Petrrr Vloženo 7. Říjen 2017 Vloženo 7. Říjen 2017 No to ja bych radeji Subaru XV ta ty prazsky nesilnice s kostkama a pasama pro tramvaje a dirama ideal.
kokta7 Vloženo 7. Říjen 2017 Vloženo 7. Říjen 2017 před 10 hodinami, beuticek napsal: No to já bych radši tu fabii Prejedes nerovnost na silnici a vzadu to mlati a sploucha nadrz ale tak na mlaceni od zadni napravy si zvykly i z oktavie za 600k KČ
beuticek Vloženo 7. Říjen 2017 Vloženo 7. Říjen 2017 Jo, ale lepší než nějaký bzučící sršeň. Aspoň to má motor. Já to stejně řešit nemusím, protože na služební nemám nárok a soukromá oktávka mi naprosto vyhovuje. Viď, Clinte? 2 1
Clerfayt Vloženo 7. Říjen 2017 Vloženo 7. Říjen 2017 (editace) JJ. Nad octavii není. Snad nám ji manažeři ve VW, nebo v Bruselu časem nezmění. Editováno: 7. Říjen 2017, autor: Clerfayt 1
Clint Vloženo 8. Říjen 2017 Autor Vloženo 8. Říjen 2017 Jo, ale lepší než nějaký bzučící sršeň. Aspoň to má motor. Já to stejně řešit nemusím, protože na služební nemám nárok a soukromá oktávka mi naprosto vyhovuje. Viď, Clinte? [emoji3] Moje řeč. Jsme na tom stejně čeče. Máme ještě auto s motorem a doufám, že vydrží ještě řadu let. [emoji6] 2
Petrrr Vloženo 8. Říjen 2017 Vloženo 8. Říjen 2017 Clintova tenka cervena linie. Vite co to je? Najezd 100tis km nebo 4 roky, dle toho, co nastane drive. [emoji23] 3
kokta7 Vloženo 8. Říjen 2017 Vloženo 8. Říjen 2017 (editace) potom škofin, výhodný prodej na protiučet a výhodná pojistka od škofinu Editováno: 8. Říjen 2017, autor: kokta7
Clint Vloženo 8. Říjen 2017 Autor Vloženo 8. Říjen 2017 Až bude kinderRapid na vrakáči s vysypanym motorem, naši ropáci budou akorát dobře zajeté 1
beuticek Vloženo 8. Říjen 2017 Vloženo 8. Říjen 2017 To ještě dlouho nehrozí. To jsou jen kecy a zatím si to nikdo nedovolí. Nevěřím tomu. 1 1
Petrrr Vloženo 8. Říjen 2017 Vloženo 8. Říjen 2017 Clinte ty optimisto. [emoji23] [emoji23] [emoji23] Skutecnost je takova, ze ta tva kralovna bude na tom vrakaci fungovat jako podstavec pro Rapida. [emoji23] 1
Clint Vloženo 8. Říjen 2017 Autor Vloženo 8. Říjen 2017 V Německu realita. U nás viz. beuticek Jaká realita? Nesmí tam jen staré vojeté dýmovnice 1 1
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2017 Vloženo 9. Říjen 2017 Prdlajs, od 1. ledna 2018 Stuttgart zákaz dieselů až do normy EURO5 - mimo jiné i OIII, EURO6 bude evidentně následovat vzápětí. A pozor, toto nařídil soud, ne radnice! Což je velmi nebezpečné, s tím už nikdo nic neudělá. Soudce jaksi ve volbách nevyměníš. 3
Petrrr Vloženo 9. Říjen 2017 Vloženo 9. Říjen 2017 Němci začínají být ve všem ještě víc vyplatlaní než Ti Angláni. No ještě že nejezdím do Stuttgartu. Moment, já ale vlastně nemám dehet, tak můžu kdybych chtěl. Někteří si budou muset přesednout na metro a svého dehta nechat na předměstí čmoudům. 2
Clerfayt Vloženo 9. Říjen 2017 Vloženo 9. Říjen 2017 (editace) Být Tebou se moc neraduji. Němci jsou sice totál degenerovaní úchyláci a momentálně se ukájejí na NOXech . Ale bojím se že jim brzy dojde ,že přímovstřikový benzíny hulejí milionkrát více než diesel s DPF. Tak začnou perzekuovat benzíny bez GPF. Ješte by jim mohlo docvaknout že PM jsou daleko rakovinotvornější než NOXy. Ale ještě jim to v jejich neziskovkach nikdo neřekl.... Editováno: 9. Říjen 2017, autor: Clerfayt
Clerfayt Vloženo 9. Říjen 2017 Vloženo 9. Říjen 2017 Ten Tvůj Rapid z toho dostane takovej šok, že se mu z toho potká motor. 2
beuticek Vloženo 9. Říjen 2017 Vloženo 9. Říjen 2017 Doufám, že se jí ve ve velkém měřítku už nedožiju.
Doporučené příspěvky