ferda25 Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Commander nemám a jak vidím online si viděl z vlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Tak tedy jo.......asi máš něčeho nedostatek. Práci zdar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Ferdu nemá petře řešit, každopádně se divím že máš na tohle ještě nervy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 (editace) Já jen reaguji když tady někdo dle mého mínění píše nepravdy: http://forum.skodahome.cz/topic/123782-chiptuning-20tdi-cr-103kw-s-dsg/?p=1836143 Tj. dle mého tvrdí, že dokáže nahrát čip na motorovou jednotku z druhé generace CR motorů po kabelu. To prostě není možné, jednotka se musí vždy otevřít jinak ji umrtví. Musí se nahrávat v tzv. boot módu. Dále něco píše o online......online se dělá kódování jednotlivých jednotek(tj. jeho pojem o online kódováním je víc než široký), nahrávání software a přizpůsobování jednotek(immo, datové sady, ochrana dílů). Vycházím z faktu, že jsem v tématu k tomuto motoru, a proto tvrdím, že to co píše není pravda. Nikdo nedokáže nahrát jen upravenou mapu do EDC17 pro tento typ motoru bez otevření. Co dělám já: Všechny jednotky u motoru druhé generace 2.0 TDI CR do MR2014 mají stejný hardware: 03L 906 018 BR a existují softwarové aktualizace pro motor 125 kW a ten použiju, protože HW je stále stejné. Jak jsem ověřoval lze nahrát i na jiný HW, ale je zde vždy riziko o kterém případně každého informuju. Jinak reakce na crc...zápis do jednotky se ověřuje jak kontrolním součtem tak i digitálním podpisem. Editováno: 22. Listopad 2013, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 takže nějakému člověku co má v záruce supa, tam naleješ na 103kw, mapy z 125kw.... to se mě kurna nelíbí... (je jasný že přišel pravděpodobně o záruku, jestli pak umře řídící jednotka nebo se něco stane s motorem, autorizák to fakt lehce ihned pozná, jako to poznal u mě i teď u bratra).... nevím jak je to u supu, ale OCT II 103kw CR měla trošku jiné vstřiky a menší turbo než OCT II 125KW RS CR... Nemyslím si, že je to úplně ideální takhle s tím štourat... Takže tam nalejt prakticky nesladěný SW není asi moc dobré.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 (editace) Proč myslíš, že je nesladěný??? Co tě vede k tvrzení, že úprava u tebe a tvého bratra byla správně odladěná?? Když umře motorová jednotka tak to autorizovaný servis pozná?? Jak když nebyla otevřená?? Beru, že mrtvá jednotka je taková do které se nejde spojit diagnostikou. Editováno: 22. Listopad 2013, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 (editace) dobrý zadře se CR, u TSI se rozletí řetěz... Jelikož to bude chtít zákazník řešit na reklamaci, tak určitě budou čumět na řídíci jednotku, jaký je checksum... ten bude na 100% jiný. otevřít ji klidně můžeš, když ji zase správně zaděláš. x videí na youtube jsem o tom viděl a pár systému od jistych firem a vlastně fyzicky u Petra. že ty to neumíš, neznamená že ostatní to taky neumí... mě spíš jde tvrzení od tebe, protože jak sem psal u oktávek, tak tam jsou trošku jiné vstřiky a u RS je větší turbíčko. Převodovka byla stejná dle etky. předpokládám, že něco podobného asi bude i supa i když je možné že ty verze to mají stejně, to jsem nezkoumal. tak jak to tedy dle tvého je? Editováno: 22. Listopad 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 (editace) tak edit, konstrukce o okty je prakticky totožná, jenom to RS 125kw má větší turbíčko. takže to bude asi podobné jako u supa. Editováno: 22. Listopad 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 (editace) Otevřít jednotku = 100% ztráta záruky, neotevřít = šance stále něco řešit. Ten dolejší plech je chladič, co udělá špatně chlazený tranzistor? Proč se jednotka nechladí jak má? Protože je otevřená a aktivní a někdo do ní v boot módu cpe upravené mapy(cca. 20 minut) Tak jak to je ještě chvilku a bude ten motor stejný mimo turbo, ale to i Vy máte malé na ten výkon. Jaký je rozdíl mezi přehratou jednotkou ze 103 kW a originální jednotkou s výkonem 125 kw?? Žádný vše sedí včetně kontrolního součtu. Jak se systém dotazuje??? Načte typ jednotky a verzi software a crc a co obrdží?? Jinak převodovka stejná rozhodně u 125k W a 103 kW není. Můžeš mi vysvětlit jak pozná u mrtvé motorové jednotky servis, když nebyla otevřená, že je přehraná?? Nějak jsi to opomněl. Editováno: 23. Listopad 2013, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 (editace) Tady se dočteš víc o motorech. http://www.scribd.com/doc/78876649/SSP80-Vznetove-motory-1-2-1-6-2-0-CR-TDI Tady je část týkající se tohoto tématu: 2.0_TDI_CR.pdf Tady část se vstřiky: Vstřiky_porovnání první generace CR a druhé.pdf Raději jsem to sem ještě vložil, aby si to mohl každý přečíst a sám přemýšlet... Editováno: 23. Listopad 2013, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Ferdo to nic, to je basnik motorpower :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 brc ..nepleť se do něčeho, o čem nevíš vůbec nic. ferda ...jsou to tvé hypotézy, je hezké, že umíš sehnat studijní materiály, Pročti si však o vyhodnocování v systému fazit. A s brcem si můžete podat ruce....nikdy jste u mě ani jeden nebyli, ale víte čím disponuji a co vím či nevím. Máte obdivuhodné schopnosti, jen bude potřeba je trošku doladit a zaostřit. kokta 7....jeden z předchozích příspěvků...máš 100%pravdu nemá to cenu řešit. Někdy je dobré přijmout radu od mladšího Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Pokud dojdou argumenty tak zde někdo píše o hypotézách...pleteš sem fazit, online kódování, atd...chápeš rozdíly?? Fazit = nová identifikace dílů u Škodovek u posledních O2 v roce 2008 a všechny benzíny 1.8 tsi, Superb2, Yeti, všechny face O2, nová O3 Online = systém kódování, nastavování jednotek, přizpůsobování imobilizéru(používá se i na starých autech(tj. ne fazitových) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whites Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Trošku to tu oživím. 7°DSG pro 1.2, 1.4 a 1.8 TSI snese max. 250 Nm - z výroby je prý dotažena na maximum. Pojďme se ale bavit o 6°DSG v Superbu, popř. v Passatu. Na jaký maximální točivý moment je dimenzována (ať už s úpravou softu převodovky, či bez něj)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 V základu má TDi 320/350 Nm, V6 benzín také 350 Nm. Snese dlouhodobě i ke 400 Nm. Víc bych se bál. Plno lidí po čipu má točák právě kolem 380-400 Nm a zatím si nikdo nestěžuje. Právě z důvodu mokrých spojek je pro případný chiptuning vhodné právě 6st DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harley1006 Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 2,0 CR 103kW r.v. 2011 4x4 s DSG - jaký a od koho doporučíte chip ?? Ferdo děláš to ještě na těch 125kW ? Případně jaké další úpravy pro jízdní vlastnosti doporučujete ?? Někde jsem četl, že se dají jednotky různě kodovat, je to k něčěmu ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Únor 2017 Sdílet Vloženo 2. Únor 2017 Pánové klídek! Téma je čipování, tak se toho držte a zanechte osobního napadání a jiných off topic poznámek! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheAviator Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 Dobrý den přátelé. Mám na Vás prosbu o odbornou radu. Vlastním vůz Škoda Superb 2 facelift 3T Combi, s motorizací 2.0 TDI CR 103 KW. A chtěl bych si nechat zvýšit výkon. Nechci to dělat u žádného lojzy z horní dolní. Po pečlivém průzkumu trhu jsem došel k níže uvedenému seznamu profesionálních úpravců, kteří jsou k dispozici v ČR. MTM BSR APR DIESELPOWER MOTORPOWER Teď mám velké dilema u kterého z úpravců, vůz nechat upravit. Rád uvítám rady, zkušenosti, apod. Děkuji. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dafaq Vloženo 23. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2021 On 5/14/2019 at 8:10 PM, TheAviator said: Dobrý den přátelé. Mám na Vás prosbu o odbornou radu. Vlastním vůz Škoda Superb 2 facelift 3T Combi, s motorizací 2.0 TDI CR 103 KW. A chtěl bych si nechat zvýšit výkon. Nechci to dělat u žádného lojzy z horní dolní. Po pečlivém průzkumu trhu jsem došel k níže uvedenému seznamu profesionálních úpravců, kteří jsou k dispozici v ČR. MTM BSR APR DIESELPOWER MOTORPOWER Teď mám velké dilema u kterého z úpravců, vůz nechat upravit. Rád uvítám rady, zkušenosti, apod. Děkuji. Ahoj, Chipoval si nakoniec auticko? Tiez mam S2 3T Combi 04/2015 103KW DSG a tiez hladam profíka kolo NR. Vie niekto poradit prosím? Dodatocna mozno blba otazka. Mate niekto skusenost aj s MaxChip Race Škoda Superb (3T) 2.0 TDI CR (140 PS/103 kW) > 180 PS ?? Dakujem za odpovede Peter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 23. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2021 Odkud jste?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dafaq Vloženo 23. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2021 34 minutes ago, motorpower said: Odkud jste?? Z Nitry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 24. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2021 Tak dojeďte do Profituningu, MMtuningu, ba neřešte nějaký MaxChip Race 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Březen 2023 Sdílet Vloženo 18. Březen 2023 Co myslíte o chipu staršího SII se 190 tis. km? Jezdí ok, spotřeba dobrá, bez chyb, nekouří, nežere olej. Jen mechanik říkal, že je asi lehce netěsný DPF. Na motoru je vše origo. Chtěl bych poladit hlavně co do výkonu ve vyšších otáčkách pro větší pohodu na dálnici, kde se pohybuju nejčastěji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.