rogerer Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 takle...idealni tam teda bude jet asi po 20ti tis km a je to rozumnej kompromis ja myslim ze me asi driv zasahne spis ten casovej interval a nakonec to bude treba tech 15-20 tis km takze pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 (editace) kde se da zjistit, kolik to aktualne ukazuje do dalsi servisni prohlidky? Editováno: 28. Srpen 2013, autor: pusher... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 ŤUKEJ NA LEVÉ TLAČÍTKO U BUDÍKŮ, ZAČNE TI BLIKAT SEŘÍZENÍ HODIN, TAK ŤUKEJ DÁL AŽ SE TI TO ZOBRAZÍ MYSLÍM MÍSTO CELKOVÝCH NAJETÝCH KM. PODROBNĚ JE TO KDYŽ TAK POPSÁNO V MANUÁLU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 je to stejne u normalniho PP i maxidotu jo? ok, otestuju to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Jo počkej, maxidot nemám, tedy jak je to u něj nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 U maxidotu musis dlouze podrzet horni tlacitko na kolibce ovladace. Skoci to do menu a pak uz to najdes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 to jsem vcera zkousel, ale mam tam MFD, Navigace, Audio a Nastaveni. takze otazka je, kde to hledat. Je teda pravda, ze jsem to zkousel za jizdy, takze do menu nastaveni jsem se nedostal, pokud to tam ma teda byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 No prave v nastaveni to je:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 chjo ok, tak to prubnu tedy znova. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 no a blika tam čas resp. pocet dni...tam mam neco lehce přes 600 ale pak tam přeblikne něco přes 700 (a mala dvojkajako pamet 2) to je jako co? (nemam maxidot) a kdyz preblikavam pres ty hodiny proc chvilku blikaj celkove ujete km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Na maxidotu tam jsou dve informace. Doba do vymeny oleje a doba do inspekce. Ty ujete km nevim proc blikaj. Asi kdyz budes rapida prodavat v bazaru, tak se nikdo nemusi delat se stacenim a tady to rovnou o par tisic prepise:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnek Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Možná to sem nepátří. Hledal jsem ale nenašel. Motor u Rapida ma dole nějaký kryt? Jako u Fabie je sice krátký který jsem vymněnil za celoplošný. Motor se zahřeje o trochu dříve. A jěště zakrýt masku a dolní šterbinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Na mem (1.6TDi) je kryt pod celym motorem, tedy minimalne co sem videl, tak sem videl jen kryt a zadnou zem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 30. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2013 ted jsem nahodou narazil v sekci OI na TDI PD co ma nejeto 600 tis. a do 250tis. vymena po 50 a nasledne po 30. s motorem zadny problemy krome cidla teploty :-) tak ten long life snad nebude takovej zabijak motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnek Vloženo 30. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2013 Fabie v dieslu má celoplošný kryt taky. V benzinu má jen krátký.Mne by zajímal zda-li benzinový Rapid má celoplošný kryt motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 31. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2013 ted jsem nahodou narazil v sekci OI na TDI PD co ma nejeto 600 tis. a do 250tis. vymena po 50 a nasledne po 30. s motorem zadny problemy krome cidla teploty :-) tak ten long life snad nebude takovej zabijak motoru. Tie motory sú viacmenej nesmrteľné, a predpokladám pri ročnom nájazde minimálne 35 tisíc km (neviem odkedy sú presni PD-TDI motory, tak som vychádzal z toho že O1 sú od roku 1996) toto auto muselo jazdiť hlavne dlhšie trasy. Tam je šanca že ten LL olej vydrží viac, ale pre motor to stále nie je ideálne. Rozdiel je v tom, že tie 1.9-ky vydržali aj takéto zaobchádzanie (a aj tak skrátili interval na výmenu oleja na max. 30 tisíc). To isté sa ale nedá povedať o motoroch TSI, čo sú skôr motory so kosačiek. Ak niekto chce meniť olej každých 20-30 tisíc, tak to je jeho vec, ale nech si na to spomenie keď prvý krát sa na tom motore poserie niečo. Ja osobne to neriskujem. Pri cene benzínu ktorý som doteraz do auta natankoval, sú náklady na výmenu oleja takmer nepodstatné položky. Vlastne aj za umytie auta som už doteraz zaplatil viac ako samotný olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nettle_M Vloženo 1. Září 2013 Sdílet Vloženo 1. Září 2013 Vrátím se k vaší diskusi přepočet dojezdu vs. přepočet doby výměny. S olejem je to samozřejmě úplně stejné jako s benzínem. Oleji ubývají vlastnosti, benzínu zase ubývá množství. Je to úplně to samé hoši. Když vyjedete půlku nádrže/půlku vlastností oleje za 100/10 000 km a potom změníte styl na úspornější, tak vám druhá půlka nádrže/druhá půlka vlastností oleje bude zbývat na delší vzdálenost. Proto PP může navyšovat obojí dle stylu jízdy. Benzín/vlastnosti oleje se prostě budou vyčerpávat pomaleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 1. Září 2013 Sdílet Vloženo 1. Září 2013 Pulka vlastnosti??? To jako ze treba olej bude mazat je na pul? Divny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnek Vloženo 1. Září 2013 Sdílet Vloženo 1. Září 2013 Já, až si přivezu Rapida začátkem října, budu se řídit doporučením p.Jadny z firmy Cimbu. Každý ať si zváží pro a proti.Myslím, že p.Janda má nějakou zkušenost aniž bych dělal reklamu. První polovinu km budu auto honit olej se vice opotřebuje a v druhé polovině ,kdy budu jezdit běžným způsobem, km mi bude mazat horší kvalita oleje. To se snad nedá přirovnat ke spotřebě benzínu. Tam ano, když se sníží průměrná spotřeba zvýší km dojezd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nettle_M Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 (editace) vlakras: Tak já nevím jak to mám popsat. Přece to není tak, že maže pořád stejně a najednou bum a nemaže. Nazvi si to třeba, že maže s poloviční kvalitou...každopádně pořád platí, co jsem napsal. hrnek: To jo, bude ti mazat horší kvalita...ale pokud budeš jezdit pro olej ideálněji, tak ta horší kvalita bude stačit na víc km, než kdybys to pořád honil. Zbývající kvalita prostě bude stačit pro více km, když změníš styl. V tomto případě je úplně jedno, jestli spotřebováváš benzín nebo kvalitu. Ale určitě je na každém z nás, kdy olej vymění. Šlo mi o ten výpočet km pro výměnu, ne o to, kdy je to opravdu ideální. Editováno: 3. Září 2013, autor: Nettle_M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 4. Září 2013 Sdílet Vloženo 4. Září 2013 No to je pravda ze nemaze porad stejne a pak slus. Ale je mi divny ze po praseci jizde to ukazuje nejakej dojezd a pak kdyz budu jezdit klidne tak se ten interval prodlouzi. Chapal bych kdyby se ten dojezd neprodluzoval nebo prodlouzil jen o par km. Ale kdyz se to prodlouzi v rade tisicu km... No ale jak sem psal. Ja tomu pocitaci verim a pojedu tam az si rekne. Jizdni styl nemenim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Září 2013 Sdílet Vloženo 4. Září 2013 Tak já bych tuto diskusi o olejích ukončil, protože se to nikam neposunuje a opakuje se pořád to samé dokola. Ať si každý mění olej dle své preference. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKy* Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 Já bych se k oleji ještě vrátil. Rád bych se Vás zeptal, zda jste hladinu oleje kontrolovali, a to pomocí měrky, Pokud ano, tak jaký stav na měrce Vám hladina ukazovala a při kolika tis. km? Pozorujete úbytek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 do 5000 tis. jsem kontroloval po kazdych 1000km a jednou se mi zdalo, ze mi pribylo, ale asi jsem to blbe zmeril, protoze po dalsi tisicovce uz to bylo ok a hladina je porad stejna asi 3 mm pod max a ted mam najeto 6,5 tis. a uz to nesleduju. je tam oranzova kontrolka, ktera si rekne o doliti a pokud neco pribyva, tak to radeji nechcu vedet :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 19. Září 2013 Sdílet Vloženo 19. Září 2013 Ahoj lidi, hledám někoho kdo měl nějaké problémy s tímto motorem v Rapidu. Především mi jde o ty problémové rozvody,... podle Škodovky by měl být vyřešen - upravený napínák, řetěz a dokonce i nějaký firmware řídící jednotky. Dá se to konečně považovat za vyřešené s tím že ten řetěz není doživotní, ale je třeba dát pozor na olej a kvalitní údržbu? díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.