Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Škoda, měl jsem Tě za sympatického řidiče autobusu, se kterým bych klidně jezdil a nebál se o to, že to se mnou napálíš do prvního semaforu. A co teď vůbec děláš? Na úřadu práce? :D

Vloženo
před 18 minutami, Sabiza napsal:

28 tisíc? Měním na každým autě po patnácti tisících... prostě nevěřím tomu, že se mají měnit po 60 tisících.

No jo, ale Ty kupuješ tyhle levný, tak proto je můžeš měnit každou chvíli...

Vloženo

Nevím, zda NGK jsou až tak moc lowcost jako nějaký no-name svíčky od VW. Ale je pravda, že na Fabii to nebylo žádný terno, stálo to pár korun. Na ropu to ale taky není žádná brutalita. 

Vloženo
před 3 hodinami, PANCHO napsal:

Upadne ten.vnitřek. A bohužel do.motoru

Tohle by asi mohl znát i Clint, kdyby si nechal tu 1.8 trochu dýl. Tohle vypadá na pravidelný dolejvání oleje, který asi nepotřebovalo jeho výměnu ... Co je to za motor?

Vloženo
Před hodinou, Sabiza napsal:

28 tisíc? Měním na každým autě po patnácti tisících... prostě nevěřím tomu, že se mají měnit po 60 tisících.

Copak u HTP víc nevydrží? Mně prostě vždy vydrží  předepsaný interval bez nějakých potíží.

Vloženo

Tuším, že by se měly svíčky na HTP měnit co 30 tisíc. Ale když je po roce vyndám, nestačím se divit, jak špatně vypadají... po nájezdu 12 tisíc km / rok je to fakt šílenost.

Vloženo

Ale to by spíš značilo nějaký problém - něco se děje s motorem. Kdysi v práci nám měnil servis (a zároveň majitel - půjčovna aut) svíčky na Feldě asi po 120 tkm - to už motor začal cukat, jinak do té doby frčel jako nový. :worthy

  • Pozitivní 1
Vloženo
před 35 minutami, Pawouk napsal:

Copak u HTP víc nevydrží? Mně prostě vždy vydrží  předepsaný interval bez nějakých potíží.

1.2 TSI u bratránka, pokud si auto šoural, tak to bylo ok. jak si dal plnej plyn a vytočil do 6000 otáček, tak to začlo cukat. měl najeto cca 80000km

Vloženo (editace)

No ale tam už měly bejt v 60tkm měněný ... Jinak to BWA má stejně jak novější TSI 1.8&2.0 interval dokonce 90tkm/6let, info tu padlo xkrát. Jen poslední 2.0 z OIII vracej zpět na 60tkm/4roky.

Editováno: , autor: rayx
Vloženo

moc  oleje,na 15t necelej pul litr,to neni moc,kdyz sem vyndal svicky  tak byli vzdy pekne,vypalene,ze tahle je cerna je proto ze sem poslednich  5km dojel na tri valce.  

Vloženo

No tak to by měl být olej z obliga. To byly PFR7S8EG? Možná to na ty přidaný koníky chtělo PFR8S8EG, tavba elektrody normální není. Jak dopadly zbylý tři?

Vloženo
před 4 hodinami, rayx napsal:

No ale tam už měly bejt v 60tkm měněný ... Jinak to BWA má stejně jak novější TSI 1.8&2.0 interval dokonce 90tkm/6let, info tu padlo xkrát. Jen poslední 2.0 z OIII vracej zpět na 60tkm/4roky.

JJ, to sedí, mě čeká první výměna v těch 90 tkm....

Vloženo

Mě se to zdá taky dost km, ale nijak mě to neznepokojuje.

Jinak si o ně při výměně asi taky řeknu, jen pro zajímavost.

 

Petrr já nechám maximálně udělat rozvody.

Nějaké generálky mě nezajímají.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Rapid ma predpis 60tis/4roky a to jsou si myslim stejny iridiovy svicky za 400kc kus co maji i vykonejsi varianty ( nebo se pletu) ja je tedy uz menil myslim pri 55tis a nic zvlastniho jsem na nich nenasel. Tehda jeste v AS jsem si je nechal vratit. Taky je pravdou ze ten typ svicek se ani jinde sehnat pod 350 nedalo.

Vloženo
před 58 minutami, Clint napsal:

Kupte si chrochtáka a nemusíte svíčky řešit vůbec :D

Ale jdi ty brepto - máš je tam také. A zlobí občas i ony.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...