drapek Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 (editace) Dal jsem do OII xenony nakodoval přes lcode,ale stále blikají. umí někdo pomoct??díky staré kodování 3D3F0B0007001302 s xenony 3F3F0B0007001302 je to správně? edit:moje chyba,nevím co mě k tomu vedlo ale měnil jsem kodování z can gateway musí se měnit kodování centrální elektriky... Editováno: 12. leden 2008, autor: drapek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Dal jsem do OII xenony nakodoval přes lcode,ale stále blikají.umí někdo pomoct??díky staré kodování 3D3F0B0007001302 s xenony 3F3F0B0007001302 je to správně? edit:moje chyba,nevím co mě k tomu vedlo ale měnil jsem kodování z can gateway musí se měnit kodování centrální elektriky... Napiš SZ Cosbymu, ten by to mohl vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Máš to špatně nakodované,změn cod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Máš to špatně nakodované,změn cod. to je fakt rada nad zlato. To mu nemůžeš rovnou napsat ten správnej, když teda víš, že ho má špatně ? Já mu aspoň poradil, kdo by to mohl vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 tohle je u diagnostika vcelku běžný.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 tak podla mňa už na to prišiel nie? lol Dal jsem do OII xenony nakodoval přes lcode,ale stále blikají.umí někdo pomoct??díky staré kodování 3D3F0B0007001302 s xenony 3F3F0B0007001302 je to správně? edit:moje chyba,nevím co mě k tomu vedlo ale měnil jsem kodování z can gateway musí se měnit kodování centrální elektriky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drapek Vloženo 16. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Hoši všem díky..Jsem ten kod měnil v can-gateway místo toho abych to měnil v centrální elektrice, moje blbost už vše funguje a xenony svítí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Chtel bych poradit, kdyz je tu rec o xenonech. Chystame se v lete na dovcu k mori a auto uz ma neco najeto (120 tkm) a nasviceno. Ma cenu kupovat nahradni vybojku do xenonu na cestu s sebou? Jestli ano, tak jak zjistim jaky typ tam mam (je to Oct.II s original xenony od skodovky, rocnik 8.04). Nekde jsem cetl ze by to mela byt D1S (chtel jsem se podivat, ale pristup je tam docela spatny tak jsem to nechal tak). A jeste jsem slysel, ze si to stejne nemuzu vymenit sam. Co je na tom pravdy? Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiczech Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Chtel bych poradit, kdyz je tu rec o xenonech. Chystame se v lete na dovcu k mori a auto uz ma neco najeto (120 tkm) a nasviceno. Ma cenu kupovat nahradni vybojku do xenonu na cestu s sebou? Jestli ano, tak jak zjistim jaky typ tam mam (je to Oct.II s original xenony od skodovky, rocnik 8.04). Nekde jsem cetl ze by to mela byt D1S (chtel jsem se podivat, ale pristup je tam docela spatny tak jsem to nechal tak). A jeste jsem slysel, ze si to stejne nemuzu vymenit sam. Co je na tom pravdy? Diky. Do octavia II je vybojka je D1S s bilym svetlem 4300K, koupis ji treba [url http://www.auto.asp2.cz/octavia-2-exterier.aspx]tady[/url] a mohli by te ji i vymenit. Dobra cena si myslim, je tam toho mnohem vice... Nevim jestli ji zvladnes vymenit sam. Porebujes povolit 4 sroubky s hvezdickou na sundani plastoveho vika na svetle. Pak je tam uchycena vybojka na dvou hvezdickach v keramicke parabole. Po vyndani se musi odpojit takovy konektor ktery ma pleteny izolacni kabel do VN trafa, jde to blbe.. Pak je treba z te vybojky sundat plech ketry ma 2 dirky na ty sroubky. Ten drzi vybojku na parabole, ten jen prendas na novou vybojku. Je tam jen zasunuty, tak opatrne at se nedotknes vybojky. Rozhodne si tu vubojku nemen jestli si nikdy nic v elektru nedelal. Neni to tak jednoduchy jako vymenit H1 nekde po tme u benzinky, to se proste neda menit nekde na dovoleny. Tohle je prace na pul hodky. Jinak sem z Plzne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Nevim jestli ji zvladnes vymenit sam. Porebujes povolit 4 sroubky s hvezdickou na sundani plastoveho vika na svetle. Pak je tam uchycena vybojka na dvou hvezdickach v keramicke parabole. Po vyndani se musi odpojit takovy konektor ktery ma pleteny izolacni kabel do VN trafa, jde to blbe.. Pak je treba z te vybojky sundat plech ketry ma 2 dirky na ty sroubky. Ten drzi vybojku na parabole, ten jen prendas na novou vybojku. Je tam jen zasunuty, tak opatrne at se nedotknes vybojky. Rozhodne si tu vubojku nemen jestli si nikdy nic v elektru nedelal. Neni to tak jednoduchy jako vymenit H1 nekde po tme u benzinky, to se proste neda menit nekde na dovoleny. Tohle je prace na pul hodky. Jinak sem z Plzne Diky za radu. Na aute si zvladnu udelat hodne veci a jsem puvodne vyucen na slaboproudou elektroniku a delal jsem v tom oboru asi 10 let tak z toho strach nemam, jen me nekdo strasil tim, ze je tam vysoke napeti na tu vybojku - at me to nekopne, ze to nejak vybijeji pred vymenou ci co! Jen me zajimalo jestli to jde vymenit bez servisu (to kodovani me taky zarazilo) a kolik asi stoji. Jeste bych chtel slyset nazor jestli to ma cenu s sebou vozit nebo ne. A svetlo se nemusi cele vytahovat? Vse se da udelat v tom malem prosturku za svetlem? Naradi na to mam vsechno tak by to nemel byt az takovy problem. Jen se pak dotykat pri vkladani nove vybojky te kovove casti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctII Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 (editace) ...jen me nekdo strasil tim, ze je tam vysoke napeti na tu vybojku - at me to nekopne, ze to nejak vybijeji pred vymenou ci co!... Zdravím, to může kopnout, i když je světlomet vypojen z patice? Právě by mě zajímal důvod, proč se s tím má jezdit do servisu. Když jsem poprvý vyměňoval žárovku, tak mi to trvalo snad půl hodiny, dnes to zvládnu do 2 minut. Stejný to je podle mě s výbojkou, nevidím na tom nic těžkýho.. jednou jsem musel vyndat výbojku kvůli jednomu clonícímu plíšku mezi výbojkou a čočkou a provedl jsem to v noci pod lampičkou na zadních sedadlech v autě (věděl jsem už ale jak na to) a za chvíli hotovo. Stačí mít sadu torx klíčů.. jak už tu bylo popisováno.. sundáš plastový víko (2 drátěný úchyty + u xenonového světla je to pojištěný těma 4 šroubkama) - to máš hned; pak další 2 šroubky, které drží výbojku na parabole; nakonec ten konektor, který mně šel ven dobře (asi srovnatelná námaha jako u H7) a výbojku máš venku. Pokud u nové výbojky není ten plech s dírkama, jak psal tomiczech, tak je třeba asi prohodit (to jsem nedělal, takže neznám obtížnost). Poprvé to člověkovi trvá určitě déle. Každopádně určitě při výměně vyndat celý světlomet z auta! Editováno: 17. leden 2008, autor: OctII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Zdravím,to může kopnout, i když je světlomet vypojen z patice? Právě by mě zajímal důvod, proč se s tím má jezdit do servisu. Když jsem poprvý vyměňoval žárovku, tak mi to trvalo snad půl hodiny, dnes to zvládnu do 2 minut. Stejný to je podle mě s výbojkou, nevidím na tom nic těžkýho.. jednou jsem musel vyndat výbojku kvůli jednomu clonícímu plíšku mezi výbojkou a čočkou a provedl jsem to v noci pod lampičkou na zadních sedadlech v autě (věděl jsem už ale jak na to) a za chvíli hotovo. Stačí mít sadu torx klíčů.. jak už tu bylo popisováno.. sundáš plastový víko (2 drátěný úchyty + u xenonového světla je to pojištěný těma 4 šroubkama) - to máš hned; pak další 2 šroubky, které drží výbojku na parabole; nakonec ten konektor, který mně šel ven dobře (asi srovnatelná námaha jako u H7) a výbojku máš venku. Pokud u nové výbojky není ten plech s dírkama, jak psal tomiczech, tak je třeba asi prohodit (to jsem nedělal, takže neznám obtížnost). Poprvé to člověkovi trvá určitě déle. Každopádně určitě při výměně vyndat celý světlomet z auta! Diky za radu, ale te prvni vete nerozumim. Muze to kopnout nebo ne? Mozna jsi napsal jen spatne znamenko. Ale jestli muze tak v cem si mam u toho dat na kopnuti pozor? A jaky plech mas na mysli? Ta vybojka na obrazku je v nejakem plechovem pouzdre. A jak je obtizne vytahnout cely ten svetlomet ven? Jestli mi poradis nejaky postup at v pripade nouze netápu a neco nezdrbu. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctII Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 (editace) Já se tě právě ptal na to z tý citace, co jsem zkrátil z tvého předešlého příspěvku. To pochopíš až to uvidíš.. pokud se dobře pamatuju, tak na parabole a na výbojce jsou právě takový plíšky s dírkama, kde se přišroubujou ty dva šroubky. S tím světlometem...vzadu za světlem odšroubuješ matici, na vnitřním boku světla je hák, který povytáhneš směrem od světlometu, čímž uvolníš světlo z toho mechanismu, co je pod ním, povytáhneš a zezadu ještě vypojíš patici..zespoda je taková plastová pojistka, tak myslím, že směrem od světla nahoru. Opět... poprvé jsem to zkoumal půl hodiny a nešlo mi to, protože se mi nějak šprajcl ten hák, že nešel vysunout.. pak se to ale rozchodilo, ještě jsem promáznul ten mechanismus a funguje to dobře.. teď to vyndám do minuty po slepu.. fakt, když člověk ví, jak na to, tak to jde hned. Popis je i v návodu od auta, tak se podívej. Editováno: 17. leden 2008, autor: OctII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 (editace) Jo diky za uzitecne rady!! Ted jsem se dival do servisniho manualu a je tam popsano vytahnuti obycejneho svetla, ale myslim si ze je to stejny system i u xenonu (vlastne to co popisujes) a jsou u toho i obrazky. U Xenonu je jen nakresleno auto a popisky snimacu naklonu auta a pripojeni na CANbus atd..- takze vlastne nic. A jeste asi posledni dotazy : nebude se muset jet po demontazi toho svetla do servisu na serizeni (nebo si to sedne zpet samo na stejne misto)? Cetl jsem tam i o odpojeni baterky - je to asi dobre ji odpojit ze? A jeste bych byl rad za radu (nazor) jestli koupit na cestu tu nahradni vybojku nebo ne? Editováno: 17. leden 2008, autor: asua Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiczech Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 (editace) QUOTE(asua @ 16.1.2008, 23:12 ) ...jen me nekdo strasil tim, ze je tam vysoke napeti na tu vybojku - at me to nekopne, ze to nejak vybijeji pred vymenou ci co!... Muj nazor> V zadnem pripade to nekopne, resp. ta vybojka tim padem by musela svitit, a i tak je jen 85 V. pak tahle diskuse je o blikajicich xenonech a to je z duvodu prendani z halogenek na xenony a pocitac se divi proc je tam maly prikon tak to vypne a zapne a a takhle neustale dokola, obcas i pak sviti ale zkracuje to jejich zivotnost. jestli si chces kupovat jen jednu tak je to hloupost, kazde svetlo ti pak bude svitit jinak barevne a silou. Rozvitis a uvidis leve bile a prave zlute.. najdi si tu v diskusich kolik km kazemu xenony vydrzeji. Meni se vybojky zaroven v obouch svetlech. Jasne ze svetla musis vyndat, konektor od svetel jde blbe odpojit musi se sroubovakem odjisti pojistka proti samovolnemu vysoupnuti. (proto je asi kradou i s konektorem, proste kabel ustipnou) Po vymene si myslim ze neni nutne serizeni... Editováno: 17. leden 2008, autor: tomiczech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctII Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Taky si myslím, že seřízení nebude nutné, popř. si to můžeš doladit i sám imbusákem. Světlomet nebudeš mít propojen s autem, takže je naprosto zbytečné odpojovat baterku. Jinak pokud se na tu výměnu člověk necítí, tak proč s tím nejet do servisu, ale osobně si myslím, že vyzívání servisů, aby se na výměnu výbojek jezdilo k nim je jen, aby si opět vydělali.. u Peugeotu to prý dělají taky i u halogenových žárovek. (u dražších aut, kde k tomu není přes plastové kryty dostup to chápu) Souhlasím s tím, co tu napsal teď tomiczech, jen mi příjde zbytečný se v tom rýpat šroubovákem na odpojení toho konektoru.. jde to v pohodě i rukou (opět.. poprvé chvíli trvá zjistit jak na to a pak to jde v klidu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 [ jestli si chces kupovat jen jednu tak je to hloupost, kazde svetlo ti pak bude svitit jinak barevne a silou. Rozvitis a uvidis leve bile a prave zlute.. najdi si tu v diskusich kolik km kazemu xenony vydrzeji. Meni se vybojky zaroven v obouch svetlech. No ja bych ji ani nechtel kupovat, ale jedu v lete k mori a tam pokud by odesla vybojka tak budu nahrany! No a tamni policajti budou neustupni a ja zajedu do servisu kde vyplajznu 6 tis +- (za 1 ks) za vymenu a pojedu dal! No a tady ji sezenu za cca 1100 Kc a vymenim si to sam i kdyz to bude svitit jinak (ale bude svitit) a doma dokoupim druhou a bude klid. Jen je treba koupit asi s tou svitivosti 4300 k. Proto jsem tady hodil ten dotaz. Tady u nas v CR bych to neresil, ale v zahranici je jina situace (sam a neznalost okoli). Tak se po 1 ks asi poohlednu (zatim je jeste cas). Nekde jsem cetl ty zivotnosti tech xenonu kde pisou neco okolo 2 - 3 tis. hodin a nekde to bylo prepocteno na km coz delalo nejakych 200 tis. km. Ja mam ted 120 tkm tak by snad mel byt klid, ale nikdy nevis a kdo je pripraven neni prekvapen. Ted jak jsem se zacal stourat v tech zarovkach tak jsem zjistil ze v mlhovce jsou jakesi H8 a tu taky nemam a nevim jestli by mely byt nahradni v aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiczech Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 [jestli si chces kupovat jen jednu tak je to hloupost, kazde svetlo ti pak bude svitit jinak barevne a silou. Rozvitis a uvidis leve bile a prave zlute.. najdi si tu v diskusich kolik km kazemu xenony vydrzeji. Meni se vybojky zaroven v obouch svetlech. No ja bych ji ani nechtel kupovat, ale jedu v lete k mori a tam pokud by odesla vybojka tak budu nahrany! No a tamni policajti budou neustupni a ja zajedu do servisu kde vyplajznu 6 tis +- (za 1 ks) za vymenu a pojedu dal! No a tady ji sezenu za cca 1100 Kc a vymenim si to sam i kdyz to bude svitit jinak (ale bude svitit) a doma dokoupim druhou a bude klid. Jen je treba koupit asi s tou svitivosti 4300 k. Proto jsem tady hodil ten dotaz. Tady u nas v CR bych to neresil, ale v zahranici je jina situace (sam a neznalost okoli). Tak se po 1 ks asi poohlednu (zatim je jeste cas). Nekde jsem cetl ty zivotnosti tech xenonu kde pisou neco okolo 2 - 3 tis. hodin a nekde to bylo prepocteno na km coz delalo nejakych 200 tis. km. Ja mam ted 120 tkm tak by snad mel byt klid, ale nikdy nevis a kdo je pripraven neni prekvapen. Ted jak jsem se zacal stourat v tech zarovkach tak jsem zjistil ze v mlhovce jsou jakesi H8 a tu taky nemam a nevim jestli by mely byt nahradni v aute. H8 nahradni tam najdes, u rezervy je v original krabicce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 H8 nahradni tam najdes, u rezervy je v original krabicce Ale ja Octu kupoval po 1 majiteli a zadne nahradni zarovky tam nebyli. Mam tam jen co mi zustaly z Pasika a to jsou skoro vsechny stejne, ale o te mlhovce jsem ani netusil co tam je za zarovka. Asi si jednu jako nahradu taky poridim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Nič nikoho nekopne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiczech Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 Zdravím,.. jednou jsem musel vyndat výbojku kvůli jednomu clonícímu plíšku mezi výbojkou a čočkou a provedl jsem to v noci ... Prosim Te Oct II, co stim pliskem se da delat a neda, leve svetlo má uplne jinak ostrý obraz na stěne od toho stinítka tak bych to chtel nejak dostelovat. Pravé svetlo krasne promíta tu hranu stínícího píšku a levé nikoli, jak vyblity hnus to leve nezaostrene. Na plisek sem koukal a zdal se mi tam pevne uchyceny, tak bych to svadel na vybojku ze by byla vysvicennejsi kdyz sem to kupoval od obchodniku z netu? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctII Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 (editace) Prosim Te Oct II,co stim pliskem se da delat a neda, leve svetlo má uplne jinak ostrý obraz na stěne od toho stinítka tak bych to chtel nejak dostelovat. Pravé svetlo krasne promíta tu hranu stínícího píšku a levé nikoli, jak vyblity hnus to leve nezaostrene. Na plisek sem koukal a zdal se mi tam pevne uchyceny, tak bych to svadel na vybojku ze by byla vysvicennejsi kdyz sem to kupoval od obchodniku z netu? :-) Já právě jednou měnil celý světlomet a když jsem to pak postavil proti stěně, tak ta hrana nebyla souměrná s tou z druhýho světlometu.. nešlo to poslední zakřivení nahoru, ale naopak dolů... a právě v tom místě, kde se to neshodovalo, tak ta hrana nebyla odlišně zbarvená, jak je to normální, ale prostě jen čistě useknutý, takže bylo jasný, že tomu světlu něco brání. Tak jsem vyndal výbojky z obou světel, porovnal ty plíšky a opravdu to bylo u každýho světla jinak nastavený... ten jeden jsem sklopil a bylo to v pořádku.. nějaká velká síla určitě nebyla potřeba. Přemýšlel jsem, proč to tak je a napadly mě jen země, kde se jezdí v opačným směru... že se popřípadě zastíní ta pravá strana, aby neoslňovala protijedoucí. Editováno: 2. Únor 2008, autor: OctII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiczech Vloženo 24. Únor 2008 Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 (editace) Dnes jsem na to znova koukal, ale porad sem na tom stejnem. Ty plisky sou tam opravdu protoze kdyz jedes do anglie tak se precvaknou a to stinitko nabere jiny tvar a muzes jet vesele v levo. Takze plisky sem mel ve spravne poloze, pak sem prohodil pro jistotu vybojky, pak sem cistil cocku zevnitr, ale efekt zadny. Uz si myslim ze je spatne nastavena clonka v ohnisku cocky. Stale je to rozostrene, neni na stene videt ta hrana, jen plynuly prechod ze svetla do tmy. Videl sem jinou octu ktera vyjizdela proti stene a ta mela tu ostrost nadhernou na obou stranach svetel. Taky myslim ze ta cela lucerna asi nejde z toho svetla vyndat protoze to sklo je tam navarene jako posledni. Editováno: 24. Únor 2008, autor: tomiczech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 Hoši všem díky..Jsem ten kod měnil v can-gateway místo toho abych to měnil v centrální elektrice, moje blbost už vše funguje a xenony svítí Vidíš,že to šlo.Různé typy aut vyžadují různé cody,nejsou všude stejné,nejde napsat jeden postup.Ten LUKE je chytrý.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 Chlapci a je pravda že výbojky vydrží 100 tisic km? To se mi nějak nezdá ale když jsem bral xena od Alesia tak mi to fakt řikal na což jsem mu nevěřicně kroutil hlavou.Jak to teda je? Nevíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.