Přejít na obsah

Vaše spotřeba


hollywood.2

Doporučené příspěvky

Já sice nemám 81 kW ale 77, ale když jedu ve špičce v Praze, kdy různě pojíždím, stojím apod, tak jsem se nikdy nedostal snad nad 7,2 litru podle PP. Ale přiznám se, že zas tak detailně jsem to nesledoval. Jakmile se z kolon a města dostaneš, okamžitě to dost klesá. Na tohle courání po městě bych Ti ale určitě doporučil automat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Mariacek napsal:

Já sice nemám 81 kW ale 77, ale když jedu ve špičce v Praze, kdy různě pojíždím, stojím apod, tak jsem se nikdy nedostal snad nad 7,2 litru podle PP. Ale přiznám se, že zas tak detailně jsem to nesledoval. Jakmile se z kolon a města dostaneš, okamžitě to dost klesá. Na tohle courání po městě bych Ti ale určitě doporučil automat.

Máš pravdu , nejhorší na spotřebu je to popojíždění ale i ve městě jak jedeš plynuleji klesá to , naštěstí tu semafory ve městě kam jezdím (3,5 km) nejsou tak maximum 7,7 L ale to ještě nebylo zahřáté , automat jsem nechtěl jezdím převážně okresky a mám dlouhodobě 5,7 L ,takže velká spokojenost se spotřebou ,zatím jsem tankoval 3x co to mám nové asi 2000 km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nekdo nema cit v noze a nepredvida, tak mu nic nepomuze, kazdopadne s DSG pri trosku sikovnosti ta spotreba mohla by byt taky velice slusna ve meste. Co jsem mel moznost jezdit s DSG tak se spotreba moc nelisila od manualu - ba nekdy to bylo jeste lepsi, a pokud si vyhrajete s podrazovanim u DSG napr z velkeho kopce, dojizdeni na cervenou atd tak to pak nema vubec chybu. Po automatu bych sahnul hned, ale to by za nej nesmeli chtit 50 000 navic... :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tú nízku spotrebu s DSG v meste sa dá pozerať dvojmo. Na jednej strane DSG má 7 prevodov a nemá problém zaradiť v meste aj 7. stupeň (cca. pri 60 km/h), takže motor sa vlastne celý čas nedostane nad 2000 rpm, pri 4-6 väčšinou ani nad 1600. Na druhej strane je ale toto istý spôsob odrovnania dvojhmotného zotrvačníka, čo je aj s výmenou spojkovej sady sranda za približne 1500 €. To, že kedy k tomu dôjde je asi iba otázkou času. Mne sa to pošťastilo už po 100 tisíc km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz jsme sice OoT, ale dopisu to. :)

to je presne to, ceho se bojim ted u soukromeho Rapida jak cert krize. :) snazim se s nim jezdit umerne k opotrebeni toho setrvaku a spotrebe, takze proste je dulezite to nepodtacet, ale i nevytacet. Obcas je dobry dat si na PP aktualni spotrebu a clovek zjisti ze nizsi prevod je lepsi nez nizsi... ale to uz jiste znas... 100 tkm, doufam ze behem 5 let zaruky nepresvihnu, a pak se jej zbavim a bude novej mazel. :)

Jinak, v Superbu 2 s manualem 1,9 TDI setrvak odesel pri 550 tkm, 1,6 TDI odesel pri 600 tkm a znamej ma 2,0 TDI s DSG (6-ti kvalt) pres 450 tkm a stale drzi.

Nicmene, 1,2 TSI me mile prekvapil se svoji spotrebou a dynamikou a rohodne bych tento motor nezatracoval. Ikdyz mam jen 63 kW, svoji praci odvede za rozumnou cenu. A kdyz chce, tak jede i nad rychlostni limity. Samozrejme letme zrychleni z ryclosti X na XX  je horsi, ale nemuzeme od 1,2 ocekavat raketu. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty dvouhmoťáky stejně jako řetězy byly problémové u starých motorů, teď se te mouchy už snad vychytaly... Nízké otáčky nevadí, pokud od motoru nic nečekáte. Automat je super v tom, že vás to podtáčet nenechá a hned přeřadí, když od motoru očekáváte výkon. Problém je, když někdo jede na nízkých otáčkách s manuálem do kopce...

 

Ale abych nebyl úplně mimo... Jedu druhou plechovku VIF aditiv a spotřeba teda o pár procent klesla. Řekl bych, že pravidelně jezdím cca s o 0,3 litrů nižší spotřebou než před 2 roky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem koukal na ten VIF pro benzin a vyzkousim to. Zatim jsem to lil jen do nafty.

Uvidime jestli klesne spotreba - bude asi zalezet jaka prijde zima, ale 0,3 l dolu zni lakave :) 

(jeste nejaka fycurinka a bude to jezdit zadarmo :))

Od 1,2 necekam zazraky ale rozmezi 5,7 - 6,2 l/100 km ve meste imrvere v kolonach tak ta spotreba je paradni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je, si drbu hlavu, že jsem si vzal 1.4TSI, když dneska pojíždění po Praze samá kolona a výsledná 14.4L, to jsem si mohl nechat V6, V8, ty žraly stejně :-)

 

Zlatá 1.2, s tou jsem jezdil max 9.5L, na to co jezdim

Editováno: , autor: LEdit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Len pre zaujímavosť - išiel som Trnava - Bratislava po diaľnici. Kto to poznáte je to samé obmedzenie hneď kúsok za Trnavou. Takže z TT tak 110 až 120 (občas som pridal obehnúť rýchlejšie kamión aj na 140) ale čoskoro sa to ale spomalilo do 110, to už som moc neobiehal , potom obmedzenie na 80 (to tak na cca 2000 otáčkach do tých 90 tachometrových) , ba dokonca chvíľami na 60 (to už za 4 a do 2000 otáčok) a tak som sa motal v kolóne schovaný za kamiónmi až po prvý zjazd v BA (do centra). Na konci tej flákacej jazdy ako som opúšťal diaľnicu ukazoval PC priemerku 4,6l... V BA sa to zvýšilo tuším na 5. Sám v aute, motor 1,2 TSi 66kW. Domov som sa "jašil" po diaľnici že nech sa to prehreje (ale až ďalej od BA, tam je kopa obmedzení) a aj tak som prišiel s priemerom 5,1. Pri každej dlhšej jazde nie je problém stiahnuť priemer pod 5,5l/100km nech idem ako chcem (v rámci rýchlostných limitov na okreskách).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 4. 2017 na 21:28, ČudlR napsal:

To ja mel prumer po vcerejsich 500km po dalnici 6,7. Sezralo to skoro 3/4 nadrze v dva dospelaci a dite a plnej kufr. Protivitr je svine no

přesně, na víkend jsem jel do Maďarska a měl jsem skoro o litr větší spotřebu díky protivětru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Moje první roční spotřeba (03/2016 - 03/2017) je 5,90 L / 100 km.

Jezdím kratší trasy do 20 km, 80% město, zbytek okrsky a dálnice. Když to silnice dovolí, tak rozhodně nejsem brzda provozu.

Co se týká ele. výbavy auta, tak využívám vše co jde. Na ovladače Climatronicu jsem od koupě vozu nesáhl, takže AUTO a 22°C. Celou zimu jely vyhřívané sedačky, celé léto pak klimatizace. Start/Stop systém mám aktivní a nevypínám ho.

 

Já jsem co se týče spotřeby spokojený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...