Přejít na obsah

Divné chování Climatronicu


emsicz

Doporučené příspěvky

Ahoj, teď jak přišly vedra, objevil se mi na Supu problém: když stojí, vypne se klimatizace a vyskočí teplota motoru.

 

Jak se to projevuje:

 

1) Když přepnu klimatronic do módu ECON, nebo zpět na AUTO, tak přestane foukat, něco tam pošteluje a zase foukat začne, to je asi OK. No a já když jedu, mám to na AUTO a zastavím na křižovatce, tak to po chvíli udělá úplně přesně to stejné. Na displeji stále svítí AUTO, ale chová se to, jako kdyby se to samo přepnulo, protože po chvilce to přestane foukat zimu, něco pošteluje, a začne foukat jenom teplej vzduch (jako kdybych přenul na ECON, chvíli ještě fouká zima, ale postupně se to ohřívá jak je vypnutej ten kompresor). Ten ECON mód nikdy nepoužívám.

 

2) Když vozidlo stojí, a je zapnutá klima, stoupá teplota motoru až skoro k červenému poli. Klimatizace píše AUTO, ale fouká jenom vzduch z venku (viz výše). Když Climatronic úplně vypnu, teplota se zase pomalu srovná. Při jiždě Climatronic funguje normálně a teplota je v pořádku. Když v koloně stojících vozidel zastavím a vypnu motor a tím i klimu aby se to trochu ochladilo, je to po nastartování ještě víc zahřáté. To mě překvapilo, protože jsem zvyklej, že občas od auta odcházím a ještě slyším jak se točí ventilátor na baterku a dochlazuje, tak nevím jestli se netočil, nebo proč mi potom po nastartování ukazoval motor ještě větší teplotu. 

 

Motor 2.8 benzín, náplň klimatizace doplněna, nepomohlo. Všimnul jsem si toho když jsem teďka jel přes Prahu, stál jsem v koloně, ve stínu 38 stupňů (podle palubáku) a navíc na to pražilo slunce. Pozoroval jsem to ještě tejden, děje se to pořád, i v noci, akorát jsem si toho do teď nevšimnul. Je to k nevydržení - stalo se to už někomu?

 

Prolez jsem tady fórum a ještě internet ale nic jsem nenašel.

 

Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To divne chovni je prehraty chladic klimatizace, taky mi kompresor sem tam vypne kdyz mam rozehrate auto a stojim ale jinak za jidzdy uz pak ne ani kdyz zastavim. Kdyz ti skace ta teplota to vypada jako kdyby nefungoval ventilator a nebo jen spatne cidlo teploty, kdyz ani jedno tak je to termostat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ho koupil nový za 1400, ale s mojí slevou. Ale do dvojky se vejdeš. A pokud máš šikovný ruce, tak ani nebudeš muset odklánět chladičovku. Je to voprc, ale dá se to (mluvím teď o kabelech k ventilátoru, které vedou spodem a jsou přichyceny k plastu sponkama)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Dobrý den, mám problém s climatronic.

 

Klapka pod pylovým filtrem se pořád sama otvírá a zavírá. Při jízdě se to projevuje tak, že mi to uvnitř chvilku fouká silně za chvilku zase slabě.

 

Počítač mi ukazuje chybu :01274 - Servomotor pretlakove klapky (V71)

 

servomotor je funkční a ozubená kola jsou v pořádku.

 

Chyba nejde vymazat. Okamžitě se objeví znovu. Základní nastavení jsem prováděl 3x ale beze změn.

Máte s tím někdo zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...