Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

Tak náchylnější je na to nafta, jak se to auto klepe, vibruje, tak se ty plasty víc rozvržou. Hodně pazvuků je právě při určitých otáčkách (kolem 2tis) u nafty, začne spousta věcí rezonovat (z palubky výdechy, rámečky, rádio a dveře). Pak taky záleží na podvozku, já mám 18" + sport podvozek a top se jeví s naftou jako uplně nejhorší varianta.

 

Taky jsem vypozoroval, že jak mi rozebírali palubku kvůli té vadné klapce climatroniku, tak na co šáhli, to rezonuje. Ona je to pravda, že do palubky a sloupků raději nešahat....když se nemusí.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne vrzal průduch u spolujezdce... Byl vyskoceny celý... Tak jsem ho tam zatlačil zpátky... Jinak obecně dílenské zpracování dle mého katastrofa... Už na to kašlu... První a poslední simply clever... Jízda jinak ok, i jízdní vlastnosti... Škoda...

Editováno: , autor: marek_proksa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

takze uz mne nebavilo, jak vsechno drnci a praska, a tak jsem to v ramci jinya kce nechal znamymu, at se mrkne. a od ty doby zas jak novy auto. nevim na jak dlouho, nicmene to nezakrineme ;)

 

pazvuky 'z' B sloupku - udajne souviselo s dverma, viz dal

divny pazvuky z dveri, od klepani, po skripani, vsechno mozny - blbe sesazeny, resp. sestelovany v kastli, takze pri nerovnosti se 'hejbaly' mirne. puvodne myslel, ze bude stacit doladit tu packu v kastli, co do ni zapada zavirani dveri, ale byl unavenej uz vrchni unasec/pant dveri, takze vymena. od ty doby pohoda. druhy dvere jsou prej na dobry ceste taky

rezonovani dveri, na ktery stacilo pri rezonanci zatlacit kolenem a prestalo to - prenejtovanej vnitrek dveri, udajne tam je nejakej plech, co neni chycenej defaultne ze vsech stran, a ten to dela (canton?)

 

jinak klasika, staci v prihradce dveri nechat 0.7l plast lahec, ktera ma par milimetru na klepani se a rados je na svete. je prima,z e mame tolik simply clever prijradek, ale neni mozny je pouziva, aspon pokud clovek nema rad hluk, kruci

 

ok ok, na zacatku jsem byl hodne optimistickej, jako ze nic nedrnci a nepraska. samozrejme obcas neco sem tma jo, nicmene v porovnani se stavem pred je to uplne zlaty 8-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, jelikož O3 vlastním zhruba 1 měsíc, tak už mám i nějaké postřehy k tomuto neoblíbenému tématu. O3 jsem si kupoval s vidinou, že kvalita interiéru bude na slušné úrovni - jsem typem člověka, kterému vadí různé cvrlikání, drnčení atd. :-). Bohužel přechod z BMW řady 3 je v této oblasti sakra rozdílem, byť BMW bylo 8 let staré a mělo cca 120 tis. km nalítáno...

 

Zjištěné problémy:

 

  1. cvrlikání od "špuntu" který drží zástrčku pásů, aby nesjížděla dolů. Vyřešeno, stačí na ten špunt nalepit podložku - udělal jsem to z takové té podložky, která se dává např. na židle (nohy), aby při posouvání nepoškrábaly podlahu. Samozřejmě jsem musel adekvátně vystřihnout :-) ODSTRANĚNO!!
  2. zejména na kostkách mi něco příšerně drnčelo jakoby v palubce u řidiče. Dlouho jsem nemohl přijít na to, kde je zakopaný pes. Myslel jsem, že to jde z budíků, ale nikoliv. Zjistil jsem, že je problém v topení, respektive trubce, která vede k nohám. Je celkem dobře přístupná, když se podíváte do prostoru nohou, chytil jsem za trubku a ta měla celkem pěknou vůli a při větších nerovnostech se klepala a přenášela nepříjemné pazvuky!!! Stačilo mezi trubku a plast palubky vrazit podložku (udělal jsem klubíčko z obyč pásky) a je klid :-) ODSTRANĚNO!!
  3. drnčí mi držák na lístky, který mám u předního okna, při přejezdu větších nerovností, spíše opět kostky, drnčí o sklo. Ještě řeším, co mezi "skla" vrazím, a tím bude problém odstraněn, je tam prostě vůle... Bude ODSTRANĚNO!!
  4. Občas něco cvakalo od zadní části vozu za spolujezdcem. Dělalo to ovládání, sklápění sedačky, stačilo tam "vrazit" trochu elektrické pásky, která vymezila vůli a je po problému. ODSTRANĚNO!!!
  5. Sem tam zaslechnu něco někde od spolujezdcových dveří - tapec jsem zatím nedemontoval. Byla uvolněná ta krytka zboku palubky, na kterou se "přibouchnou" dveře, trochu to pomohlo, respektive asi jeden z pazvuků zmizel, ale pořád tam něco cvaká. Asi něco ve dveřích, co rezonuje, anebo to chce "vycentrovat" dveře - někdo už tady něco podobného psal... NEODSTRANĚNO (nevím o co go) :-(!!!
  6. Sice nebude problém v interiéru, ale do interiéru se to nechutně přenáší :-(. Čím dál víc mi vrže přední náprava, v rámci záruky promazány silentbloky ramen (puky), nepomohlo, v úterý jim to jdu hodit na hlavu a budu otravovat dokud to neodstraní (výměna stabilizátorů, silentbloků, tlumičů??? - mrknu, jestli netečou, s tím prý jsou problémy..) TOTO MĚ TEĎ TRÁPÍ NEJVÍCE :-(

 

Víc jsem toho nevypozoroval, zadní náprava je OK, sedačky či strop taky :-). Jo, jinak auto O3 liftback, 4/2013, cca 75 tis. km, 1.8 TSi.

 

Editováno: , autor: tttt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vymontoval budíky v domnění, že jsou blbě usazené a drnčí - nebyly. Začal jsem tedy rukou poklepávat po palubce a daný zvuk jsem odhalil. Pod volantem mezi středovým tunelem a schránkou řidiče je plastová "výztuha" ze dvou částí. Pokud jsem se dotkl spoje tak drnčení mírně přestalo. Pokud jsem se dotkl té části pod volantem drnčení ustalo zcela. Pod plastem je kovová vzpěra palubky, oblepil sem ji materiálem pohlcující vibrace a mám klid.

před 9 hodinami, tttt napsal:

Zjištěné problémy:

1) Sem tam zaslechnu něco někde od spolujezdcových dveří - tapec jsem zatím nedemontoval. Byla uvolněná ta krytka zboku palubky, na kterou se "přibouchnou" dveře, trochu to pomohlo, respektive asi jeden z pazvuků zmizel, ale pořád tam něco cvaká. Asi něco ve dveřích, co rezonuje, anebo to chce "vycentrovat" dveře - někdo už tady něco podobného psal... NEODSTRANĚNO (nevím o co go) :-(!!!

Nebude to klasika - schránka spolujezdce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LiveBomb  jo, tak schránku jsem zaregistroval taky, když na ni zatlačím ustane to...

Clint  zkus to, ale mně to dělal výdech topení u řidiče, nicméně zkusit to můžeš...

 

Je toho opravdu dost a jsem z (ne)kvality škodovky dosti zklamaný!!! Mám porovnání s otcovým Peugeotem 2008 r.v. 2015, aktuálně 25 tis. km a mnohem lepší, občas mu něco zadrnčí na hrozných kostkách, kde mne to pomalu mlátí, jinak ticho. Hlavně, že si Němci hrajou na kvalitu a přitom Frantíci jsou na tom stejně ba spíše lépe....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou to nevhodně zvolené materiály, mají velkou tepelnou roztažnost a je zvolená jejich nevhodná kombinace při vzájemném dotyku.

U dvojky okty mi nic nevrzalo a tady je uplnej orchestr. Nejhorší je, že autorizáky to nechtějí řešit, při zkušební jízdě jsou najednou technici hluchý jak pařez, nebo řeknou, že je to normální a že to dělají i Audi. Nejlepší výmluva je ovšem typu "Podívejte se na auto, máte 18" kola a sport podvozek, tak to se nedivte pane".

 

Když je člověk tvrdej a trvá na svém, auto vám druhej den vrátěj s tím, že se závada neprojevila. Přitom se stačí rozjet a i můj 80ti letej děda, co pracoval celej život na Poldovce ve válcovnách a slyší hovno by tohle jasně slyšel.

Takže jsem už taky spoustu pazvuků vyřešil, ale spousta jich ještě čeká na chladnější období, aby se začaly projevovat. Bez rádia nejezdím, to bych se asi zbláznil.

Já osobně proti autu jinak nic nemám, jezdí dobře, nesype se a tak celé prostě funguje. Ale tyhle pazvuky, to je prostě nemoc.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Clint napsal:

Mě teď něco stále drnčí plastově tlumeně od spolujezdce, ale kastlik to zdá se není. Jakoby z palubky. Hlavně na kostkách je to znát. Mrknu na ten výdech vzduchu k nohám...

Zkusil bych se podivat na ty plastove boky palubky, me pomohlo je zevnitr vylepit tlumicim materialem.

 

Citovat

 

Vse co drnci postupne podlepuju timhle

Citovat

 

Jeste mi neco drnci pod Columbusem, tak cekam az mi z PRCu dojde pripavek na vytahovani a mrknu se tam. Bude to zas nejaka pitchovina.

Taky drnci tn kryt ovladani klimatizace, zda se ze to jde z palubky - ale asi prenos, jak se na nej pritlaci je klid. Nastesti se da vyndat po vyndani Columbuse, takze ho pak podlepim Foamem.

Editováno: , autor: LiveBomb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, Amundsen mi taky drnčí, zejména když je chladněji. Dělá to v určitých otáčkách, jako by rezonance. Už jsem psal, že to dělají ty kovové packy, za které to zezadu drží o palubku. Mají takové zoubky a jak se panel zacvakne do palubky, samy vyskočí a zapřou se zezadu o palubku. Jde o to, že je to kov na tvrdej plast. Pomohlo podlepení vnitřní části palubky v místě dotyku těch pacek měkkou páskou. Chtělo by to ještě vylepšit, bylo to narychlo, ale pomohlo to značně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

čauvec, tak po delší době opět hodím nějaké postřehy:

 

  • klasika, občasné "popraskání" od dveří při "kroucení" kastle - prostříkal jsem silikonovým olejem (který používám na šavle vidlice u horského biku) ty přižové (nakonec i všechny gumové) části dveří (viz foto) a už víc, jak dva týdny klid. Již proběhlo umytí, projetí přes bouřky a stále drží - když se znovu vyskytne, tak snadno aplikuji (ten silikonový olej nedělá bordel a nic se na něj nelepí (používám Muc off)

DSC_0896.JPGDSC_0897.JPG

  • dříve jsem psal, že mi něco jakoby drnčelo někde u spolujezdce či dveří, nedokázal jsem identifikovat. Při prohlídce vozu jsem v exteriéru narazil na uvolněnou část venkovního plastu, který se nachází u konce stěrače (viz foto - už po opravě). Auto jsem z jiného důvodu dával do servisu, tak jsem reklamoval tuto uvolněnou část. V ŠA to zřejmě přilepili a je po problému s drvčením :-). Tak se kdyžtak taky mrkněte, nebylo to moc vidět, jen když se na to člověk zaměřil...

DSC_0893.JPG

  • drnčení schránky od spolejezdce - asi se mi to podařilo eliminovat!!!! :-). Zjistil jsem, že to dělá ten otvírací mechanizmus, když člověk schránku otevře a vpravo nahoře nahmatá ten "ježdík" či jak to nazvat. V poloze zavřeno či otevřeno stačilo bouchnout do palubky u spolujezdce a hnusný zvuk se objevil, ale v poloze pootevřeno nikoliv... Takže opět jsem použil výše zmiňovaný silikonový olej a pořádně jej nastříkal na ten vršek otevíracího/zavíracího mechanizmu. Závoreň jsem zjistil, že nepříjemný zvuk se hooodně eliminoval, když jsem mezi vrchní část palubky vrazil klín (v mém případě zatím elektrickou páskou) - více ve foto. Dva týdny jezdím s autem i po horzných kostkách a schránka se zatím neozvala :-)!!!!

DSC_0894.JPG

 

Snad Vám to pomůže, nyní jsem z interiéru celkem spokojený, kvanta pazvuků jsem vyřešil. Bohužel, již třetí návštěva servisu mi nepomohla od odstranění vrzání přední nápravy (nyní čekám na vyjádření ŠA, zda povolí výměnu tlumičů).

 

Tom

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám OIII RS TDI rv. 2014, před nějakou dobou se mi začala objevovat rezonance z palubní desky, z míst jako by pod budíky, v okolí volantové tyče. Zvuk se objevuje při vyšších otáčkách.

Nemá někdo zkušenost ?  Nevím jestli to s tím může souviset, ale přijde mi, že přestal na 100% fungovat sound generátor, ale měl jsem sundaná torpéda, koukal jsem jestli je dobře

přišroubovaný a vše je ok, včetně připojených kabelů. Díky za rady nebo zkušenosti. Martin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 8. 2016 at 15:10, Bury napsal:

Ahoj, mám OIII RS TDI rv. 2014, před nějakou dobou se mi začala objevovat rezonance z palubní desky, z míst jako by pod budíky, v okolí volantové tyče. Zvuk se objevuje při vyšších otáčkách.

 

V 22. 7. 2016 at 17:40, LiveBomb napsal:

Tak jsem vymontoval budíky v domnění, že jsou blbě usazené a drnčí - nebyly. Začal jsem tedy rukou poklepávat po palubce a daný zvuk jsem odhalil. Pod volantem mezi středovým tunelem a schránkou řidiče je plastová "výztuha" ze dvou částí. Pokud jsem se dotkl spoje tak drnčení mírně přestalo. Pokud jsem se dotkl té části pod volantem drnčení ustalo zcela. Pod plastem je kovová vzpěra palubky, oblepil sem ji materiálem pohlcující vibrace a mám klid.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...