Publikováno Říjen 4, 201311 r Chtel jsem se zeptat. Kdyz mam nastartovany motor, zapnuta svetla, stojim na miste a tocim volantem (vpravo vlevo, vpravo vlevo), tak mi poblikavaji svetla (predpokladam ubytkem napeti). Volal jsem do AutoHeller a servis mi rekl, ze je to uplne normalni. Dela vam to taky? Me to neprijde uplne normalni u uplne noveho auta.
Říjen 4, 201311 r Jo, na stare F1 me to delalo. Normalni to je. Kazde auto to ale nedela, zalezi asi na typu posilovace. Jestli je auto nove nebo stare na to nema vliv. Upraveno Říjen 4, 201311 r od mike_k
Říjen 4, 201311 r Jo mě to dělá taky od začátku a i u manželky R Thálie 2 také, dřív jsem se tomu smál když jsem ještě měl O1 TDI (kde toto nehrozilo) a tady u těch chrchel stačí otočit volantem a hned kolísá napětí.
Říjen 5, 201311 r Mi to dělá taky od novoty , jako upně nové to byla hruza , světla skoro zhasla , BAT 12.9 V , motorizace 1.2 tsi 77 Kw , po ujeti cca 1980 Km už to nedělá až tak moc muj zavěr slabá bat tedy kapacitně nebo slabé vedení kabelu holt "levné" auto šetřily na všem potvory jedny
Říjen 5, 201311 r toto je normalni projev uz od doby FI, kdy se zacal pouzivat elektromechanicky posilovac. pri zaberu servu vznikaji v pal. siti brutalni spcky u prvnich fabii odchazely zarovky ve velkym. je to jako kdyz zapnes doma v siti nejakej silnejsi elektromotor, taky mrkne zarovka. regulacni soustava v aute to nedokaze tak rychle dorovnat. pokud budes tocit uplne pomalicku, tak svetla skoro nemrknou, ale zastav ve tme proti zdi a z klidu prudce otoc volant o 90 stupnu, v HTPcku skoro zdechne motor, tady akorat dost pohasnou zarovky :-)
Říjen 5, 201311 r Jo je to tak. Sice v Rapidu je elektro-hydraulicky, az ted ve Spacebaku je elektro-mechanicky. U Rapidu je fakt ze jen mrknou svetla, u zmynene manzelky R Thalii poklesnou na okamzik i otacky. Je to znat hlavne pri parkovani a manevrovani na miste.Za jizdy nema ten posilovac tolik prace a clovek toci spis pomaleji tak se to neprojevuje.
Říjen 5, 201311 r No v FI byl až do faceliftu taky elektrohydraulický, ale poblikávání i když ne tak silné dělá i elektromechanický.
Říjen 5, 201311 r V FI byl celou dobu vyroby vzdy elektrohydraulicky posilovac, stejne tak celou dobu vyroby FII. Rapid liftback ma zrovna tak elektrohydraulicky posilovac, Spaceback dostal od zacatku elektromechanicky, ktery nasledne dostane i liftback (slysel jsem ze od tydne 45 letosniho roku). Poblikavani svetel je normalni.
Říjen 5, 201311 r Presne tak, jak pise Maverick, vsechny FI, FII a Rapidy Lift do urciteho tydne budou mit el-hydraulicky, prvni je Spaceback, ktery uz ma el-mechanicky.
Říjen 9, 201311 r Taky od novoty, jak denní svícení, tak potkávací. Poprvé jsem si říkal, že mě snad přisvětluje mlhové světlo
Říjen 13, 201311 r tak jsem to pořešil tedy ubytek "proudu" při točení volantem "silnější" bat varta 12V 61Ah 600A 14 kg 242x175x175mm ETN: 561400060 a už je skoro po poblikavaní , sice pokud fakt fest prudce zatočím tak nepatrně pohasnou světla , ale není jak z puvodní bat ! na F1 jsem tyka takhle řeším ubytek "proudu" při točení volantem Upraveno Říjen 13, 201311 r od viky58
Říjen 29, 201311 r To problikávaní světel na Fab l jsem s kámošem taky řešíl.Meli jsem stejnou fabku,ale jemu to problikavalo.Kroutil jsem hlavou čím to může být.Heuréka já si nechal dodělat paket pro špatném cesty a ten taky obsahoval akumulátor silnější 65 Ah.Po prohození akumulátoru mu to už nedělalo. Takže u rapida to bude asi to samé,má slabší kapacitu akumulátoru. P.S. jak se sundává ten plastový nesmysl nad akumulátorem(pojistky), nechtěl jsem to nějak páčít ,i když ty packy odehnu tak s tím nejde hnout. Dík za radu. Upraveno Prosinec 1, 201311 r od muscus
Listopad 28, 201311 r včera jsem ráno zjistil, že to bliká i když na neutrál zvýším otáčky na 2 tis. a otáčím volantem :-) dost divný jet třeba na jedničku dojku potmě a při otáčení volantu sledovat, jak ty světla pohasínají. bylo to teda ráno v mrazu hned po startu, takže baterka po startu.
Březen 13, 201411 r tak posilovač má celkem velký odběr. Baterka, která funguje jako síťový kompenzátor(takový kondík) -> čím menší kapacita baterie -> horší možnost kompenzace poklesu napětí.
Březen 16, 201411 r K tomu jak se sundáva ten "plast" z baterky , prvně oklopíš vičko kde je kontakt + povoliš pod víčkem svorku 10 klič , pak to celé z baterky odcvakneš dorží to na plastovýh packách na bat když tak mně opravte
Prosinec 2, 20159 r Autor Vcera kdyz jsem jel vecer z prace jsem zjistil dalsi vec, kdy svetla blikaji. Kdyz jsem zkusil, jestli mam oba predni okna poradne zavrena, tak jsem zmacknul oba tlacitka najednou nahoru a svetla trochu pohasla (i pristrojovka). Tak jsem to zkusil jeste jednou a zas. Kdyz to delam za sebou, tak to vypada jak stroboskop. Mate to taky tak? Upraveno Prosinec 2, 20159 r od SkodaRapid
Prosinec 2, 20159 r Jj, okénka tomu dávají pěkně na frak. Když zkusím všechny čtyři, tak budíky skoro zhasnou na moment. Xenonům to ale nevadí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.