Pawouk Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 To je škoda, že se ti nechce hledat, to by kromě mé osoby jistě zajímalo víc lidí. Mám jen prezentaci start/stopu pro FII a tam o rekuperaci není ani čárka. A k účelovosti - potrefená husa nejvíc kejhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 tak nekejhej a když tě to zajímá hledej! rada nad zlato, zlato..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Kdeže jsou ty pravdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 (editace) jsi vítěz! gratuluji, ale co tam je za pravdy? je to zcela obecné a píše se to všude.... v té prezentaci se psalo, že je u O III na rozdíl od Rapidy, CityGo, Yetiho i kondenzátor tuším že 300 F pokud si chce někdo něco pěkného přečíst o principu zde to stojí za to... Editováno: 26. Prosinec 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Jak je správně psáno v druhé části článku od Pawouka je systém v současné konfiguraci která je u Škody naprd. Ve městě dostane baterka nafrak a vznikne pseudo nízká spotřeba. Vše bude draze zaplaceno v budoucnu ve výměně akumulátorů a alternátorů a ta cena bude asi vyšší než za tu dobu úspora. Třeba já dosahuju velice dobrou spotřebu díky pravé noze a silným motorům které si vezmou jen tolik kolik se od nich momentálně žádá. Ovšem jiné pokročilé systémy rekuprace mají své opodstatnění, jenže budou tak drahý že se asi nevyplatí v provozu osobních aut. Rozhodně mě domů nesmí žádná tato moderní ptákovina, já chci spolehlivou klasiku bez diktátu ekologických řešení. O spotřebě si rozhodnu sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
namornik Vloženo 30. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2013 mám start stop a vyhovuje mi, nemám s tím problém, auto do konce záruky (4 roky 120 tis. km) změní majitele tak mi to může být vcelku jedno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 (editace) Tak nastavení teplot pro vypnutí start/stop jsem už vyřešil i na gateway, které tuto funkci odmítají běžnou cestou. Kdo to zkoušel zjistil, že to běžně na těch gateway měnit nejde. V Praze toto dokáže zkusit nastavit i firma: http://www.autoelektrika-preslicka.cz/autoelektrika-preslicka-kontakt-index.php pan :Karel Jasanský Editováno: 29. leden 2014, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 Tak nastavení teplot pro vypnutí start/stop jsem už vyřešil i na gateway, které tuto funkci odmítají běžnou cestou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stevo11 Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 (editace) Ahojte. Trochu odbočím ale nechcem zakladať nové téma. Občas sa mi stane že mi zasvieti hláška porucha start stop systému. Stalo sa mi to asi 2x . Ked auto vypnem a naštartujem hláška zmizne a zase dlho je to v poriadku. Je to normálne? Treba to riešiť? Editováno: 6. Duben 2014, autor: stevo11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Určitě bych udělal diagnostiku...zda bude někde nějaká chyba. Jinak vypnout start/stop pomocí VCDS nejde(možná na některých prvních autech). Jak jsem psal nemám problém to deaktivovat a v Praze to zvládnou tady: http://www.autoelektrika-preslicka.cz/autoelektrika-preslicka-kontakt-index.php pan Karel Jasanský. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 start stop si žije pravděpodobně svým vlastním životem, mě ferda25 vyčetl z chyb v autě, že po startu startstopu jelo auto pp. jen na baterku a tak systém jak auto postupně umíralo BCMko odpojovalo vše nepotřebné...naštěstí se gateway včas vzpamatovala a vybudila alternátor. jak napsal ferda25: "Ať žije start/stop s regenerací." KOMETÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Hmmm, teď mě napadá, že když zastavím na křižovatce (ve městě na dlouhých červených občas start/stop používám), vypne se motor a po sešlápnutí spojky se nastartuje (nic nenormálního, vše v pohodě) - ale když se chci rozjet po S/S, musím přidat znatelně víc plynu a spojku pouštět oproti normálu ještě pozvolněji. Jinak auto opět chcípne. Stává se to i Vám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Jen další důvod to deaktivovat. U nafty u posledního vypnutí byl dokonce zaznamenán pokles spotřeby o 2 dcl. Možná náhoda, ale celkově by mě zajímalo zda to opravdu tak nakonec nebude u více aut nebo je to jen tím jak pán s autem jezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 zajímavé... Ferdo, nejde udělat opak, tedy trvale vypnutý start/stop a tlačítkem u řadící páky dočasná aktivace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodolfo Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 To Lucasse: ja to tiez tak citim, predpokladam ze kvoli lahsiemu startu sw motora nastvi inac casovanie ventilov, a preto treba trocha viac plynu, no da sa na to zvyknut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 7. Duben 2014 Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 Ferda25: nedoporučil bys někoho na sever od Prahy? Chtěl bych něco dokódovat na své OIII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Car-diagnostik Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Umíme na Praze 9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 (editace) Určitě ne všechny MQB. Editováno: 18. Duben 2014, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
signoflife Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 tak já musím říct, že OIII je první auto kde S/S mám a jsem s tím celkem spokojen. Studené to nevypíná, nevypíná to ani při horku v autě nebo když běží víc přední větrák, samozřejmě ani při regeneraci. Možná mám výhodu, že nejezdím často v kolonách, málokdy stojím na jednom semaforu častěji než 2x, takže mě to neobtěžuje. Úsměvné jen bylo, když mi to v pátek na Bohdalci do kopce chcíplo, než mi došlo, že nejedu, instinktivně jde spojka dolů a... auto naskočilo. To jsem nečekal, že při chcípnutí blbým rozjezdem to taky naskočí po zmáčknutí spojky, takže mi to chcíplo znova..... Ale je dobré to vědět, prostě když se zadaří, stačí se rozjet znova... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 Souhlasím se signoflife. Ferda25 mi sice vysvětlil, že aktivovaný s/s paradoxně zvyšuje spotřebu (protože se tam zapínají i jiné věci jako rekuperace). Dále že se sice aktivuje až při určité teplotě motoru, ale i tato teplota že je nízká, takže motoru škodí. Ale přesto jsem si ho nechal v provozu. Po rozjezdu ho ručně vypnu, sleduji teplotu oleje, a teprve nad 100 stupnů ho zapnu. Nesmějte se, mě to baví to auto všelijak ovládat. Pokud s/s spotřebu nesnižuje, tak je samozřejmě nesmysl. Ale jsem takový technický fanda a líbí se mi, jak to šlape jak hodinky. Stojím na přejezdu - tam bych motor stejně vypnul ručně. Ale on to udělal za mě. Na sluníčku začalo být v autě za pár minut vedro, tak sám nastartoval aby spustil klimatizaci. Prostě paráda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 Teplotu oleje 100°C jsem zatím dosáhl jen dvakrát při jízdě na dálnici , ale jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 Já pod 100°C nejdu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 já mám 100 °C také málo kdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 a nejde v adaptacích zvednou ta podmínka pro teplotu oleje pro S/S např na oněch 100 °C? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 No možná je to tím, že je ještě v záběhu. Ale pod 102 stupni jsem ho ještě neměl. Běžně je v provozu na 106 a když ho chvilkově vytočím, jde i na 110. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.