Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

5 let je taky životnost koncernových aut, po 5 letech za opravy vyplázneš víc než za splátku nového auta na 5 let... vlastní zkušenost. Koncern se stal výrobce spotřebních vozů s luxusní cenovkou, ale životnost je horší než u dacie. Kameny prosím oblázkové, bez hran, děkuji.

Editováno: , autor: 15degren
  • Pozitivní 6
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, 15degren napsal:

5 let je taky životnost koncernových aut, po 5 letech za opravy vyplázneš víc než za splátku nového auta na 5 let... vlastní zkušenost. Koncern se stal výrobce spotřebních vozů s luxusní cenovkou, ale životnost je horší než u dacie. Kameny prosím oblázkové, bez hran, děkuji.

 

Dobře a co navrhuješ kupovat? Hyundai? Peugeot? Citroen? Suzuki? Toyotu? Nebo snad Dacii?

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Japonci jsou všeobecně naprd kvůli servisu. Specifické díly, ceny atd... Navíc u většiny už jsou taky ekosračkoidní kurvítka. Ale dá se sehnat i klasika.
Dacia má u každého motoru něco. Takže nejlepší auto je to které nevlastníte. Prostě se to rozbije někomu jinému.[emoji23]

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Radius napsal:

Dacii! U te ti zbydou pripadne prachy na opravy (oproti Skodovce treba).

jako když chceš mít auto z bodu a do bodu B tak proč ne.... ale sory, dacii bych si nekoupil už tuplem, protože to nemá motor... to že to nemá brzdy, to nemá ani škodovka u většiny motorů.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motosi, mozna mas pravdu, ale ja neznam nikoho s japoncem co by resil zavady jake se resi u koncernu. Radeji rad zaplatim drazsi servis a dil, ktery nebudu potrebovat nez sice mit servis a dily na kazdem rohu a travit tam mladi protoze auto je srac.

Jeden kluk zde co mel Rapida ma ted uz nejaky patek Avensise v myslivci 1.8 atmo a co resil? Ani hovno, pokud ano, tak odreniny z parkoviste, za to nemuze ovsem auto. A ano ta 1.8 nejede jako treba koncernovy srovnatelny pekac. Ale na to ja seru. S tim se pak nemusis bat castych studenych cest po meste jako nekdo [emoji23] aby se to nerozsypalo.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Sabiza napsal:

 

Dobře a co navrhuješ kupovat? Hyundai? Peugeot? Citroen? Suzuki? Toyotu? Nebo snad Dacii?

 

Půjdu asi do 308 nebo když budou peníze tak 508 peugeota s 2.0 HDI motorem. Peugeot 406 2.0 HDI před octavií II co jsem měl byl na provoz nesrovnatelně levnější. Nějaký egr, setrvačník, nebo DPF (a byl tam) Jsem nikdy nemusel řešit. Sem tam na nápravě zabouchali stabilizátory. Na octavii měním furt něco na nápravě a kotevní motoru a furt tam něco tluče, už mi z toho tečou nervy, když přestane tlouct náprava začnu řešit problémy s motorem a tak se to po konci záruky pořád točí do kola. Děsný pekáče Škoda... simply never 

Editováno: , autor: 15degren
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velká část výbavy není příplatková, chladí to, topí to, funguje to. Kašlu na interier, radši budu čumět na hnusný interier než každý půl rok na účty ze servisu. Škodovka to prostě s kurvítkama přepískla, navíc zdražila nové modely a výbavu tak, že má nejdražší vozy ve všech kategoriích.

 

Jediný co mě ještě štve u peugeota že 2.0 HDI nabízí u 308 jen v GT line a tam je příplatek tak vysoký že je lepší jít do 508...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, 15degren napsal:

 

Půjdu asi do 308 nebo když budou peníze tak 508 peugeota s 2.0 HDI motorem. Peugeot 406 2.0 HDI před octavií II co jsem měl byl na provoz nesrovnatelně levnější. Nějaký egr, setrvačník, nebo DPF (a byl tam) Jsem nikdy nemusel řešit. Sem tam na nápravě zabouchali stabilizátory. Na octavii měním furt něco na nápravě a kotevní motoru a furt tam něco tluče, už mi z toho tečou nervy, když přestane tlouct náprava začnu řešit problémy s motorem a tak se to po konci záruky pořád točí do kola. Děsný pekáče Škoda... simply never 

Kolik máš na Octavii najeto ?

(máš tedy OII v naftě že ?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aktuálně 200 tisíc v té době jsem u 406 nevěděl že motor existuje. Zde už komplet spojka. EGR, dva vstřiky vymlácené oboje uložení, vodní pumpa, kompresor klimatizace... je to veselé. Na nápravě všechny tlumiče, kosti, zadní náprava repas. zadní náboje. Ted zase bouchá něco na předku je to v servisu, je to veselé je to kasička. Jen co bude kapital poletí do bazaru at bojují jiný simply nadšenec. 

 

Nehledě na to že mi pořád něco hučí u hlavy, asi dveře špatně těsní, nikdo to neumí vyřešit je*at takové vozy. Kdyby mi to někdo čornul, tak bych to rozhodně neoplakal. Protože drahá pojistka u škodovky musí být, protože je to kvalitní české auto přece...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U pažoutů často zlobí elektrika, toho bych se u vyšších výbav bál. Jinak jezdím s kolegou do práce, má Toyotu motor a teď v zimě mi z jeho stylu jízdy vstávají poslední zbytky vlasů na hlavě. Studený start a plný plyn do kopce, řadí při 4500 otáčkách aby se prý motor dříve ohřál. Ovšem dělá to tak už 8 let a furt nic, motor drží...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Eletrika ? To je kec. Eletrika zlobí tak maximálně u škodovek.

Tak mám v okolí 508 v 2.0 HDi s 280K km na tacháči za 5 let a jediné co je děláno v motorovém prostoru je olej, rozvody a filtry takže ano myslím si to. Teď ho čekají teprve tlumiče a jednou měněné stabilizátory. Nehledě na to že 508 je koráb proti octavii a když budu chtít octavku v solidní výbavě vyjde mě na podobné prachy jako 508 v dvoulitru.

 

U 308 mě odrazuje 1.6 HDi má malou olejovou náplň a trošku jsou na to stížnosti, ale myslím si že když se jede na pevno do 15K na olej tak to zlobit nebude, nicméně půjdu po dvoulitru. a než připlácet 120 klacků za GT verzi tak radši 508 samozřejmě...

 

Navíc peugeot není u nás oblíbený, nemá tu přepálené ceny, hodně akčních slev. 2.0 HDi 508 se nechá u nás koupit za půl milionu nová. Nehledě na levné pojištění a nemusím se bát že ráno nebudu mít čím odjet. 

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...