Přejít na obsah

SII Chiptuning 2.0 TDI CR 103 kW


Crake

Doporučené příspěvky

Já jen reaguji když tady někdo dle mého mínění píše nepravdy:

http://forum.skodahome.cz/topic/123782-chiptuning-20tdi-cr-103kw-s-dsg/?p=1836143

 

Tj. dle mého tvrdí, že dokáže nahrát čip na motorovou jednotku z druhé generace CR motorů po kabelu. To prostě není možné, jednotka se musí vždy otevřít jinak ji umrtví. Musí se nahrávat v tzv. boot módu.

 

Dále něco píše o online......online se dělá kódování jednotlivých jednotek(tj. jeho pojem o online kódováním je víc než široký), nahrávání software a přizpůsobování jednotek(immo, datové sady, ochrana dílů).

 

Vycházím z faktu, že jsem v tématu k tomuto motoru, a proto tvrdím, že to co píše není pravda. Nikdo nedokáže nahrát jen upravenou mapu do EDC17 pro tento typ motoru bez otevření.

 

Co dělám já:

Všechny jednotky u motoru druhé generace 2.0 TDI CR do MR2014 mají stejný hardware: 03L 906 018 BR a existují softwarové aktualizace pro motor 125 kW a ten použiju, protože HW je stále stejné. Jak jsem ověřoval lze nahrát i na jiný HW, ale je zde vždy riziko o kterém případně každého informuju.

 

Jinak reakce na crc...zápis do jednotky se ověřuje jak kontrolním součtem tak i digitálním podpisem.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže nějakému člověku co má v záruce supa, tam naleješ na 103kw, mapy z 125kw.... to se mě kurna nelíbí... (je jasný že přišel pravděpodobně o záruku, jestli pak umře řídící jednotka nebo se něco stane s motorem, autorizák to fakt lehce ihned pozná, jako to poznal  u mě i teď u bratra)....

nevím jak je to u supu, ale OCT II 103kw CR měla trošku jiné vstřiky a menší turbo než OCT II 125KW RS CR... Nemyslím si, že je to úplně ideální takhle s tím štourat... Takže tam nalejt prakticky nesladěný SW není asi moc dobré....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč myslíš, že je nesladěný??? Co tě vede k tvrzení, že úprava u tebe a tvého bratra byla správně odladěná?? Když umře motorová jednotka tak to autorizovaný servis pozná?? Jak když nebyla otevřená?? Beru, že mrtvá jednotka je taková do které se nejde spojit diagnostikou.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobrý zadře se CR, u TSI se rozletí řetěz... Jelikož to bude chtít zákazník řešit na reklamaci, tak určitě budou čumět na řídíci jednotku, jaký je checksum... ten bude na 100% jiný.

otevřít ji klidně můžeš, když ji zase správně zaděláš. x videí na youtube jsem o tom viděl a pár systému od jistych firem a vlastně fyzicky u Petra. že ty to neumíš, neznamená že ostatní to taky neumí...

 

mě spíš jde tvrzení od tebe, protože jak sem psal u oktávek, tak tam jsou trošku jiné vstřiky a u RS je větší turbíčko. Převodovka byla stejná dle etky. předpokládám, že něco podobného asi bude i supa i když je možné že ty verze to mají stejně, to jsem nezkoumal. tak jak to tedy dle tvého je?

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otevřít jednotku = 100% ztráta záruky, neotevřít = šance stále něco řešit.

 

Ten dolejší plech je chladič, co udělá špatně chlazený tranzistor?

 

Proč se jednotka nechladí jak má? Protože je otevřená a aktivní a někdo do ní v boot módu cpe upravené mapy(cca. 20 minut)

 

Tak jak to je ještě chvilku a bude ten motor stejný mimo turbo, ale to i Vy máte malé na ten výkon.

 

Jaký je rozdíl mezi přehratou jednotkou ze 103 kW a originální jednotkou s výkonem 125 kw?? Žádný vše sedí včetně kontrolního součtu.

 

Jak se systém dotazuje??? Načte typ jednotky a verzi software a crc a co obrdží??

 

Jinak převodovka stejná rozhodně u 125k W a 103 kW není.

 

Můžeš mi vysvětlit jak pozná u mrtvé motorové jednotky servis, když nebyla otevřená, že je přehraná?? Nějak jsi to opomněl.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se dočteš víc o motorech.

 

http://www.scribd.com/doc/78876649/SSP80-Vznetove-motory-1-2-1-6-2-0-CR-TDI

 

Tady je část týkající se tohoto tématu:

2.0_TDI_CR.pdf

 

Tady část se vstřiky:

Vstřiky_porovnání první generace CR a druhé.pdf

 

Raději jsem to sem ještě vložil, aby si to mohl každý přečíst a sám přemýšlet...

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

brc ..nepleť se do něčeho, o čem nevíš vůbec nic.

 

ferda ...jsou to tvé hypotézy, je hezké, že umíš sehnat studijní materiály, Pročti si však o vyhodnocování v systému fazit.  A s brcem si můžete podat ruce....nikdy jste u mě ani jeden nebyli, ale víte čím disponuji  a co vím či nevím. Máte obdivuhodné schopnosti, jen bude potřeba je trošku doladit a zaostřit.

 

kokta 7....jeden z předchozích příspěvků...máš 100%pravdu nemá to cenu řešit.  Někdy je dobré přijmout radu od mladšího :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud dojdou argumenty tak zde někdo píše o hypotézách...pleteš sem fazit, online kódování, atd...chápeš rozdíly??

 

Fazit = nová identifikace dílů u Škodovek u posledních O2 v roce 2008 a všechny benzíny 1.8 tsi, Superb2, Yeti, všechny face O2, nová O3 

 

Online = systém kódování, nastavování jednotek, přizpůsobování imobilizéru(používá se i na starých autech(tj. ne fazitových)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Trošku to tu oživím. 

7°DSG pro 1.2, 1.4 a 1.8 TSI snese max. 250 Nm - z výroby je prý dotažena na maximum.

Pojďme se ale bavit o 6°DSG v Superbu, popř. v Passatu. Na jaký maximální točivý moment je dimenzována (ať už s úpravou softu převodovky, či bez něj)? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V základu má TDi 320/350 Nm, V6 benzín také 350 Nm.

Snese dlouhodobě i ke 400 Nm. Víc bych se bál. Plno lidí po čipu má točák právě kolem 380-400 Nm a zatím si nikdo nestěžuje.

Právě z důvodu mokrých spojek je pro případný chiptuning vhodné právě 6st DSG.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Dobrý den přátelé.
 
Mám na Vás prosbu o odbornou radu.  Vlastním vůz Škoda Superb 2 facelift 3T Combi, s motorizací 2.0 TDI CR 103 KW. 
A chtěl bych si nechat zvýšit výkon. Nechci to dělat u žádného lojzy z horní dolní. Po pečlivém průzkumu trhu jsem došel k níže uvedenému seznamu profesionálních úpravců, kteří jsou k dispozici v ČR.
 
MTM
BSR
APR
DIESELPOWER 
MOTORPOWER
 
Teď mám velké dilema u kterého z úpravců, vůz nechat upravit. Rád uvítám rady, zkušenosti, apod.
 
Děkuji. 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
On 5/14/2019 at 8:10 PM, TheAviator said:
Dobrý den přátelé.
 
Mám na Vás prosbu o odbornou radu.  Vlastním vůz Škoda Superb 2 facelift 3T Combi, s motorizací 2.0 TDI CR 103 KW. 
A chtěl bych si nechat zvýšit výkon. Nechci to dělat u žádného lojzy z horní dolní. Po pečlivém průzkumu trhu jsem došel k níže uvedenému seznamu profesionálních úpravců, kteří jsou k dispozici v ČR.
 
MTM
BSR
APR
DIESELPOWER 
MOTORPOWER
 
Teď mám velké dilema u kterého z úpravců, vůz nechat upravit. Rád uvítám rady, zkušenosti, apod.
 
Děkuji. 

 

Ahoj,

 

Chipoval si nakoniec auticko? Tiez mam S2 3T Combi 04/2015 103KW DSG a tiez hladam profíka kolo NR.

Vie niekto poradit prosím?

Dodatocna mozno blba otazka. Mate niekto skusenost aj s MaxChip Race Škoda Superb (3T) 2.0 TDI CR (140 PS/103 kW) > 180 PS ??

 

Dakujem za odpovede

 

Peter

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Co myslíte o chipu staršího SII se 190 tis. km? Jezdí ok, spotřeba dobrá, bez chyb, nekouří, nežere olej. Jen mechanik říkal, že je asi lehce netěsný DPF. Na motoru je vše origo.

Chtěl bych poladit hlavně co do výkonu ve vyšších otáčkách pro větší pohodu na dálnici, kde se pohybuju nejčastěji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...