Červen 4, 201411 r Sakra tento příspěvek svědčí o tom že asi sorento kameru nemá protože kdyby ano, tak by to byla naprosto nepostradatelná věc...
Červen 4, 201411 r Když si na kameru zvykneš je to podle mne moc dobrá a užitečná věc. Je to stejný, jako když si zvykneš na servořízení nebo na ABS/posilovač brrzd - a pak se najednou ocitneš v situaci, kdy ani jedno "udělátko" nemáš k dispozici, ať už z důvodu jeho poruchy, nebo proto, že jseš donucenej přesedlat na "koně", kterej tím vybavenej není. A pak s hrůzou zjistíš, že jseš se svým "já jsem zvyklej couvat jen podle kamery" v podstatě v prdeli jak Baťa s dřevákama...
Červen 4, 201411 r už jsem od víc lidí slyšel a já to také tvrdím, ač jsem s kamerou couval asi jen 5x, že s čidly kolem dokola auta jako má Park. Assist. 2.0 (12 ks) se couvá a parkuje mnohem líp než s kamerou...
Červen 4, 201411 r Ta u Yetiho může mít oboje-Park Asist 2.0+kameru a u OIII od září taky oboje.Ideální je kombinace obou.
Červen 4, 201411 r Kokta, to je asi tak trochu to nejdůležitější, ne?! Kamera je určitě užitečná věc, to je fakt. To že ji Škoda v Octavii až doposud nenabízela je celkem ostudné, ale co už. Upraveno Červen 4, 201411 r od Sanek81
Červen 4, 201411 r Ale ruku na srdce, kolik z nás kameru nemá ani teď a kolik z nás má kontě kolik sražených psů/lidí/ježků atd?
Červen 4, 201411 r K tomu podivení nad točnicovém přívěsu bych dodal že v cizině je běžný u AL dlouhého provedení a viděl jsem ho již kolikrát na D. dálnici. A tahaj to Passaty a Audiny a samozřejmě i SUV. Jinak mám 6 aut a tak se bez kamery obejdu, protože je to jen cesta k lenosti. Radši mám kamery se záznamem na hlídání co se děje předemnou a zamnou. To mi zachránilo již 80 Tkč kdy vyník ujel. Takže tyto kamery maj smysl, ostatní nepovažuju za nutnost.
Červen 4, 201411 r Tak až nějaký takový vlek za autem potkáš, tak hlavně zapni tu onboard kameru a pak sem dej záznam kde to bude vidět, jezdím DE dost často a nic takovýho jsem tam ještě nepotkal, za malými náklaďáky ano, ale za SUV nebo osobákem ne
Červen 4, 201411 r Obě kamery běží stále, jen je omezuje kapacita karty. Takže když se nic neděje tak se stále po třech až čtyřech hodinách záznam přemazává, Abych to tam ručně záběr zablokoval nemá celkem výrnam, od toho G senzor v akutném případě. Ty vleky jsou dobré pro převoz dlouhého materiálu, třeba já jednou vezl 12m dlouhé I 240 a byl to docela horor.
Červen 4, 201411 r Pro ty kteří nevěří že je to běžný i za osobákem. U toho je nějaká couvací kamera na bačkoru.
Červen 4, 201411 r Konecne se objevil ten pravy duvod, proc s tim Skodovka tak dlouho cekala. Temer vsichni totiz vozi denne za autem tuhle hruzu, takze je to v podstate zbytecna vybava.
Červen 5, 201411 r Než se Škoda rozhoupe kdy kamery dát do serie tak to bude alternativně řešitelné pomocí např. chytrého handy a Bt kamery. Ten technologickej pokrok jde někdy rychleji než plánování výrobce.
Červen 5, 201411 r Tohle jsem viděl tak maximálně za tou větší dodávkou (nevím jak to líp nazvat) ale za osobákem to je k smíchu..
Červen 5, 201411 r Pro ty kteří nevěří že je to běžný i za osobákem. U toho je nějaká couvací kamera na bačkoru. Tak toto je idealni na rodinne nakupy do supermarketu.... Upraveno Červen 5, 201411 r od bitttpower
Červen 5, 201411 r @Libor TDI jenže můj osobák má celkovou hmotnost jízdní soupravy 5750 Kg, a je to kategorie M1G. Takže já můžu klidně takat takovej vlek a přitom neplatit zatracený mýto které je jinak od 3,5 tuny výše. Jinak ta kamera samozřejmě není nic platná ani při tahání vozejčku vhodného velikostí pro Octávku. Není nad umění couvat podle zrcátek s jakýmkoliv autem a vlekem. Všechny tato extra systémy i jako automatické parkování nevychovají dobré řidiče a pokud jednou přesednou do auta bez zázračných systémů tak budou v koncích.
Červen 5, 201411 r Autor A co toto? Nový Passat má mít asistované manevrování s přívěsem (jakou formou to bude provedeno ještě není zvěřejněno).
Červen 5, 201411 r jj, ono dnes i jak funguje hodně spolehlivě PLA 2.0 či podélně 1.5, fakt neskutečný. občas se jim i něco hodně povede Upraveno Červen 5, 201411 r od kokta7
Červen 5, 201411 r A co toto? Nový Passat má mít asistované manevrování s přívěsem (jakou formou to bude provedeno ještě není zvěřejněno). Pawouku, to mi řekni kam na ty informace chodíš, jak to zvládáš všude šmírovat a hledat takové informace - klobou dolů tedy! (nemůžu najít toho správného smajla) - už se na Tebe těším! a to myslím vážně, nikoli ironicky... kupodivu z fotek ze srazu jsi mi byl sympatický... a kupodivu jsem hned tipoval, že jsi to Ty ... jj, ono dnes i jak funguje hodně spolehlivě PLA 2.0 či podélně 1.5, fakt neskutečný. občas se jim i něco hodně povede PLA 2.0 je mazec - zvykl jsem si na něj tak moc, že ho mám opravdu rád! nicméně používám ho jen na tzv. stress parking nebo naopak pro vyparkování z řady vozidel, to je panečku paráda!
Červen 6, 201411 r Hravec - s tim parkovacim asistentem pro privesy se tak nejak uspesne pochlubili vsude a media to hezky roznesla. Bylo to vetsinou uvadeno jako jeden znovych vyznamnych prvku vybavy ;-)
Červen 6, 201411 r Pawouk:Někde jsem o tom couvání s přívěsem četl,kde nevím,ale bylo to tam,že to bude couvat samo a směr si budeš nastavovat ovladačem od zrcátek.Ale co je na tom pravdy..Počkal bych na červenec,kdy mají Passat B8 představit.
Červen 6, 201411 r Asi na http://auto.idnes.cz/novy-volkswagen-vw-passat-dcb-/ak_aktual.aspx?c=A140523_151300_ak_aktual_fdv jsi to četl.
Červen 6, 201411 r Autor Strýček Google umí (kromě tun balstu) občas najít i zajímavé informace. A diskuse třeba zde na foru mně občas "donutí" trochu hledat a doplnit si znalosti. Nic jiného v tom není. Takže to zde vždy není jen "ztráta" času při správě fora.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.