Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nemáte někdo zkušenosti s instalací turbodmychadla na 3,6? Našel jsem svody, turba, chladiče, trubky si seženu z nerezu, ale jde mi o to, jak to dát dokupy elektricky a jestli je třeba měnit palivovou pumpu a vstřikovače. Chtěl bych se dostat někam k 400 - 450 ps. Našel jsem i celé turbo kity od úpravců, ale 23000 € se mi za to dávat nechce.

Vloženo (editace)

A co na to rekne automaticka prevodovka, pri prenosu 700nm?:-)

Tam je myslím napsáno, že passat tam dávají 7 stupň. převodovku a proto to možná vydrží. Nevím, ale co má R36.

Editováno: , autor: Lapiduch_CZ
Vloženo

Co mame 7st prevodovku dsg ze supa ii je tam max 250nm, bud to bude z jinyho modelu nebo cela prekopana, pak by byka cena adekvatni. Ja jsem to spis myslel na to jak kolega chce delat upravu bez tohoto kitu, prenos takovyho narustu vykonu muze byt pro prevodovku moc

Vloženo

Tak všude je nějaká rezerva. Počítám, že bude standart někde 380 Nm když máme v autě 350 Nm. Pak bude bezpečnost někde kolem 1,4 tj cca 500 Nm by měla dát. Zkusím se zeptat třeba u Sixty, kolik reálně zvládne. Také se jí dělají soft flashe, ale to je spíše z důvodu posunutí výkonu do vyšších otáček, tak aby neřadila brzy další kvalt. Někde jsem i viděl rozepsané, co mění v převodovce za komponenty a při jakých hodnotách. Pokusím se to najít.

 

Jinak svody s výstupem na turbo jsem našel za 4 litry, ale taky za 15, turbo za 4200, ale taky za 11,5, v tomhle směru se dá předpokládat, že 23.000€ by se dalo také stlačit někam dost podstatně níž. Laděný výfuk stojí 1200€, na zakázku mi ho tu udělá firma, co dělá výfuky pro závodní okruhová auta komplet z nerezu a sporávně spočítaný, ne jen od oka do 15.000Kč. 

 

Jde mi spíš o elektronickou část, jestli někdo netuší, co je vše potřeba k rozběhání turbodmychadel s ŘJ a zda bude potřeba měnit i palivovou soustavu. Že bych byl první, kdo by chtěl více koníků?

Vloženo (editace)

Ještě, když se na těch stránkách kouknete na VW Golf VI R Sonderumbau mit R36 Motor tak v první stáži má DSG 6, v další DSG 7.

 

Jo, tak teď nevím, v nadpisu je DSG 6 a v textu DSG 7.

nevím, co je tohle Verstärkte DSG-7-Scheiben-Kupplung

Neumím německy. 

Ale tohle zvládnu 6-Gang DSG-Getriebe (neu oder gebraucht möglich) - takže počítám převodovku přestvbou udělají na 7q

 

Google překladač vyhazuje prazvláštní překlady, ale palivový systém modifikovaný je...

 

Asi zkusím soudruhům napsat a uvidíme, co z nich vypadne.

 

A u GV R32 zvednutého na 445 ps a 580 Nm je jen úprava softu.

Editováno: , autor: waikiki
Vloženo (editace)

Tam jsou ty prevodovky ale jinak dimenzovany. Urcite se podivej po prevodovce, zapomen na to, ze snese zvetseni vykonu o 1/2, alespon dlouhodobe. Nepredpokladam, ze bys delal takovou upravu a chtel na ni najet 5tis km. Pocitej taky se zvetsenim brzd, nemysli, ze takovy vykon ubrzdi takove male CDcka

Editováno: , autor: brc.majkl
Vloženo

Tak zase v6 standartně nemá tak malé brzdy. Spíš jsem přemýšlel o výměně materiálů. Nicméně to v ceně kalkulované úpravcem zahrnuté není, takže to teď neřeším. Teď mi jde o motůrek.

 

Rothe je komerce stejně jako moje odkazy, proto je tam nesmyslná cena. Navíc Rothe mění celý motor za 3,2.

 

Video odkaz nefunguje, tak nevím, co jsi tím chtěl naznačit.

Vloženo

dneska jsem nějak slepej. Nicméně, to se v tom chceš vážně takhle vrtat ? Je ti jasný, že je okamžitě po záruce a že velmi pravděpodobně něco zásadního odejde ? Já neznám tvoje finanční možnosti, ale tohle je hodně velkej odvaz. 

Vloženo

kokta7: Psal jsem to v jiné sekci proč nechci auto typu Porsche Panamera a nebo S klass AMG.

 

jirkaK: Po záruce bude, to bych neviděl jako takovou tragedii. Jen se mi příčí prostě komerční firmě dát 23000€ a mít z toho prd. Takhle je to pro mě mnohem zajímavější a hlavně zábavnější zjistit co vše je potřeba upravit, namontovat si to za dlouhých zimních večerů s kámošem a pak to "jen" odvézt na podválu na sladění elektroniky.

 

Evidentně to jde provést, tak uvidím, co se vše dozvím a jestli do toho ve finále půjdu. Manželka mi pořád říká, že jsem blázen a hlavně beran, takže když něco chci, okolo nekoukám. Tak uvidíme, řekl slepý. :kol-32:

Vloženo

no, příteli, jak většinou s manželkama moc nesouhlasím, tak s tou tvojí bych byl asi zajedno. To bude za strašně moc peněz dost nejistej výsledek. Na druhou stranu ti úplně přesně rozumím v jedný věci. Psal jsi to ty sám. Od Škodovky nebude nikdo čekat ten výkon. Bohužel to ale nebudou čekat ani ty agregáty. A to je horší. Dělej, jak myslíš. Držím ti palce a zcela upřímně fandím. Ale bál bych se. Moc bych se bál.

Vloženo

Myslím, že HW motoru 3,6 v pašíkovi nebude rozdílný od supa (myslím blok,ojnice,písty,vačky atp). To by se jim asi nevyplatilo. No a když ten výkon vydrží r36, tak snad sup taky. Zkusím jim hodit dotaz a pokud budou sdílní popsat mi, co vše mění uvniř motoru, tak se to dozvím. Zeptám se i na nějakou teoretickou životnost upraveného motoru.

Vloženo

v těch motorech nějaký rozdíly ale jsou. Nikdy jsem se o tohle moc nezajímal, ale četl jsem to někde. Takže, radši si to prověř. Samozřejmě, že výkon 300 koní není třeba prověřovat. Ty ale chceš myslím podstatně víc, ne ? 

Vloženo

Napis tomu petrovi, takhle je to jen placani. Petr dostane bez problemu 400koni z 1.8T. Dela kompletni motory na zakazku. Bude urcite levnejsi nez konkurence. K tomu odkazu dej youtube.com a vyhledej superb 3,6 rothe.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...