PaveloSK Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 http://auto.sme.sk/c/6944821/starsia-skoda-fabia-htp-dosiahla-rekordnu-spotrebu-26-litra.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas Krska Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 to je mazec no :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SOLTEK Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 nevěřim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 ja sem rad kdyz se dostanu na 6:-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 24. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2013 Podla mna to nie je absolutne realne.. Ani keby to roztiahli traktorom, pustili po rovine s tempomatiom na tej najoptimalnejsej rychlosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 Neni to mozne se seriovym autem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 No přijde mi to jako šílenost, když s 1,2 TDI Fabii Greenline se dostali tuším na 2,5L/100 km. Ale jak píše s-talker. Není to seriová Fabia, resp. taková, že jí táta vezme na závod a udělá rekord. To auto je zoptimalizované tak, aby jezdilo za co nejméně, to znamená, že motor je nastaven jinak, cesta všeho je čistá jak matka Tereza a filtry apod. věci tam nebudou úplně obyčejné atd. A když k tomu přidáte styl jízdy, jakým se jezdí tyto závody, tak se toho dá docílit. Ta Fabia 1,4 TDI s 3,09L/100 km bych řekl, že je seriovka, páč s tím autem se opravdu takhle dá jet, pokud se člověk meeeeega moc snaží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 no hlavne by me zajimalo co na to neni seriovy a podstatnejsi vec,... jaka byla prumerna rychlost :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 Oni mají v pravidlech, jakou průměrnou rychlostí musí jet. Myslím, že minimální průměrná rychlost je 50 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas Krska Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 To by mě zajímalo co je tam za úpravy :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 chtel bych vdiet tu trasu. to musi byt rovinka bez jakehokoliv kopecku aj kdybyb 20 metru kopec,tak to okamzite bere 4x tolik a hned se promitne nekolika desetinama ve spotrebe jezdim pul roku na spotrebu avim,ze kdyz jedu do prace rovinka a cast z kopce(studenej) dostanu se na 4 rovne litry nekdy 4,2 nekdy aj 4,5 podle toho jak dlouho stojim na krizovatce,ale kdyz jedu z5 je vic cervenych a jedu prudky kopec a sem na 6-7 litrech a ten kopec ma 300metru. nejmensi spotrebu co sem dosahl s 1,9TDI bylo 3,5 litru cistou rovinku sem nikdy nejel. no HTP kurna zere asi o 3 litry vic,takze mi to pripada jako opravdu nemozne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 (editace) se svým HTP sem jel minulej týden v noci z prahy domů za 5.0l/100km . trasa cca 150km - kochačka edit: trasa Ikea zličín - Frýdlant http://www.mapy.cz/#!x=15.511475&y=50.482028&z=7&t=r&q=ikea%2520zli%25C4%258D%25C3%25ADn&qp=10.864497_48.541371_19.981966_50.913185_6&rc=14.297486_50.050627_15.079741_50.921394&rl=14.2974861%C2%B0E%2C50.0506267%C2%B0N_Fr%C3%BDdlant%2C%20okres%20Liberec&rp={%22criterion%22%3A%22fast%22} Editováno: 25. Září 2013, autor: tomik.cesko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 O 3 litry více? Podle mých propočtů doma podle tankování, tak moje 1,4 TDI žere o půl litru méně než moje 1,2 HTP v dlouhodobé spotřebě paliva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 HTP jezdim mesto s kratkou fabkou co ma najeto 27 tis kmza 7,5-8 z TDI jezdim 4,5-5,9 nikdy nejdu pres 6 litru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 Ondíku, nastav oboum autům stejnou laťku. Když máš u HTP rozdíl 0,5L (7,5-8) a u TDI 1,4L (4,5-5,9) tak promiň, ale smrdí to zaujatostí. Když pojedeš s HTP, nebudeš od toho chtít výkony jako od "třílitru" tak zas tak daleko od TDI to taky nebude. Člověk si musí předem uvědomi, s čím to vlastně jezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 Zajímavé, já jsem v Praze schopný jet s průměrnou na TDI od 3,8L až klidně po 8L nafty na 100 km. Ono totiž dost záleží na tom, jak je Praha zrovna ucpaná to samé má HTP. Dá se s ní jet za 4 litry a taky za 12L. Nic méně, to už nemá nic společného s tím, že HTP umí 2,6L/100 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 nemůžete srovnávat běžné podmínky, popř.město s podmínkami ekorallye, jsou to dva naprosto odlišné tábory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 To jistě ne. Při ekorallye je spotřebě podřízeno vše, bez ohledu na to, jestli se to motoru líbí či ne. Extrémní ekojízda může být i nebezpečná, např. při plachtění z kopce. Jízda s odpojeným posilovačem a možná i alternátorem taky asi nebude v běžném provozu použitelná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 ... přesně na to narážím ... neexistuje pouštět ventilátor, rádio, topení, klimu, otvírat okna ........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.