Tragedie_v_JZD Vloženo 4. Březen 2018 Vloženo 4. Březen 2018 Před hodinou, skodaforum20 napsal: Ted jsem měl na několik dní O3 FL s 1.4 TSI s man. převedovkou a i tady je to prostě málo. Já bych ten motor nechtěl. Do města je to v pohodě. Spotřeba na palubním PC 6,8l/100km (90% dálnice, max 140km/h), podle tankování 7,1l/100km. To by me tajimalo, co by byla takova idealni motorizace do o3 ... 5l 500kw s dvema turby? Nebo? 1
stanmar Vloženo 4. Březen 2018 Vloženo 4. Březen 2018 A co teprv 1,0 TSI . Tahle motorizace teprv budí vášně (hlavně v těch co s ní ani nejeli jen ji viděli na obrázku v popisku) 2
stanmar Vloženo 4. Březen 2018 Vloženo 4. Březen 2018 No tak to pak některé členy budou ovívat mrákoty, zvlát když napíšeš jaký je to žihadlo
skodaforum20 Vloženo 4. Březen 2018 Vloženo 4. Březen 2018 To by me tajimalo, co by byla takova idealni motorizace do o3 ... 5l 500kw s dvema turby? Nebo? Pro mě je ideální motorizace 2.0 TDI se 110kW s DSG. 140kW verze má již AdBlue. Já jezdím 90% delší trasy po dálnicích s průměrnou spotřebou kolem 5,6l/100km (podle tankování, 18ti palcová kola). Do města a na kratší trasy by ta 1.4 popř 1.5 TSI byla asi ideální. Každý si musí zvolit motorizaci podle používání. 1
Tragedie_v_JZD Vloženo 4. Březen 2018 Vloženo 4. Březen 2018 1.4 nebo 1.5 na kratsi trasy? Wtf? Jak vykon souvisi s delkou tras? To jako ze 1.4 bude po 100km unavena? tim spis ze jezdis delsi trasy - jaky jenrozdil mezi 110kw naftou a 110kw benzinem? Tyhle blaboly jsou fakt usmevne
stanmar Vloženo 4. Březen 2018 Vloženo 4. Březen 2018 Asi záleží na celkovém nájezdu, zda je auto soukromé, či nikoliv atd. Já mám nájezd do 15 tkm ročně, takže je pro mne zbytečné mít diesel a navíc nemám naftu rád jako kapalinu (třeba když mi v právci nateče do rukávu při výměně naft. filtru ...brrr).
skodaforum20 Vloženo 4. Březen 2018 Vloženo 4. Březen 2018 1.4 nebo 1.5 na kratsi trasy? Wtf? Jak vykon souvisi s delkou tras? To jako ze 1.4 bude po 100km unavena? tim spis ze jezdis delsi trasy - jaky jenrozdil mezi 110kw naftou a 110kw benzinem? Tyhle blaboly jsou fakt usmevne [emoji4] Ne, tak jsem to nemyslel. Osobne mi ta 1.4 TSI prisla mdla a linejsi (pri plne nalzenem aute, nutno dodat, ale stejne jezdim i se svou 2.0TDI, rozdil taky ovlivni typ prevodovky). Papirovy vykon neni vsechno. Netvrdim, ze je unavena. Vice nez 1l/100km rozdil na spotrebe. Asi se shodneme na tom, ze benzin je na kratsi trasy nebo jezdeni po meste vhodnejsi reseni.
Tragedie_v_JZD Vloženo 4. Březen 2018 Vloženo 4. Březen 2018 V cem ta vhodnost spociva? Nebo mate na mysli jen tu spotrebu? Nebo i nejaky jiny aspekt? ja jenom ze na delsich cestach clovek jede konstantne 140... a tam je preci jedno, jestli tech 140 jede 110kw nafta nebo 110kw benzin... nebo treba litrovy 85 kw benzin....
Clint Vloženo 4. Březen 2018 Autor Vloženo 4. Březen 2018 No na dálniční přesuny a delší vzdálenosti je prostě nafta lepší, úspornější, zejména ve vyšších rychlostech. O tom žádná. Mohu porovnat, benzín jsem měl. Na druhou stranu zase se teď v zimě motor pomaleji ohřívá než benzín. 1
Petrrr Vloženo 4. Březen 2018 Vloženo 4. Březen 2018 1litr pri rocnim najezdu do 25tis nehraje roli. To se dehet totiz nezaplati v rozumnem case. Pokud ovsem nekdo jezdi sluzebne 30-70tis rocne neni o cem se bavit. 2
Clint Vloženo 5. Březen 2018 Autor Vloženo 5. Březen 2018 No já mám mezi 1,8 tsi a 2,0 tdi nyní 1,8 litru k dobru. To znamená, že každý měsíc mám v peněžence 1450 korun navíc. To v bistru nenajdeš ani kdybys běhal celé dny s Vencou po nádraží [emoji23] Na druhou stranu třeba 1,4 tsi žere jen cca o litr víc a rozdíl se tak trochu maže. 1
Petrrr Vloženo 5. Březen 2018 Vloženo 5. Březen 2018 Zvlastni ze jsi tehda delal test spotreby 1.8 TSi kdyz si ji mel vs. pujcena 2.0 TDI a deklaroval si uplne jiny rozdil pri stejne trase. [emoji23][emoji23][emoji23]Asi zafungoval tzv. Clintuv vliv. Tedy cesky receno, chval co mas abys tomu zacal sam verit, dle potreby. [emoji23][emoji23][emoji23]
stanmar Vloženo 5. Březen 2018 Vloženo 5. Březen 2018 Tak předně je to o stylu jízdy, tehdá se kasal že jezdí po dálnici 150 -160km/h a honí se s dieslovými oktávkami - dneska je z něj kloboukář v naftě 1
Petrrr Vloženo 5. Březen 2018 Vloženo 5. Březen 2018 Jj, to je pravda. Clinta osvitil naftovy guru a specialista na uspornou jizdu H+C svou kapesni svitilnou a od te doby jezdi na spotrebu. Skoda ze se nebavi s Pawoukem, mohli by spolu na dalsi rocnik Eco Run..[emoji23][emoji23][emoji23] 1
Clint Vloženo 5. Březen 2018 Autor Vloženo 5. Březen 2018 Zvlastni ze jsi tehda delal test spotreby 1.8 TSi kdyz si ji mel vs. pujcena 2.0 TDI a deklaroval si uplne jiny rozdil pri stejne trase. [emoji23][emoji23][emoji23]Asi zafungoval tzv. Clintuv vliv. Tedy cesky receno, chval co mas abys tomu zacal sam verit, dle potreby. [emoji23][emoji23][emoji23] To nebylo relevantní, chce to delší dobu a různé podmínky. Teď to ovšem sedí. Jezdím stejným stylem.
beuticek Vloženo 5. Březen 2018 Vloženo 5. Březen 2018 Hele, nalejme si čistého vína. Diesel je méně citlivý na jízdní styl, takže má menší rozptyl spotřeby. To je fakt, tak se s tím smiřte . A teď mě můžete ukamenovat. My se s Clintem za naftu nestydíme . 1
Clint Vloženo 5. Březen 2018 Autor Vloženo 5. Březen 2018 Přesně tak, my jsme naftoví labužníci [emoji23] Mimochodem nejnovější zprávy od servisaka koncernu... Serou se sedmistupňové automaty a to že kurevsky hodně. Nějaká asi výrobní vada. Nevím přesně, ale byl jsem od nich silně odrazován. Nejedná se údajně o DSG.
Clint Vloženo 5. Březen 2018 Autor Vloženo 5. Březen 2018 Jo ty pumpy prej kolem 150 tis km odchází na našich dvoulitrech, tlumiče jak měl Honza prej drží. Jenže pumpa se vždycky dělala s rozvodama kolem kila, takže to není nic zvláštního.
Clint Vloženo 5. Březen 2018 Autor Vloženo 5. Březen 2018 A nevíš při jakým nájezdu? Zjistím pak podrobnosti, ale prej na tom není co opravit. Takže výměna [emoji23]
motosman Vloženo 5. Březen 2018 Vloženo 5. Březen 2018 Škodovka má dnes už jen dsg, né? Kdom manuálu.S benzínem se musí umět. To už chce opravdového pilota. ;-)Jinak prý 1.5 TSi u nás jezdí za 10-12 litrů. To je tak, když dáš benzín traktoristům. 2
Sabiza Vloženo 5. Březen 2018 Vloženo 5. Březen 2018 Tolik let vývoje a stejně to furt stojí za hovno. 1
15degren Vloženo 5. Březen 2018 Vloženo 5. Březen 2018 ono udělat kvalitní kurvítko, které chcípne akorát po záruce, není žádná prdel... 1 1
Doporučené příspěvky