jvees69 Vloženo 16. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2013 2.0TDi CR 103kW DSG To takhle jedu pohodovou jízdou, žádný závody a najednou závada, blikající kontrolka závady v systému elektronického řízení výkonu motoru s hlášením, ZÁVADA MOTORU, DO SERVISU! Vyplašenej zjišťuju, že řídící jednotka navolila nouzový řežim a auto ztratilo výkon ... Vypínám zapalování, nechám auto odpočinout, znovu startuju a závada opět, kontrolka bliká, hlášení zobrazeno... dojedu domů protože je neděle a žádnej servis do kterého bych mohl zajet tu nemám.. Druhý den, pondělí startuju auto s tím, že pojedu do servisu, vyjedu z garáže a nic, auto jede normálně, žádná kontrolka, bez závady... zkouším delší jízdu s tím, že se třeba závada projeví po zahřátí motoru ... nic, prostě jako kdyby se nic nedělo .. Servis jsem tedy nenavštívil a pár dní už jezdím bez problémů ... CO SI O TOM MÁM MYSLET, ZBLÁZNILI SE SNAD SOUDRUZI VE ŠKODOVCE A ZÁVADY SE OBJEVUJÍ A ZASE MIZÍ JAK SE JIM ZACHCE ... ? Samozřejmě že je mi jasné, že na VAGu se historie a tedy tato konkrétní závada ukáže, ale k čemu to servisákoj bude, když aktuálně žádný problém není .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Stejně by mě zvědavost asi nenechala a zajel bych alespoň k někomu na VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.