Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny,

mám velký problém. Na své 1,8 turbo r. 1999, mi často vypíná motor. Sednu do auta, nastartuji, motor naskočí a hned chcípne. Nastaruji znovu a motor běží, odjíždím. Během jízdy motor někdy stratí výkon (jako kdyby mě někdo držel za kufr) a na plynový pedál nereaguje. Začínám přibržďovat motorem, abych snížil rychlost, protože když vyřadím rychlost, motor prostě vypne a mě na palubní desce svítí baterie. Zastavím a nastartuji, někdy musím počka pár minut než nastartuji. Tohle se stává jak si auto umane. Dva dny klid a třetí den pořád, pak zase klid a znovu. Už jsem v koncích. Začal jsem výměnou svíček, palivového filtru, relé palivového čerpadla, palivovým čerpadlem, vyčištěním vzduchové klapky. I hadice jsem zkontroloval. Už nevím co. Na diagnostikách jsem byl, i ve škodovce. Počítač mlčí, neukázal žádnou závadu. Ono to snad bude nějaká zakletá chyba. Nevít někdo nějakou radu? Děkuji

Pokud ti svítí kontrolka baterie, nemáš v háji dobíjení?

Že by byla baterka vyždímaná a proto to chcípne (není šťáva pro svíčky na jiskru). Může ti to chvílu dobíjet a chvílu je. zkus to proměřit než začít něco bezhlavě měnit.

No kdyby měl slabou baterku tak by ani nenastartoval ne? Hlavně při startu je baterka nejvíce potřeba ( to jde vidět i jak se při startu přihmuřujou světla, když je náhodou máš zapnutý...)

Takovýhle problém by mohl být v imobilizéru, ale tohle by ti zase VAG napsal...

To bych s takovou jistotou netvrdil.

Teď ve středu zme byli pro firemní auto, kterýmu vodešel altík. Baterka se vyštavila tak, že už nejelo dál, aní světla nešli a po 3 hodinách v pohodě nastartovalo, napětí 12 VOLTů a ujelo ještě 10 km.

Takže pokud dobíjení "jen" blbne a baterka si "dáchne" tak může klidně nastartovat. Nejsou mrazy aby nenatočil.

  • 3 měsíce později...
  • Autor

Zdravím Vás,

už jsem tady přečetl všechno, ale nic nepomohlo. Na svém 1,8 turbo r. 1999, mi často vypíná motor. Sednu do auta, nastartuji, motor naskočí a hned chcípne. Nastaruji znovu a motor běží, odjíždím. Během jízdy motor někdy stratí výkon (jako kdyby mě někdo držel za kufr) a na plynový pedál nereaguje. Začínám přibržďovat motorem, abych snížil rychlost, protože když vyřadím rychlost, motor prostě vypne a mě na palubní desce svítí baterie. Zastavím a musím počka pár minut než nastartuji. Tohle se stává jak si auto umane. DUž jsem v koncích. Začal jsem výměnou svíček, palivového filtru, relé palivového čerpadla, palivovým čerpadlem, vyčištěním vzduchové klapky. I hadice jsem zkontroloval. Už nevím co. Na diagnostikách jsem byl, i ve škodovce - slabý signál váhy. Jezdím s vytáhlým konektorem váhy vzduhu a auto jezdí (otáčky sice trochu haprujou, ale jezdím). Dokáže váha vzduchu svým signálem/nesignálem vyřadit motor? Díky všem.

  • 2 měsíce později...

nevím jak u benzínů, ale váha je trochu dost důležitá pro motor. Mám 1,9 TD PD :kol-31:

Nevím, jaký máš motorkod, snad třeba AGN.Váha má vliv, je to základní čidlo pro výpočet množství paliva.Pokud Vám to napsalo špatný signál, tak co řešíte....Vyměnte.

  • 2 týdny později...

Tady příjde jednoduchá a jasná odpověď. ANO je to váhou vzduchu. Když jsi vytáhl konektor a auto bylo jakš takš v pohodě tak je to určitě ona. Mi to taky dělalo a až výměna váhy to spravila. Boužel není to nic levného a určitě kup originál! :)

  • 2 týdny později...

AGN je 1.8 92kw bez turbíny, ale souhlasím, že pokud je špatný signál, tak ven s ní.... jen nechápu... to v té škodovce neumí uděla pár testů, jestli je vadná nebo ne?na co tam mají vybavení za sta tisíce, jen aby měnili rozvody a oleje....

:kol-29:

Jestli chceš, mám nějaké skladem - vše orig. Bosch

Na všechny kódy motoru pro 1.8T (Bosch) orig. zabalená cca za 2200kč, kdyžtak se ozvi, zavoláme si

Upraveno od rsák

  • 1 rok později...
  • Autor

Tak jsem přečetl všechny příspěvky o kolísání otáček a vypínání motoru během jízdy nebo startování O1 20V turbo AGU. Zkontroloval hadice a vyměnil pouze děravou podtlakovou posilovače brzd.Vyměnil váhu vzduchu (ne original ale China), relé palivového čerpadla,vyzkoušel jsem nové palivové čerpadlo.Vyčištěna škrtící klapka.Diagnostika nenašla nic vadného.Nepamatuji si co tam byly za chyby,ale bylo tam něco jako  přizpůsobeni směsi, chudá směs. Zkoušel jsem všechno a nic.Teď jezdím s odpojenou váhou vzduchu a motor nevypne.Když váhu zapojím motor prostě vypne během jízdy, dojedu, vypnu motor a potom nenastartuji.Dělá to jak si chce v různých intervalech.Díky za každou radu.

Upraveno od kaur

zeby ta cina ? :-)

Lidi jsou nepoučitelní.

Není tady snad jediné vlákno pojednávající o váze vzduchu, kde by nebylo varování "čínu nebrat!" a přes to se najdou další... :kol-32:

  • 3 týdny později...
  • Autor

Ahoj, témat na chcípání motoru a kolísání otáček je tu dost a všechny jsem pročetl a vyzkoušel. Zkontroloval hadice, odvětrání a vyměnil váhu vzduchu a nic. Pořád chcípe, při jizdě, volnoběhu. Díky za každou radu - :kol-97: mimo prodeje 

 

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 DM 
  Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR HS D08
        Kódodvání softwaru: 04000
               Kód opravny: WSC 00012
8 Nalezeny chyby:
16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly
        P0102 - 35-00 -  -
16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky
        P0118 - 35-10 -  - - Sporadicky
01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30)
        29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky
01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31)
        29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky
01251 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32)
        29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky
01252 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33)
        29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky
00544 - Plnici tlak prekrocen k maximu
        35-10 -  - - Sporadicky
01247 - Magneticky ventil 1 nadob. s akt.uhlim(N80)
        26-10 - vystup otevren - Sporadicky
  • 2 měsíce později...
  • Autor

1.8 T 110kW AGU 1999. Ahoj, četl jsem tady o chcípání motoru dost. Zkontroloval hadice, kabeláž, vyměnil čidlo teploty kapaliny, vyčistil klapku a přizpůsobil jednotce ale nic. Chcípe mi motor studený, zahřátý, při plné nebo prázdné nádrži, volnoběhu, při jízdě (při vyřazené rychlosti). Během jízdy se stává, že motor táhne, najednou jako kdyby prostě vypnul (na přidání plynu nereaguje, začne na displeji extrémně stoupat aktuální spotřeba)a po pár vteřinách se zase chytne. Diagnostika chyba 16487 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis velky, tak jezdím s vypojenou váhou vzduchu (nechcípne).

Je možné aby byla špatná váha vzduchu (špatný signál váhy) a dávala zmatené signály jenom někdy a nebo je to úplně jiné čidlo?  Při vypojené váze jede řídící jednotka a další čidla v nouzovém režimu, takže jsou mimo provoz. Děkuji všem za názory a nápady k vyřešení.

Vlákna jsem sloučil, nemyslíš, že stačí jedno? Navíc jsi jich několik založil i ty, a to na stále stejný problém. Copak tys tu váhu za ty dva roky ještě nevyměnil?

EDIT: koukám, že vyměnil, ale za nějaký čínský šmejd. Navíc to tady řešíš v několika vláknech najednou, takže jsem tomu učinil přítrž.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.