Přejít na obsah

OIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Když si na kameru zvykneš je to podle mne moc dobrá a užitečná věc.

Je to stejný, jako když si zvykneš na servořízení nebo na ABS/posilovač brrzd - a pak se najednou ocitneš v situaci, kdy ani jedno "udělátko" nemáš k dispozici, ať už z důvodu jeho poruchy, nebo proto, že jseš donucenej přesedlat na "koně", kterej tím vybavenej není. A pak s hrůzou zjistíš, že jseš se svým "já jsem zvyklej couvat jen podle kamery" v podstatě v prdeli jak Baťa s dřevákama...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu podivení nad točnicovém přívěsu bych dodal že v cizině je běžný u AL dlouhého provedení a viděl jsem ho již kolikrát na D. dálnici. A tahaj to Passaty a Audiny a samozřejmě i SUV.

Jinak mám 6 aut a tak se bez kamery obejdu, protože je to jen cesta k lenosti. Radši mám kamery se záznamem na hlídání co se děje předemnou a zamnou. To mi zachránilo již 80 Tkč kdy vyník ujel. Takže tyto kamery maj smysl, ostatní nepovažuju za nutnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obě kamery běží stále, jen je omezuje kapacita karty. Takže když se nic neděje tak se stále po třech až čtyřech hodinách záznam přemazává, Abych to tam ručně záběr zablokoval nemá celkem výrnam, od toho G senzor v akutném případě.

Ty vleky jsou dobré pro převoz dlouhého materiálu, třeba já jednou vezl 12m dlouhé  I 240 a byl to docela horor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Libor TDI

jenže můj osobák má celkovou hmotnost jízdní soupravy 5750 Kg, a je to kategorie M1G. Takže já můžu klidně takat takovej vlek a přitom neplatit zatracený mýto které je jinak od 3,5 tuny výše.

Jinak ta kamera samozřejmě není nic platná ani při tahání vozejčku vhodného velikostí pro Octávku. Není nad umění couvat podle zrcátek s jakýmkoliv autem a vlekem. Všechny tato extra systémy i jako automatické parkování nevychovají dobré řidiče a pokud jednou přesednou do auta bez zázračných systémů tak budou v koncích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co toto?  Nový Passat má mít asistované manevrování s přívěsem (jakou formou to bude provedeno ještě není zvěřejněno).

 

Pawouku, to mi řekni kam na ty informace chodíš, jak to zvládáš všude šmírovat a hledat takové informace - klobou dolů tedy! (nemůžu najít toho správného smajla) - už se na Tebe těším! a to myslím vážně, nikoli ironicky...  kupodivu z fotek ze srazu jsi mi byl sympatický... a kupodivu jsem hned tipoval, že jsi to Ty ...  :kol-47:

 

jj, ono dnes i jak funguje hodně spolehlivě PLA 2.0 či podélně 1.5, fakt neskutečný.  občas se jim i něco hodně povede ;)

 

PLA 2.0 je mazec - zvykl jsem si na něj tak moc, že ho mám opravdu rád! nicméně používám ho jen na tzv. stress parking nebo naopak pro vyparkování z řady vozidel, to je panečku paráda!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Strýček Google umí (kromě tun balstu) občas najít i zajímavé informace.  A diskuse třeba zde na foru mně občas "donutí" trochu hledat a doplnit si znalosti. Nic jiného v tom není. Takže to zde vždy není jen "ztráta" času při správě fora. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...