Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 13 hodinami, Lukason napsal:

A na co vlastne chcete cekat ? ...... vsechno, az na vyjimky je uz davno testovano v Superbech a Octavkach + samozrejme koncern,... Pak je tu jen vec karoserie a popripade podvozku jak se takovy auto bude co se tyce podvozku chovat, ale tezkej neni, takze relativne taky bezezmen ;)

Zas tak cerne bych to rozhodne nevidel.

Mám pocit, že někteří už netrpělivě čekají hlavně na to, až tu první majitelé Kodiaqů budou skutečně řešit jeho dětské bolístky a oni budou moct vesele psát, jakej krám to zas Škodovka vyrobila :-)

Vloženo

Uz dlouho u koncernu funguje pravidlo, ze co fungovalo a drzelo,tak tam udelaji modifikaci a zkusi jestli to vzdrzi a co je nove tak to je jako vzdy nitno otestovat provozem. Tudiz dnes je sazka do loterie uplne kazde auto a to i po vice jak roku od uvedeni na trh (viz.napr. pistni krouzky nebo rozvody u znamych motoru, tam to proslo modifikaci a stejne to stoji za dve veci)

Vloženo

S prichodem OIII snad ano, ale po revizi u OII se nic moc nezlepsilo a o tom mluvim, risk je dnes vsechno,setri se jak a kde se muze a auto je snes hodne predrazene spotrebni zbozi ktere po zaruce lepsi prodat...



Ale to uz je zase OT...

Vloženo

Stringo, máš v tom zmatek. Takže aby bylo naprosto jasno - aktuální varianta motoru 1.4 TSI má rozvody řešené řemenem (na rozdíl od svého předchůdce), zatímco motor 2.0 TSI je z jiné konstrukční řady a používá stále řetěz (respektive řetězy).

Vloženo

Nejde ani tak o jinou konstrukční řadu, ale o to, že 1.8 TSI a 2.0 TSI musí používat řetěz zejména kvůli výkonu. Krom toho 2.0 TSI u Kodiaqu je úplně jinej motor, než kdekoli jinde, protože využívá tzv. B - cyklus založený na principu Millerova cyklu. 

 

Jinak pro všechny ostatní TSI platí, že používají řemeny se skelnými vlákny.

Vloženo (editace)

Tak jsem se konečně dočkal. Vyšla recenze, resp. test od Garáž.TV, pro který dělá Rasto... Konečně někdo šel s Kodiaqem do terénu. :)

 

 

Editováno: , autor: Sabiza
Vloženo

No jo no, model SUV míří na více specifickou skupinu zákazníků než například kombíky. Na prvních fotografiích se mi tedy Kodiaq vůbec nelíbil, ale takto "naživo" vypadá moc pěkně. Až bude na salonech, mrknu se tam asi i na něj, i když můj hlavní zájem bude finanče podstatně níže při výměně vozu :D

Vloženo

Zadek takhle na "zivych" autech vypada prekvapive dobre. Predek je z nekterych pohledu mnohem lepsi nez na fotkach, ale i tak dost rozpacite. 

 

Mozna i kvuli tomu, ze bude u nas dost lidi zvazovat Superb x Kokodák, tak mohl v recenzi trochu vic srovnavat.

Vloženo

Stringo: ......... Auto na videu je okolo 1 050 000 kc ;) .... na Malorce jsou ruzne zmichany vybavy se vsim, takze to je takovej gulas :D

 

Kazdopadne RASTO parada a jak uz jsem psal GARAZ je jedna z mala co si jedou svuj styl, lehce na pohodu, proste klasicky veci klasickejch lidi.

Vloženo

On je problém, že k novinářům se dostanou auta jen v plné palbě. Vždy jsou to prostě auta, co mají mnohem vyšší výbavu než si normální člověk koupí. Což je škoda.

Vloženo

Kdyby jim dali socku v zakladu s cenovkou se kterou se v reklamach vzdycky chvastaji,tak by ta recenze vypadala asi taky jinak,ale jak rokam to je jen politika,to na tom ze to auto muze byt hezke (byt s vysokou cenovkou) nic nemeni.

Vloženo

ja si osobne myslim ze Kodiaq v zakladke vobec nieje zle co sa tyka vybavy je to uplne nove velke pekne a za 22 000eu je to velmi solidna cena {nie kazdy potrebuje vykon a nvm jaku prespekulovanu vybavu} max vybava ma vysla na niejakych 45 000eu+ co je to u viac nez dost ala vybava je teda uz riadne slusna 

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...