Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

 

Nevím jestli se to tady někdy již řešilo ( nenašel jsem nikde )

 

Mám OII 2.0TDI a vždy když zapnu klimu na plno tak cca po 100km mi začne hlásit nízkou hladinu chladící kapaliny. Tak se chci zeptat, jestli s tím někdo nemá nějakou zkušenost, než to budu dávat do servisu ?

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím,začala se mi ztrácet voda,pozoruji to tak dva měsíce.Za tu dobu jsem tam dolil cca 1l G12 najel asi 2000km.

Na víku oleje sice emulze není,olej nepřibývá,ani to bíle nedýmí.

Je,ale fakt,že pokud po dojetí zkusím hadice tak jsou dost natlakované a při šlápnutí na plyn tak jsou v nádržce malinké bublinky(podobné těm v burčáku :kol-48: )

nikde vizualně,k uniku nedochází.Mám podezření právě na tu hlavu,Taky jak jsem tu už psal, to že občas startne jako s vybitou baterii,prý může být vodou ve válcích.

Asi dojde na rozbití prasátka :kol-140:

Jelikož jsem nikdy něco podobného neřešil ,tak se chci zeptat na kolik ta sranda výjde. Myslím výměnu hlavy, ne v autoryzáku

motor 2.0TDI BKD 255000km 2005

má někdo s tím zkušenosti?

 

 

Vloženo (editace)

já slyšel,že je to nejčastější příčina,ve středu jde do servisu tak se ptám na tu nejhorší variantu,abych byl na to připraven a nesekl tam sebou :D

Tajně doufám,že to bude jen to těsnění,nebo nějaká blbost

Editováno: , autor: Roman666
Vloženo

Ještě mne napadlo,nemůže to být tím že jsem v létě měnil chlaďící kapalinu a je to někde zavždušnené?třeba topení.Nevím jak to funguje v oII jestly okruh pouští vodu do topení stale, nebo až po otočení,aby to topilo,

PŘEDEM DÍKY ZA JAKÉKOLIV RADY A VAŠE ZKUŠENOSTI.JE TO MŮJ PRVNÍ NAFŤÁK TA SE PROSÍM NEDÍVTE,ŽE JSEM S TOHO TAK VYVALENÝ

Vloženo (editace)

Tak asi servis hlava dolů,nebo poslední záchrana vodní pumpa (jediné místo které jsem nekontaktoval nevím jak sundat kryt rozvodů)

Ale moc šancí tomu nedávám

Rozvody dělané v 230000

Editováno: , autor: Roman666
Vloženo (editace)

Dám,vědět.Jen pro zajímavost přikládám foto víka od oleje,podle mne je ok,no nejsem zas takoví majster.Co vy na to?

Foceno ráno auto přez noc stálo venku

post-32424-0-44782200-1382429335_thumb.j

Editováno: , autor: Roman666
Vloženo

Tak po Dnešní naštěvě servisu mám dost smíšený pocity

Dojdu do servisu a říkám "strácí se mi voda"a on na to "no jasně 2.0TDI to je hlava"(ani se na to nepodíval)To jsem mu říkal,že nedýmí,olej je ok.Nedal si to vymluvit.

Prý si mám nachystat min 40000 když budou díly v puvodní hlavě ok a pudou přeházet.no přemýšlím buť o jiném servisu,nebo jezdit na doraz a pak měnit celí motor.

Výšlo by to na děngy uplě stejně

Vloženo

Taky to tak vidím.pudu nekam jinam.Ale pokud to bude ta hlava(už s tím tak nějak počítam)tak se mi zdá těch 40000 celkem hodně,leda že by v tom byly zahrnuty i rozvody a náplně.Co jsem koukal na net tak nová neosazená hlava cca 23000 a věřm tomu.že se dá sehnati i levnějc když jsou konktakty

Vloženo

Asi ve 150tkm mi auto začalo občas blbě topit - bylo to těsnění pod hlavou, tlak z válců šel to vody, po schládnutí si to zase odfouklo, těsnění a přebroušení hlavy pomohlo - BKD říjen 2006.

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...