jvees69 Vloženo 16. Listopad 2013 Vloženo 16. Listopad 2013 2.0TDi CR 103kW DSG To takhle jedu pohodovou jízdou, žádný závody a najednou závada, blikající kontrolka závady v systému elektronického řízení výkonu motoru s hlášením, ZÁVADA MOTORU, DO SERVISU! Vyplašenej zjišťuju, že řídící jednotka navolila nouzový řežim a auto ztratilo výkon ... Vypínám zapalování, nechám auto odpočinout, znovu startuju a závada opět, kontrolka bliká, hlášení zobrazeno... dojedu domů protože je neděle a žádnej servis do kterého bych mohl zajet tu nemám.. Druhý den, pondělí startuju auto s tím, že pojedu do servisu, vyjedu z garáže a nic, auto jede normálně, žádná kontrolka, bez závady... zkouším delší jízdu s tím, že se třeba závada projeví po zahřátí motoru ... nic, prostě jako kdyby se nic nedělo .. Servis jsem tedy nenavštívil a pár dní už jezdím bez problémů ... CO SI O TOM MÁM MYSLET, ZBLÁZNILI SE SNAD SOUDRUZI VE ŠKODOVCE A ZÁVADY SE OBJEVUJÍ A ZASE MIZÍ JAK SE JIM ZACHCE ... ? Samozřejmě že je mi jasné, že na VAGu se historie a tedy tato konkrétní závada ukáže, ale k čemu to servisákoj bude, když aktuálně žádný problém není .... Citovat
prassat Vloženo 22. Listopad 2013 Vloženo 22. Listopad 2013 Stejně by mě zvědavost asi nenechala a zajel bych alespoň k někomu na VAG Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.