Přejít na obsah

Superb 125kW CBBB udržba 4x4 manual 6 a chiptuning


kerky18

Doporučené příspěvky

Zdravim chlapci ako sa treba starat o 4x4? Je tam niekde v prevodovkach nejaky filter popripade ako casto menit olej prevodoviek a diferencialov ? A co hovorite o chiptuningu motora CBBB s 4x4 manualna 6 stupnova prevodovka. Kolko NM zvladnu diferencialy?

Co potom nato povie DPF filter?

Editováno: , autor: kerky18
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dik Suri. Vies popripade pichnut sem nejake screeny kde sa nachadzaju vypustacie a napustacie sruby + ake oleje a mnozstvo? Auto ma 130 000km a neviem ci to niekedy niekto robil ale bolo servisovane len v skode. Tak by som si to rad vymenil nemoze to byt zlozite. DIkes moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co viem tak superb mal vzdy 4ku haldex takze filter nema

 

 

olej v haldexe ma vypustak na 8 imbus smerom dopredu a napustaci na imbus hore , prevodovka ma vypustak imbus zboku vzadu a napustaci zhruba v polovici skrine , oleje tam idu rozdielne - HALDEX G  055175A2

 

DIFERAK G  052145S2 - TENTO IDE AJ DO TEJ PREDNEJ UHLOVEJ RPEVODOVKY , TAM JE K NAPUSTAKU AJ VYPUSTAKU HORSI PRISTUP ALE DA SA TO

 

cervene je napustak haldex , zlte vypustak haldex , zelene vypustak rozvodovky a cierne vzadu napustak , vsetko imbusy 

post-51372-0-99220300-1376852909_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super si jednicka mas moju pochvalu!!!! :kol-47: :kol-47:

Este by som sa poprosil nejake foto tej prednej uhlovej prevodovky napustaky atd.Vymena tiez 60tkm 3roky? Ked chapem je to ina ako klasicka prevodovka na 6kvalt. V tejto sa nemeni olej pravidelne? myslim klasicku prevodovku. tam ide 75W90? ked ano kolko cca litrov? Pomenim vsetko naraz a bude svaty pokoj

Editováno: , autor: kerky18
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nasiel som tuto temu:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5692616-VW-Tiguan-2009-Changing-Haldex-Differential-Manual-Transmission-and-Engine-Fluids 

a je tam cely postup na vymeny vsetkych olejov zospodu vratane IV Haldexu.

 

7220260602_e352d9d628_c.jpg

 

Takze toto je predok cely. Ta predna uhlova prevodovka sa rozumie na tomto obrazku v popise front differential?

dikes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Zdravim chalani. Chcem sa opytat daval som predcasne pri 135tkm menit rozvody na svojom bcku 125kW 4x4. Par tyzdnov nato mi kamarat ktory mi predal auto povedal ze pri rozvodoch sa sucasne meni nejaka tycka koli ktorej musi ist dole olejova vana. Ta tycka ma nieco spolocne s 4x4 zevraj ked sa opotrebuje a zvykne pri 150t km a viac tak prestane ist cerpadlo ci co co (uz nepamatam presne) co vhana olej niekam. Zevraj stoji velmi malo (o cenu neide) len je to pravda??meni sa daco take pod olejovou vanou? O 1500km budem menit olej tak nech sa to slravi pri tej prilezitosti.

dik za postrehy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kerky18: Zeptej se přímo na VW-clubu uživatele "sharik4x4" ..... tento klubák hromadně opravuje právě tyto problémy.

 

Já už se taky minulý rok ptal... mám ale jiný motor, než ty (CR. II. generace)

viz. sharikova odpověď na VW-foru:

 

 

prassat píše:
Ahoj hoši, neví někdo, jak jsou na tom CR TDi MR 2011 (CFFB) ?

Tam už to řešit nemusíš,tam to funguje bez problémů.

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne precital som tam celu temu ale snad jeden alebo dvaja tam mali superbov. Cudujem sa ze tuna na fore to este nikto neriesil ved 2.0tdi ci silnejsie alebo slabsie tu je pozehnane. Tie agregaty sa davali aj do octavii tusim...

Musim napisat tomu sharikovi ci to robi aj postou. Predsa mam k nemu pozehnane vela km z vychodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Největší průser je to u PD motorů kde je to poddimenzovné. U CR motorů je prý problematika mnohem menší, navíc Octávia nemá vyvažovací hřídele a tak tam není ani ta slavná tyčka náhonu...

Proto zde, na Škoda fóru tato problematika není (zatím) zmiňovaná.

TDi motorů bude v sekci Superb2 určitě nadpoloviční většina, zatím jsem nezaznamenal, že by zde někdo přidřel motor či turbo protočení tyčky (šestihranu).

U Passatů se tak děje mnoho častěji, kde je často ještě právě PD motor.

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...