Macc Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Čau hoši Nerad zakládám nové téma ale nemohl jsem to nikde najít. Před časem jsem si koupil škodu superb II 2.0 TDI 2012 Chci se zeptat : V létě mi motor točil cca 800-900 ot/min Ted´ při 0 st,celsia motor točí 1000 ot/min Vím že může probíhat regenerace DPF ale že by to trvalo už 3 dny? to se mi zdá nějaké divné. Když vypnu climatronic tak mi po čase otáčky spadnou na 800. Clima nastaveno na AUTO 22st. U octy se mi tohle nestávalo, je to asi tím filtrem DPF. Poradte mi prosím jak se tohoto asi problému zbavit. Supa mám krátce a tak se ptám a učím co a jak. Díky Macc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Myslím si, že to je úplně normální. V zimě si zkrátka přidá na otáčkách motor sám. Také mi to tak dělá. Tak se neboj, že by to byl problém. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Macc Vloženo 26. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Díky lekl jsem se že se mi to rozbilo. Supa mám krátce tak se stále učím Díky Macc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Ty zvýšené otáčky dělá přídavný topný element (auto mírně topí za cca 2 minuty) - velký odběr proudu -> zatížení alternátoru -> vyšší otáčky. Při teplotách nad cca 5°C ho lze spustit ručně nastavením max. teploty topení. Při teplotách pod 5°C, si ho Climatronic už pouští automatický sám. Proto ti taky otáčky klesnou když Climatronic vypneš, stejně tak by měly klesnout pokud nastavíš teplotu na nejnižší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Macc Vloženo 27. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Čau Tak tohle jsem nevěděl. Díky Macc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Taky přidám svůj postřeh u nového Supa. Teď jak klesly teploty k -2 až +4 st. se otáčky drží na 1000 a po cca 7-10 km jízdy podle venkovní teploty a stylu jízdy spadnou na 800 ot. Asi je to dáno nastavením climatroniku a opravdu po pár metrech je cítit vlažný vzduch a za chvíli už krásně topí. Starý Sup 1 i když měl tento předehřev, se nechoval stejně jako nový a otáčky mu spadly na cca 800 ot. už po chvíli jízdy, ale topil úplně stejně jako teď nový. Po supovi 1 jsem měl CRV a to začalo lehce topit tak po cca 3 km. V té době jsem smutně vzpomínal na to jak starý Sup rychle topil. Pokud byla nedávno jěště teplota vyšší než asi 5 st. tak za chvíli po nastartování ot. klesly na 800 ot. Co ale CRV proti Supovi 2 dosáhlo rychleji je provozní teplota motoru. Diesel od Hondy je malý a rychle se dokázal prohřát. Kdyby jěště tak rychle topil byla by to tehdy paráda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.