Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Aby člověk jenom nechválil, mechanik mluvil obecně o současných vozech, bohužel a to my ale víme, se do aut dostává mraky čínských a tomu podobných jiných výrobců, ačkoliv se údajně kdysi ve Škodovce vychloubali, že nic čínského a polského se v autech nikdy neobjeví. Tomu samozřejmě odpovídá klesající úroveň kvality, což v dnešní době nikoho nepřekvapuje, tedy kromě Plačky. Ale tohle je trend všech automobilek, bohužel koncernu nevyjímaje. Takže mi říkal, že vlastně už není co pořádně koupit. Lidé chtějí hlavně ty sračičky, infotainment, zábavu na palubě, conectivitu a asistenty, ale jestli se tomu budou po sto tis. km točit kola, to je prej nezajímá. :(

 

  • Pozitivní 5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 42 minutami, stafa napsal:

OK, so Stanmarom ste ma upokojili... Ako, veľa som najazdil na Škode 100, dokonca som istý čas vlastnil aj poľský Fiat - maluch... Tak snáď až také strašné ako v týchto raketách to s tým hlukom nebude... :D

 

A od té doby jezdíš vlakem ?

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ti povim zanedlouho. Stryc bude mit obe.

Ted autosalon a Kia Stinger 4x4 triceletrilitry, nevypada zle. Kluci zdejsi zavodnici by jeste slintali.

 

Ze nic poradnyho neni? Japonci pokud nejde o Nissan ( s vyjimkou GTR) jsou posledni mistri kvality vyrobnich linek.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ano. Ovsem zaruka na kastli davaji stejnou jako Deutsche Autos. Navic, radeji budu mit kvalitni auto i kdyz rezavejici po case. Nez nejakou sice nerezavejici sunku kde se bojis jestli tomu neskoci rozvody, neodejde DSG, EGR, DPF hned po zaruce a nebo jestli se tomu neprehrivaji vyfukove svody uz od novoty. Navic kdo dnes ma auto od novoty dele nez 10 let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Clint napsal:

Stafo, hlavně pozor na kindernákazu, Pawouk se už stihl od plačky Petrrra nakazit a nechce ho to pustit ;) Je to vražedná choroba a může se stát, že člověk skončí u korejců :D

jj, právě koukám na tohle. :rolleyes:  Už jsem to viděl na živo a nevypadalo to špatně. Nicméně žádná láce to zrovna není, šest set klacků....

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 36 minutami, Petrrr napsal:

To ano. Ovsem zaruka na kastli davaji stejnou jako Deutsche Autos. Navic, radeji budu mit kvalitni auto i kdyz rezavejici po case. Nez nejakou sice nerezavejici sunku kde se bojis jestli tomu neskoci rozvody, neodejde DSG, EGR, DPF hned po zaruce a nebo jestli se tomu neprehrivaji vyfukove svody uz od novoty. Navic kdo dnes ma auto od novoty dele nez 10 let.

Po tom lehkym skandalu, co Nissan obchazel 20let vystupni kontrolu, to zacina mit lehky trhliny. A ono to zas tak svetoborny taky neni. Rozvody jsou obecne problem, bohuzel to uplne neni zamer automobilek motor podelat, ale jde o spoustu jinych aspektu. Automaticke prevodovky vyzaduji servis, vetsina lidi ho nedela a proto odchazeji, nejak v tom nevidim zasadni problem. EGR a DPF jsou jasne zalezitosti. S tim musi ty lidi pocitat, kdyz touzi po nafte na jezdeni po Praze... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...