Prosinec 30, 201410 r Tak 160 je tak akorát při volné dálnici. Nad už je to brzda plyn. Jábych to do auta nechtěl. Bral bych jen to upozornění na překážku s přibržděním.
Prosinec 30, 201410 r 200km/h, to je 55 metrů každou sekundou. Jak daleko před sebe musí takový radar "vidět", aby stihl včas reagovat (vyhodnotit, zda se objekt pohybuje nebo jde o svodidlo, natlakovat brzdový systém a pustit tlak až k brzdám a zpomalit)? No stát dlouho před takovým zářičem nebude vrchol zdravého chování... Nedivil bych se, kdyby to snížení rychlosti bylo dáno legislativou, ale nevím. Pokud si někteří závodníci myslí, že by bylo mít fajn adaptivní tempomat na maximální rychlost auta, tak ať si prosím uvědomí, že i v těch autech před nimi sedí lidé. Už tak toho lítá kolem nás dost.
Prosinec 30, 201410 r A kolik toho takový radárek v autě vyzáří? Já se z okna dívám přímo na letištní radar... Když to může mít Audi do 200.
Prosinec 30, 201410 r Tak ten letištní radar Ti fakt moc nezávidím, nicméně pokud ho schvaloval nějaký alespoň trochu rozumný člověk, tak je koncipován tak, aby jeho paprsky v žádném případě nezasáhly zem, natož obytný dům. Já osobně doufám, že většina toho, co malý radárek v autě vyzáří, se do něj i odrazí zpět. Akorát jsem chtěl podotknout, že dávat na nárazník každého auta trvale puštěnou otevřenou mikrovlnku nemusí být zase až tak super, a 160km/h je, pokud ne pro většinu, tak alespoň pro mě, dostatečná rezerva, kterou možná využiji 1-2 za celou životnost vozu. Upraveno Prosinec 30, 201410 r od Petrik
Prosinec 30, 201410 r Ano, vždyť kromě některých úseků dálnic v Německu, je 160 km/h ilegálních po celé Evropě. Takže v tomto smyslu je to pro většinu majitelů OIII dostačující. Holt piráti a těch pár, co jezdí v D mají smůlu.
Prosinec 30, 201410 r Ono tam půjde ještě o spotřebu (i v tom Německu s tou maximálkou), respektive o ekologii - víte kolik CO2 vypustíte do ovzduší při 200km/h .... no nevíte co, já taky ne, .... ale uričtě to bude víc než při 130km/h... Myslím, že se mnozí ještě dožijeme toho, že najedete na dálnici, zapnete autopilota, ten pojede jak jinak než podle předpisů, přehročení rychlosti maximálně při předjíždění a to jen krátkodobě.... a kdo si bude chtít zablbnout, tak si bude muset zaplatit holt jízdu na okruhu... ... takže buďme zatím rádi za to co je
Prosinec 30, 201410 r Keď Porsche Macan má ACC v rozmedzí 30-210 km/h, tak ACC v Octavii na tom nie je tak zle . Rýchlosť 160 s radarom (teda dlhodobejšiu jazdu) na našich cestách s ohľadom na ich kvalitu a ostatných účastníkov premávky nepovažujem za rozumnú.
Prosinec 31, 201410 r Spíš mě překvapilo, že ani ten Passat potažmo Superb nebude mít víc (psali to v SM - ověřeno to nemám)... v rámci koncernové hierarchie bych to čekal... Takže spíš, než o techniku půjde opravdu o záměr a to jak z důvodu bezpečnostního, ekologického případně legislativního (v budoucnu)...
Prosinec 31, 201410 r Ja mam okrem SUPII este Audi A5 Sportback a tusim som viac ako 150 km/h nemal nastavene, takze tych 160 km/h je podla mna uplne dostacujuce. Ono uz aj pri tejto rychlosti treba davat pozor. Z casu nacas, hlavne v tiahlych zakrutach, ACC jemne zavaha, ked je ine vozidlo v druhom pruhu alebo ide po dialnici tzv. "brúsič čiar".
Leden 1, 201510 r ***** Dílenská učební pomůcka - Škoda Octavia III - elektronické systémy Funkce adaptivního tempomatu jsou limitovány konstrukcí a principem použitého radarového snímače, který „vidí” jen do určité vzdálenosti a v omezeném úhlu. Dosah radarového snímače je 120 metrů, prostor před vozidlem radar snímá v proměnné šířce úhlu, který klesá se vzdáleností: 45 ° ve vzdálenosti 10 m od vozidla 20 ° ve vzdálenosti 60 m od vozidla 15 ° ve vzdálenosti 100 m od vozidla Horní mez rychlosti pro použití adaptivního tempomatu je vzhledem k maximálnímu dosahu radaru (120 m) omezena na 160 km/h. ***** Takže obmedzenie je dané použitím radaru s menším dosahom ( a teda vysoko pravdepodobne lacnejším ). Pri 160 km/h a dosahu max. 120 m je to 2,7 s, čo je tak akurát na 2 s dialničný odstup + rezerva na "reakčný čas"
Leden 1, 201510 r Mne adaptivny tempomat do 160km/h staci, len nerozumiem preco pre vyssie rychlosti nefunguje aspon normalny?
Leden 1, 201510 r Mne adaptivny tempomat do 160km/h staci, len nerozumiem preco pre vyssie rychlosti nefunguje aspon normalny? Protože tam žádný "normální" není.
Leden 2, 201510 r Tady jde spíš o to, zda normální tempomat (kdo ho máte) jde nastavovat i nad 160 km/h nebo nikoliv.
Leden 4, 201510 r Německá dálnice z Lipska na Dortmunt. Neříkám, že tam bez problému vyletěla, tahal jsem ji dost dlouho a max. je 219. Bohužel v té chvíli jsem neměl čas mačkat print screen. Vznikly z toho tyhle obrazky: V 1,6 TDi Fabce ( 55 Kw) jsem měl max. na dálnici na Mnichov 197 Km/h (GPS), bohužel v Octavce není GPSka.
Leden 4, 201510 r Tahat z vozu s papírovou maximálkou kolem 190 tyto rychlosti nebo dokonce z Fabky... Adrenalin se dá vyplavit třeba i lezením po skalách nebo skákáním na gumě z mostu, tam je výrazně menší pravděpodobnost, že kromě sebe zabiješ i někoho okolo, kdo s tím nemá nic společného a rád by ještě někdy viděl svoji rodinu. Ale každý má jiný názor, nehodlám tady rozjíždět nějakou bezpředmětnou diskuzi o rychlé jízdě a nutnosti být někde o 20 minut dřív než ostatní nebo mě pawouk sežere...
Únor 1, 201510 r pokud jsem pohopil spravne tak pokud si dam do auta adaptivni tempomat tak se klasicky bez radaru neda zapnout? Treba u Jeepu se kterymi jsem ted jezdil toziz sel zapnout jak adaptivni tak normalni
Únor 1, 201510 r Presne tak, bud bez tempomatu nebo s adaptivni funkci. Upraveno Únor 1, 201510 r od corsaczek
Únor 1, 201510 r Ale tohle je celkem logické, pokud mám adaptivní tempomant, jaksi očekávám, že plní tuto funkci (nebo aspoň průměrně informovaný řidič), takže pak by se mohlo stát - že ho zapnu a skončím někomu v kufru při dojíždění kolony.... Upraveno Únor 1, 201510 r od Napalm
Únor 1, 201510 r Taky myslim. Navic krome omezeni na 160km/h neni duvod adaptivni funkci vypinat. Naopak, zacinam si zvykat a je to hodne pohodlne.
Únor 1, 201510 r Vybehl jsem ven k predvadecce Crand Cerookeho a jak jsem říkal jsou tam oba ve středu se aktivuje normalni a vlevo dole adaptivni myslim ze je to lepsi reseni ja treba na dalnici radeji jezdim na normalni na okreskach radeji zase na adaptivni no co uz budu si muset zvyknout pouze na adaptivni no https://imagizer.imageshack.us/v2/580x326q90/661/QLmY9n.jpg
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.