeš měřit zrychlení ze 150 Km/h na 200 Km/h (otázka je kolikrát to lepší zrychlení využiješ). Já ale psal o běžném zrychlení z místa, taková klasické světla na křižovatce. Tak jsou prostě limity předního pohonu a běžné nápravy dané a do určité rychlosti ti nepomůže k rychlejšímu rozjezdu ani 350 koní. Více výkonu je zde už škodu, u RS co jsem zkoušel, mi to přišlo tak, tak akorát. S turbobenzíny je právě práce s plynem obecně celkem špatná, prostě turbo nastoupí od 2000 otáček více a trhá asfalt. Pokud si se někdy rychleji rozjížděl z mokré křižovatky se silnějším turbo motorem než 1.2 TSI tak to ale asi znáš..... Taky pro rychlost nemá význam, když na výjezdu ze zatáček s takovým výkonem na první tři rychlosti v podstatě v kuse hrabeš. Upraveno Listopad 25, 201311 r od Kubis001
Listopad 25, 201311 r V O3 RS som dokonca ešte ani nesedel - ale o2 RS nemala problém už ani na dvojke a aj 400 nm v tdi sa skrotilo v 3500 ot na dvojke... Ale budiš pokial sa bavime o pretekoch v meste zo semafóra na semafór je úplne možno zbytočných aj tých 220 ps ( reálne na brzde má 225 ps v neakom časopise to merali na brzde ak si niekto spomenie v ktorom kludne ma doplniť ) ale tieto súťaže prenechávam iným. Mne skor ide o niečo takéto : http://www.youtube.com/watch?v=tSn_jML5l9Q - aj 360 ps ( neviem koľko NM ) na 3 ku nehrabne. Bohužial O3 RS 4x4 nebola nie je a pravdepodobne ani nebude pretože čakacie rady by na nu neboli 6 mesiacov ale rok a pol Ale diskutujeme tu o nezmyselnostiach - aj ked o tom internetové diskusie predsa sú A aby som doplnil - dokonca aj Peugeot 1.0 vvti na mokrej vozovke na 155mm balonikoch zahrabe aj na 2 ke ( pri prehadzovani ) ale na semafóroch strávim 0,0004% času ( nejazdím ani po Bratislave ani Prahe ) a 90% času v rýchlostiach 80+ a práve tam ma zaujíma výkon ak by nie kúpim si HTP zaradím sa do pruhu za Aviu a jazdím za 5 litrov LPG A ak zaprší možem mať 1000 koní a hnaných 6 náprav - neblbnem - každý kto už zažil čo je to aquaplaning na skvelých Česko - Slovenských diaľniciach - na ktorých vobec nie su vyjazdené koľaje v ktorých stoji X cm vody - uprednostní život pred smrtkou. Upraveno Listopad 25, 201311 r od dvorcidlo0
Listopad 26, 201311 r Sice něco jiného je trakce při zatáčení či rovině a u toho hrabání jsem se bavil spíše o ovladatelnosti plynu u turbomotoru, než o tom s co všechno dovede hrabat na mokru (úplně všechno), ale jinak přesně tak. Kecáme o blbostech a od toho přece fóra jsou. Hlavní je přežít tu dnešní dopravu ve zdraví! Upraveno Listopad 26, 201311 r od Kubis001
Listopad 26, 201311 r perfekt, závidím trochu;) příští tejden se musím zeptat prodejce, jestli se nějak nezměnil termín dodání mého kousku...
Listopad 26, 201311 r Tak uz na zimakach....myslíte ze to byla dobra volba ty Hawky v kat 17" rafku? Myslím ze to nevypada spatne
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.