Publikováno Červen 4, 201114 r Zdravím všechny, mám velký problém. Na své 1,8 turbo r. 1999, mi často vypíná motor. Sednu do auta, nastartuji, motor naskočí a hned chcípne. Nastaruji znovu a motor běží, odjíždím. Během jízdy motor někdy stratí výkon (jako kdyby mě někdo držel za kufr) a na plynový pedál nereaguje. Začínám přibržďovat motorem, abych snížil rychlost, protože když vyřadím rychlost, motor prostě vypne a mě na palubní desce svítí baterie. Zastavím a nastartuji, někdy musím počka pár minut než nastartuji. Tohle se stává jak si auto umane. Dva dny klid a třetí den pořád, pak zase klid a znovu. Už jsem v koncích. Začal jsem výměnou svíček, palivového filtru, relé palivového čerpadla, palivovým čerpadlem, vyčištěním vzduchové klapky. I hadice jsem zkontroloval. Už nevím co. Na diagnostikách jsem byl, i ve škodovce. Počítač mlčí, neukázal žádnou závadu. Ono to snad bude nějaká zakletá chyba. Nevít někdo nějakou radu? Děkuji
Červen 4, 201114 r Pokud ti svítí kontrolka baterie, nemáš v háji dobíjení? Že by byla baterka vyždímaná a proto to chcípne (není šťáva pro svíčky na jiskru). Může ti to chvílu dobíjet a chvílu je. zkus to proměřit než začít něco bezhlavě měnit.
Červen 4, 201114 r No kdyby měl slabou baterku tak by ani nenastartoval ne? Hlavně při startu je baterka nejvíce potřeba ( to jde vidět i jak se při startu přihmuřujou světla, když je náhodou máš zapnutý...) Takovýhle problém by mohl být v imobilizéru, ale tohle by ti zase VAG napsal...
Červen 4, 201114 r To bych s takovou jistotou netvrdil. Teď ve středu zme byli pro firemní auto, kterýmu vodešel altík. Baterka se vyštavila tak, že už nejelo dál, aní světla nešli a po 3 hodinách v pohodě nastartovalo, napětí 12 VOLTů a ujelo ještě 10 km. Takže pokud dobíjení "jen" blbne a baterka si "dáchne" tak může klidně nastartovat. Nejsou mrazy aby nenatočil.
Září 13, 201113 r Autor Zdravím Vás, už jsem tady přečetl všechno, ale nic nepomohlo. Na svém 1,8 turbo r. 1999, mi často vypíná motor. Sednu do auta, nastartuji, motor naskočí a hned chcípne. Nastaruji znovu a motor běží, odjíždím. Během jízdy motor někdy stratí výkon (jako kdyby mě někdo držel za kufr) a na plynový pedál nereaguje. Začínám přibržďovat motorem, abych snížil rychlost, protože když vyřadím rychlost, motor prostě vypne a mě na palubní desce svítí baterie. Zastavím a musím počka pár minut než nastartuji. Tohle se stává jak si auto umane. DUž jsem v koncích. Začal jsem výměnou svíček, palivového filtru, relé palivového čerpadla, palivovým čerpadlem, vyčištěním vzduchové klapky. I hadice jsem zkontroloval. Už nevím co. Na diagnostikách jsem byl, i ve škodovce - slabý signál váhy. Jezdím s vytáhlým konektorem váhy vzduhu a auto jezdí (otáčky sice trochu haprujou, ale jezdím). Dokáže váha vzduchu svým signálem/nesignálem vyřadit motor? Díky všem.
Listopad 20, 201113 r Nevím, jaký máš motorkod, snad třeba AGN.Váha má vliv, je to základní čidlo pro výpočet množství paliva.Pokud Vám to napsalo špatný signál, tak co řešíte....Vyměnte.
Prosinec 3, 201113 r Tady příjde jednoduchá a jasná odpověď. ANO je to váhou vzduchu. Když jsi vytáhl konektor a auto bylo jakš takš v pohodě tak je to určitě ona. Mi to taky dělalo a až výměna váhy to spravila. Boužel není to nic levného a určitě kup originál!
Prosinec 16, 201113 r AGN je 1.8 92kw bez turbíny, ale souhlasím, že pokud je špatný signál, tak ven s ní.... jen nechápu... to v té škodovce neumí uděla pár testů, jestli je vadná nebo ne?na co tam mají vybavení za sta tisíce, jen aby měnili rozvody a oleje.... Jestli chceš, mám nějaké skladem - vše orig. Bosch Na všechny kódy motoru pro 1.8T (Bosch) orig. zabalená cca za 2200kč, kdyžtak se ozvi, zavoláme si Upraveno Prosinec 16, 201113 r od rsák
Červen 26, 201312 r Autor Tak jsem přečetl všechny příspěvky o kolísání otáček a vypínání motoru během jízdy nebo startování O1 20V turbo AGU. Zkontroloval hadice a vyměnil pouze děravou podtlakovou posilovače brzd.Vyměnil váhu vzduchu (ne original ale China), relé palivového čerpadla,vyzkoušel jsem nové palivové čerpadlo.Vyčištěna škrtící klapka.Diagnostika nenašla nic vadného.Nepamatuji si co tam byly za chyby,ale bylo tam něco jako přizpůsobeni směsi, chudá směs. Zkoušel jsem všechno a nic.Teď jezdím s odpojenou váhou vzduchu a motor nevypne.Když váhu zapojím motor prostě vypne během jízdy, dojedu, vypnu motor a potom nenastartuji.Dělá to jak si chce v různých intervalech.Díky za každou radu. Upraveno Červen 26, 201312 r od kaur
Červen 27, 201312 r Lidi jsou nepoučitelní. Není tady snad jediné vlákno pojednávající o váze vzduchu, kde by nebylo varování "čínu nebrat!" a přes to se najdou další...
Červenec 14, 201312 r Autor Ahoj, témat na chcípání motoru a kolísání otáček je tu dost a všechny jsem pročetl a vyzkoušel. Zkontroloval hadice, odvětrání a vyměnil váhu vzduchu a nic. Pořád chcípe, při jizdě, volnoběhu. Díky za každou radu - mimo prodeje VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 DM Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR HS D08 Kódodvání softwaru: 04000 Kód opravny: WSC 00012 8 Nalezeny chyby: 16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly P0102 - 35-00 - - 16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky P0118 - 35-10 - - - Sporadicky 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 01251 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 01252 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 00544 - Plnici tlak prekrocen k maximu 35-10 - - - Sporadicky 01247 - Magneticky ventil 1 nadob. s akt.uhlim(N80) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky
Říjen 12, 201311 r Autor 1.8 T 110kW AGU 1999. Ahoj, četl jsem tady o chcípání motoru dost. Zkontroloval hadice, kabeláž, vyměnil čidlo teploty kapaliny, vyčistil klapku a přizpůsobil jednotce ale nic. Chcípe mi motor studený, zahřátý, při plné nebo prázdné nádrži, volnoběhu, při jízdě (při vyřazené rychlosti). Během jízdy se stává, že motor táhne, najednou jako kdyby prostě vypnul (na přidání plynu nereaguje, začne na displeji extrémně stoupat aktuální spotřeba)a po pár vteřinách se zase chytne. Diagnostika chyba 16487 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis velky, tak jezdím s vypojenou váhou vzduchu (nechcípne). Je možné aby byla špatná váha vzduchu (špatný signál váhy) a dávala zmatené signály jenom někdy a nebo je to úplně jiné čidlo? Při vypojené váze jede řídící jednotka a další čidla v nouzovém režimu, takže jsou mimo provoz. Děkuji všem za názory a nápady k vyřešení.
Říjen 12, 201311 r Vlákna jsem sloučil, nemyslíš, že stačí jedno? Navíc jsi jich několik založil i ty, a to na stále stejný problém. Copak tys tu váhu za ty dva roky ještě nevyměnil? EDIT: koukám, že vyměnil, ale za nějaký čínský šmejd. Navíc to tady řešíš v několika vláknech najednou, takže jsem tomu učinil přítrž.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.